Right Back At Youquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:55 schreef JohanDaButcher het volgende:
Dizzee Rascall idd goed, alleen jammer van de flaporen. Als we het over goede beat hebben, dan herhaal ik nog eens: Mobb Deep - Hell On Earth (Front Lines)
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:51 schreef JohanDaButcher het volgende:
Noem eens een goede reden waarom 50 Cent een legende is. De man heeft nog maar 2 echte albums gemaakt, plus wat mixtapes en een halve OST. Nou, wat een repertoire. En dan die variatie er in. Gaat allemaal ook over de diepere dingen inhet leven.
Go to churchquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:04 schreef Masegate het volgende:
Ik zie zojuist dat Ice Cube een nieuw album heeft. Is dat wat?
Was dat een OST? Hmmmm, nee, dan zal ik wel wat dingen door elkaar halen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:09 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb een Godzilla Ost
Wat een drama
Nee joh... hou es op.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:15 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ik ben ook voor Jigga, weet niet waarom, maar was wel voor hem. Toch moet ik constateren dat lyrisch gezien Nas die battle toch heeft gewonnen.
50 Centquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:11 schreef JohanDaButcher het volgende:
Maar we gaan volgens mij een beetje off topic. Beste (nog rappende) rapper van het moment?
Nee. niet die lulletjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |