Jezus, lekker lange lijst, en daarvan ken ik alleen Nas, Styles Of Beyond, M.I.A., Immortal Technique, Mattafix, Opgezwolle en Jedi Mind Tricks. Dus weer wat onbekende troepquote:boem-dikkie - donderdag 3 augustus 2006 @ 16:01
Hier man
hele lijst
Neen hoor, Ill Bill van Non Phixion.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef JohanDaButcher het volgende:
Bedoel je niet Ill Will, aka Escobar, aka Nas?
Zou ik bijna Afroman nog vergeten te noemen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef Chriz2k het volgende:
Ill Bill, Necro, Brother Ali, Dizzee Rascal, The Game, Guru, DJ Premier, Das EFX, Del tha Funkee Homosapien, Pharoahe Monch, Jeru the Damaja, Murs, Talib Kweli, MF Grimm, Madlib, AZ
Ken je die freestyle van hem met Big L, die is stoerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef Haruhi het volgende:
Jay-Z, klaar. Niemand flowed zoals hij.
En je moet niet zo patsen met je kennis van underground. Underground is niet cool omdat het underground is hoor.
Jay-Z & Big L - '95 Stylequote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ken je die freestyle van hem met Big L, die is stoer.
Anders upload ik hem wel ff.
Zo, topic kan dichtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef Haruhi het volgende:
Jay-Z, klaar. Niemand flowed zoals hij.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:28 schreef JohanDaButcher het volgende:
Nee, het is niet cool omdat het underground is, maar wel goed omdat het underground is. Daar zitten namelijk de echte hip-hopliefhebbers, en niet de top 40 'hiphop' hoeren.
Nee, 4 bij mij.. Maar op het eind lijkt het wel alsof ie afgekapt wordt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bij mij heet hij anders, duurt hij 7 minuten?
Jup, dat is hem.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:32 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee, 4 bij mij.. Maar op het eind lijkt het wel alsof ie afgekapt wordt.
Hij begint zo: "Check it, yo i got slugz for snitches, no love for bitches"
Kijk je MSNquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jup, dat is hem.
Kut, even opnieuw uploaden
Hier de gehele versie dan.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:28 schreef JohanDaButcher het volgende:
Nee, het is niet cool omdat het underground is, maar wel goed omdat het underground is. Daar zitten namelijk de echte hip-hopliefhebbers, en niet de top 40 'hiphop' hoeren.
Als jij het zo wilt lezen ... tuurlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:43 schreef JohanDaButcher het volgende:
Dat is hopelijk instemmend bedoeld
Je kunt ''underground'' niet goed vinden omdat het underground isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:55 schreef JohanDaButcher het volgende:
Wat vind jij dan van underground?
Er bestaat alleen maar slechte en goede muziek. Slechte muziek het labeltje "underground" op plakken maakt het nog niet goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:55 schreef JohanDaButcher het volgende:
Wat vind jij dan van underground?
Ik heb gewoon gelijk, en het is heel erg ontopic.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:58 schreef JohanDaButcher het volgende:
Anders ga je de woorden van Haruhi ff niet herhalen, en gewoon on topic blijven..
Eminem mistaat echt hárd in dat lijstje, althans, die platen wel. Eminem had echt oprechte platen op de Slim Shady LP, de Marshall mathers LP had er nog maar een paar en daarna was het afgelopen met zijn goeie nummers. Lose yourself is echt een commerciele hoerenplaat, zonde dat je die in het zelfde lijstje zet als Nas, JayZ, Eric B & Rakim en Jay-Z.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:56 schreef JohanDaButcher het volgende:
Als we het over favo nummers hebben:
Nas - Nas Is Like
Mobb Deep - Hell On Earth (Front Lines)
Mobb Deep - We Up
Big Daddy Kane - Set It Off
Eric B & Rakim - Follow The Leader
Jay-Z - Dead Presidents II
Nas - Shoot Em Up
Nas - The Message
Bubba Sparxxx - Back In The Mud
Eminem - Lose Yourself
Eminem - Rabbit Run