quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:57 schreef JohanDaButcher het volgende:De weinige hoop van dit moment komt van de South. Bubba Sparxxx, Bun B, T.I. Verder nog Fabolous, Bow Wow, The Game.
Waarom is hier je hoop op gevestigd? Afgezien van Fabolous vind ik hier weinig kwaliteit tussen zitten. T.I. heeft wel wat goede nummers, maar ook een hoop minder werk.
D'r zijn verder zo ongelofelijk veel onbekende artiesten, dat ik moe word van het zoeken ernaar. Daardoor hou ik het de laatste tijd uit gemakzucht bij wat bekendere artiesten. Dan denk ik aan Common, Cee-Lo (nu bekend als zijnde Gnarls Barkley, maar zijn Cee-Lo werk is veel beter). Verder ga ik steeds meer dingen waarderen van mensen als Justin Timberlake en Will.I.Am. Dat is misschien geen Hip-Hop te noemen. Maar door het gebrek aan frisse nieuwe Hip-Hop vind ik dat erg vrolijke vernieuwende muziek.
Ik luister de laatste tijd regelmatig Busta's nieuwe album en ik heb mezelf betrapt op een raar fenomeen. Je zegt het zelf al, vroeger was het beter, maar omdat ik die tracks nu mis, luister ik toch maar naar zijn plaat.
Verder ben ik erg benieuwd naar Dre's album, als dat ooit nog uitkomt. Waarschijnlijk wachten we nu al zo lang, dat het straks enorm tegen gaat vallen, maar toch.
Door dit alles luister ik de laatste tijd ook veel golden oldies. Van Run DMC tot de Beastie Boys, Ice Cube en Method Man & Redman. Tsja... je moet wat he...