Waarom?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:21 schreef Masegate het volgende:
Hey Angelus... Die twee hebben toch ruzie. Wordt het niet eens tijd dan om een kant te kiezen?
MC van de (christelijke hip-hop groep) Tunnel Rats (hebben het laatste KRS 1 album geproduceerd) Voor clip van Tunnel Rats: KLIK (laatste rappert is Jurny) .quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:29 schreef JohanDaButcher het volgende:
En wie mag Jurny Big dan wel zijn?
Dit zijn geen rappers van dit moment. We leven in 2006.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:34 schreef koningdavid het volgende:
Andere noemenswaardige MC's:
Status: KRS 1, Jay-Z, Nas, zo kan je nog wel even doorgaan.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:35 schreef Masegate het volgende:
Nou Angelus, je hebt gelijk. Laat ze allebei maar zitten. Als we nog ff volhouden is iedereen ze binnenkort vergeten.
Ik hoop maar dat dat sarcastisch was.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:35 schreef PDOA het volgende:
Lange Frans natuurlijk! Die gast is echt vet gangstah!!
Waarom is hier weer iets mis mee?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:39 schreef JohanDaButcher het volgende:
Btw, voor sommigen mss wat om beschaamd voor te zijn, maar ik kom er gewoon voor uit: Will Smith!
Die mensen moet je niet serieus nemen die denken dat ze het wiel hebben uitgevonden en luisteren alleen naar hun zogenaamde real hiphop.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:40 schreef JohanDaButcher het volgende:
Veel mensen vinden hem nou echt de foutste rapper die er is. Vraag mij ook niet waarom. Ik vind hem master
Voor hun is 50 Cent "real" hiphop ... terwijl ik het heb over de backpackers.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:43 schreef JohanDaButcher het volgende:
Jups, nou niet beledigd raken, maar de mensen die ik ken die dat zeggen, die luisteren dus 50 cent
Waarom zou je geen lyrics mogen hebben over geld en bitches?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:46 schreef JohanDaButcher het volgende:
Idd, en dat moet zo blijven. Niet een of ander commercieel product. Het moet in eerste plaats om lyrics en beats gaan, en dan pas om geld. Nee, beter nog, helemaal niet om geld. Dus ajb ook geen lyrics over hoeveel 'bitches' je koopt met je 'stacks of cheddar'.
Het is 2006 en daarnaast zo geweldig is dat album niet. Nas is alleen aan te horen in zijn Nas' Escobar personage.quote:
Je hebt wel gelijk, maar hun bedoeling is ook niet om als stoere gast over te komen. Ze zeggen echt iets, maar af en toe toch een beetje zoet inderdaad.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:19 schreef JohanDaButcher het volgende:
Lupe Fiasco ook goed, Mos Def goed, vooral om het aparta (Zimzallabim), Common ook leuk, maar niet fantastisch. Ik vind ze soms wat te zoet. Mis die hardere beats dan.
Ik had Common al wel genoemd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:12 schreef Capo_ het volgende:
Het verbaasd me dat er geen een keer Common of Mos Def wordt genoemd. Ze zijn op het moment toch de beste rappers die er rondlopen. Het laatste album van Common "Be" was erg goed met als top lied "The Light". Ook het laatste album van Mos Def (Samen met Talib Kweli ze noemen zich Black Star)
was erg goed, Definition is een heerlijk lied.
Verder voor toekomst zijn Papoose en Lupe Fiasco erg goede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |