Mobb Deep - Shook Ones toch (Part 2?)quote:He ain't a crook son, he's just a shook one.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:04 schreef JohanDaButcher het volgende:
Gangstarr leuk, maar niet toppend.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:04 schreef JohanDaButcher het volgende:
Gangstarr leuk, maar niet toppend.
Ik ben geen heiden (in die zin), ik vind hem goed. Met niet toppend bedoel ik dat ik vind dat er beteren zijn. Maar hij is idd zeer goed aan te luisterenquote:gij heiden!
O ja, die mag niet vergeten worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
MF Doom
a Tribe Called Questquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:13 schreef JohanDaButcher het volgende:
Idd, old skool is goed. Beste daarvan toch Rakim. Follow the Leader, onnavolgbaar goed
Je weet toch dat Gangstarr geen 'hij' maar 'zij' (meervoud = Guru & DJ Premier) is he?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:11 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Ik ben geen heiden (in die zin), ik vind hem goed. Met niet toppend bedoel ik dat ik vind dat er beteren zijn. Maar hij is idd zeer goed aan te luisteren
amen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah...ik mag dan ook een mainstream hoer zijn maar niks Amerkaans topt Gangstarr in mijn ogen.
idd KRS-Onequote:
persoonlijkl vond ik de laatste Public Enemy niet echt boeiendquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd KRS-One
Public Enemy (chuck D) blijft stiekem ook leuk![]()
quote:Ook goed, en zeer vernieuwend
Waarom is hier je hoop op gevestigd? Afgezien van Fabolous vind ik hier weinig kwaliteit tussen zitten. T.I. heeft wel wat goede nummers, maar ook een hoop minder werk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:57 schreef JohanDaButcher het volgende:
De weinige hoop van dit moment komt van de South. Bubba Sparxxx, Bun B, T.I. Verder nog Fabolous, Bow Wow, The Game.
Mobb Deep is ook leuk, als het nummer een goede beat heeft. Ik noem een We Up, Shook Ones (Part 1 & 2), Hell On Earth.quote:He ain't a crook son, he's just a shook one.
Maar die nummers op dat album van Sergio Mendez (het had net zo goed Will.I.Am's album kunnen zijn), zijn toch wel erg lekker hoor. Lekker zomers.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:27 schreef JohanDaButcher het volgende:
En Justin was eerst idd ook was semi-hiphop, maar die nieuwe, SexyBack, is gewoon pop, en slechte ook nog. Will.I.Am is leuk, maar hoereert zichzelf door tegenwoordig in elk nummer te verschijnen.
Omdat hij overal verschijnt, maakt de man ongeveer 4 albums per week. Jammer vind ik. Beetje selectiever, zo gaat het leuke er wat van af.quote:het had net zo goed Will.I.Am's album kunnen zijn
ik moest glimlachen. hehe. helemaal waar kwantiteit boven kwaliteit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:31 schreef JohanDaButcher het volgende:
Das waar. Maar je zegt het zelf al:
[..]
Omdat hij overal verschijnt, maakt de man ongeveer 4 albums per week. Jammer vind ik. Beetje selectiever, zo gaat het leuke er wat van af.
Ik hoop niet dat ik nu de volle lading krijg, maar ik zat laatst bij een maat in de auto terwijl een of ander album van hun op stond. Ik vond het saaie eentonige muziek. Het enige gevoel dat ik erbij kreeg was "riedeltjes voor op de radio". Ik weet niet of het overal zo is, maar die zanger die kwam jankerig over. Het was HET gewoon niet. Daarna heb ik maar niet meer verder naar ze geluisterd. Misschien was dat onterecht dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:30 schreef JohanDaButcher het volgende:
Pete Philly & Perquisite is de hoop van Neerlands bodem. Op je debuutalbum te mogen samenwerken met een grootheid als Talib Kweli geeft natuurlijk wel wat aan.
ik kan er ook niet inkomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:34 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu de volle lading krijg, maar ik zat laatst bij een maat in de auto terwijl een of ander album van hun op stond. Ik vond het saaie eentonige muziek. Het enige gevoel dat ik erbij kreeg was "riedeltjes voor op de radio". Ik weet niet of het overal zo is, maar die zanger die kwam jankerig over. Het was HET gewoon niet. Daarna heb ik maar niet meer verder naar ze geluisterd. Misschien was dat onterecht dan.
Meer potentieel als 50 dat dan weer welquote:
er komt nu zoveel uit, je ziet door de bomen het bos... Ik weet nog dat die eerste van Snoop uitkwam, we hadden het er maanden over en eindelijk kwam ie. Allemaal naar Amsterdam om die CD te halen....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:36 schreef Masegate het volgende:
Misschien wel ja. Zullen de oude dagen ooit nog herleven? Ik ben er bang voor eerlijk gezegd...
Yup, ik ben daar ook nog slachtoffer van geweest. Ik heb gewoon serieus een CD van de man. dubbel-cd. Keiveel nummers, maar maar weinig goede. Ik schaam me er een beetje voor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:41 schreef manny het volgende:
[..]
er komt nu zoveel uit, je ziet door de bomen het bos... Ik weet nog dat die eerste van Snoop uitkwam, we hadden het er maanden over en eindelijk kwam ie. Allemaal naar Amsterdam om die CD te halen....
Ik zie Master P eigenlijk nog steeds als één van de daders. Hij is min of meer begonnen met het uitbrengen van 20 CD's in de week, met allerlei rappers die bij elkaar op de CD komen en dat dikke advertenties in de Source en knallen maar...
[afbeelding]
Je verwacht dat ik hier tegen in ga, hé?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:39 schreef Steve-O het volgende:
Meer potentieel als 50 dat dan weer wel
iemand waar ik hele cd's van kan luisteren , Nee
same here... ik heb net even gekeken Silk the Shocker en Master P staan ook bij mij in de kast.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:42 schreef Masegate het volgende:
[..]
Yup, ik ben daar ook nog slachtoffer van geweest. Ik heb gewoon serieus een CD van de man. dubbel-cd. Keiveel nummers, maar maar weinig goede. Ik schaam me er een beetje voor.
een kleuter van 5 is even goed als Tupac, maar das weer een andere discussie.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:43 schreef JohanDaButcher het volgende:
Daar ben ik dus ban voor. Dat we tot dat niveau gaan afglijden. Beetje dom schreeuwen, DMX nadoen terwijl je niet kan rappen, en zeggen dat je net zo goed als 2pac bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |