Even benieuwd wat de algemene FOK!ker vind van hip-hop op dit moment, en wie er het meest in uitblinkt. Persoonlijk wordt het allemaal wat minder, omdat het meer commercieel wordt. Ik was liever 10 jaar eerder geboren, en had dan de gouden hip-hop tijden van 10 jaar geleden meegemaakt. NWA, Dr Dre & Snoop Dogg, 2Pac, Notorious BIG, opkomst van NaS & Jay-Z. Mooie tijden
![]()
Jammer genoeg is op dit moment een goede rapper iemand als 50 Cent. Begrijp mij niet verkeerd, de man kan best rappen, maar verder. Met zn sneue G-Unit, zn slechte film met nog slechtere soundtrack. Kanye West is opzich wel aardig, alleen beetje aandachtshoer vinnik. Busta Rhymes haalt op zijn nieuwe nummers het oude niveau niet meer, Jay-Z & Eminem gestopt. De weinige hoop van dit moment komt van de South. Bubba Sparxxx, Bun B, T.I. Verder nog Fabolous, Bow Wow, The Game. En natuurlijk de legendes die nog steeds doorgaan, zoals Snoop Dogg, Xzibit en NaS. Op die laatste is mijn hoop eigenlijk gevestigd. Nu onder Def Jam 1 goed album, als het kan met Jay-Z er op. Dat is de enige manier om de steedscommercieel wordende hipho weer uit het slop te trekken.