Mobb Deep - Shook Ones toch (Part 2?)quote:He ain't a crook son, he's just a shook one.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:04 schreef JohanDaButcher het volgende:
Gangstarr leuk, maar niet toppend.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:04 schreef JohanDaButcher het volgende:
Gangstarr leuk, maar niet toppend.
Ik ben geen heiden (in die zin), ik vind hem goed. Met niet toppend bedoel ik dat ik vind dat er beteren zijn. Maar hij is idd zeer goed aan te luisterenquote:gij heiden!
O ja, die mag niet vergeten worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
MF Doom
a Tribe Called Questquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:13 schreef JohanDaButcher het volgende:
Idd, old skool is goed. Beste daarvan toch Rakim. Follow the Leader, onnavolgbaar goed
Je weet toch dat Gangstarr geen 'hij' maar 'zij' (meervoud = Guru & DJ Premier) is he?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:11 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Ik ben geen heiden (in die zin), ik vind hem goed. Met niet toppend bedoel ik dat ik vind dat er beteren zijn. Maar hij is idd zeer goed aan te luisteren
amen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah...ik mag dan ook een mainstream hoer zijn maar niks Amerkaans topt Gangstarr in mijn ogen.
idd KRS-Onequote:
persoonlijkl vond ik de laatste Public Enemy niet echt boeiendquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd KRS-One
Public Enemy (chuck D) blijft stiekem ook leuk![]()
quote:Ook goed, en zeer vernieuwend
Waarom is hier je hoop op gevestigd? Afgezien van Fabolous vind ik hier weinig kwaliteit tussen zitten. T.I. heeft wel wat goede nummers, maar ook een hoop minder werk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:57 schreef JohanDaButcher het volgende:
De weinige hoop van dit moment komt van de South. Bubba Sparxxx, Bun B, T.I. Verder nog Fabolous, Bow Wow, The Game.
Mobb Deep is ook leuk, als het nummer een goede beat heeft. Ik noem een We Up, Shook Ones (Part 1 & 2), Hell On Earth.quote:He ain't a crook son, he's just a shook one.
Maar die nummers op dat album van Sergio Mendez (het had net zo goed Will.I.Am's album kunnen zijn), zijn toch wel erg lekker hoor. Lekker zomers.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:27 schreef JohanDaButcher het volgende:
En Justin was eerst idd ook was semi-hiphop, maar die nieuwe, SexyBack, is gewoon pop, en slechte ook nog. Will.I.Am is leuk, maar hoereert zichzelf door tegenwoordig in elk nummer te verschijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |