abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 2 augustus 2006 @ 22:42:14 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_40433962
Ik heb nooit meegemaakt dat ik na een geweldige sportprestatie meer kippevel kreeg door het interview na de prestatie dan van het optreden zelf. Wat een held, de man heeft alles gewonnen maar was blij als een klein kind na het krijgen van nog een lollie. 'KICKEN' zei ie terwijl ie gelijkertijd de interviewer wilde omhelzen. Terug na een jaar ellende en gelijk een wereldprestatie neerzetten. Niet zo maar winnen maar met een straatlengte voorsprong. Ik denk dat het na Cruijff onze grootste sportman ooit is. Wat een geweldige prestaties heeft ie laten zien, en wat een innemende persoonlijkheid is het.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40434072
nu pas een topic voor Pieter van den Hoogenband

goed gezwommen vandaag......moet ie wel herhalen komende dagen.
pi_40434121
The Boss is back!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40434151
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:46 schreef dndiek het volgende:
The Boss is back!
Gelukkig wel.

Groots Sportman
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 2 augustus 2006 @ 22:49:15 #5
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_40434203
Mooi die onwijs oprechte en intense blijdschap, vind ik ook zo mooi bij Micheal Boogerd (wielrennen). Mooie Nederlandse sporters, die gewoon puur zijn!

Go VdH!!
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
pi_40434289
Pieter
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:29:53 #7
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_40441541
Ouderwets poetsen!
pi_40445282
Zijn reactie na z'n gouden medaille in Athene op de 100 m was ook geweldig .
sig verwijderd door FA
pi_40445363
'Het Koningsnummer!!'
  Trouwste user 2022 donderdag 3 augustus 2006 @ 17:54:17 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_40456956
En simpel naar de finale 100 M.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 3 augustus 2006 @ 21:11:06 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_40462325
Nou meer enthousiasme mag hier wel

pi_40467961
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Nou meer enthousiasme mag hier wel

Hij gaat morgen goud winnen!!
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:16:46 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_40468612
Zo mag ik het horen

pi_40470861
Hoe laat is de finale?
pi_40475788
Ben toch een afwijkende mening toegedaan dan de hier algemeen geldende: ik vind het een naar zelfingenomen mannetje met een beperkte woordenschat bovendien (het geblaat over koningsnummers, kicken en genieten elke keer). In een interview na z'n gouden medaille in athene met aan tafel dennis vd geest en marts meets liet ie zich na een paar biertjes wel heel erg als zodanig kennen, zelfs naar een fan die belde om 'm te feliciteren deed ie onverschillig en arrogant dus kan hij die pose van "sympathieke boy next door die gewoon gebleven is" niet meer overeind houden. Typisch gevalletje van zwaar door de mand vallen was dat.
pi_40477394
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:02 schreef tordesmonats het volgende:
Ben toch een afwijkende mening toegedaan dan de hier algemeen geldende: ik vind het een naar zelfingenomen mannetje met een beperkte woordenschat bovendien (het geblaat over koningsnummers, kicken en genieten elke keer). In een interview na z'n gouden medaille in athene met aan tafel dennis vd geest en marts meets liet ie zich na een paar biertjes wel heel erg als zodanig kennen, zelfs naar een fan die belde om 'm te feliciteren deed ie onverschillig en arrogant dus kan hij die pose van "sympathieke boy next door die gewoon gebleven is" niet meer overeind houden. Typisch gevalletje van zwaar door de mand vallen was dat.
Sport is een harde wereld, waarin je soms wel een bepaalde mate van egocentrisme en arrogantie moet hebben om overeind te blijven in de top.

Zeker in individuele sporten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leatherface op 04-08-2006 12:52:57 ]
pi_40486101
Bepaalde mate? Je moet een enorme egoist zijn om in zulke sporten te slagen.

Zometeen voor z'n volgende medaille?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40486172
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:15 schreef Suijk het volgende:

Zometeen voor z'n volgende medaille?
Medaille móet 'ie winnen, goud is nog zeker niet binnen.
sig verwijderd door FA
pi_40486399
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:15 schreef Suijk het volgende:
Ik denk echter niet dat de mate van arrogantie of egocentrisme in alle sporten gelijk is.

In zwemmen zijn er verhoudingsgewijs veel "patsertjes". Neem die Amerikaanse sprinters als Gary Hall en Anthoy Ervin, maar ook wel die Italianen.

Bij schaatsen heb je dat weer minder. Maar misschien is dat een vertekend beeld en vind bij de ene sport het imponeren en koude oorlog voeren meer achter de schermen plaats en bij de andere sport meert voor de camera's.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:01:39 #20
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_40487315
Jammer, hij moet genoegen nemen met de bronzen medaille! Toch een goede prestatie zo na zijn operatie: eenmaal brons en eenmaal goud!!
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
pi_40487754
Goede prestatie. Magnini is voorlopig even een stukkie beter, maar Hoogie komt er weer aan.

Trouwens, wat arrogantie betreft: heeft VDH wel eens een gouden kroontje op zijn hoofd gezet
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:29:03 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_40488072
VDH arrogant Man dat is de goedheid zelfe.

Klasse hoor 2 medailles.

pi_40488093
Gaat hij meedoen aan de 50m?
pi_40488228
Ja zeker mooie sportman
pi_40488875
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef tong80 het volgende:
VDH arrogant Man dat is de goedheid zelfe.

Klasse hoor 2 medailles.

Ik vind dat dus ook wel meevallen.

Die Magnini, die relatief gezien net komt gekeken, loopt meteen met gouden kroontjes en gouden badmutsen rond.

Zijn goed recht natuurlijk, maar VDH heeft een veel langere staat van dienst en heb ik nog nooit zo extravagant zien optreden.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:14:01 #26
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_40510337
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:02 schreef tordesmonats het volgende:
Pieter is Op de zaterdag, toen het zwemtoernooi was afgelopen in Athene, na de huldiging in het HHH vroeg ik aan hem of hij iets wou zeggen tegen een vriendin aan de telefoon, no problem at all...Zij helemaal verbaasd dat ze Pieter aan de lijn kreeg

Week daarna op de Sport Illustraded party, waar hij samen met Dennis & Eelco was, helemaal dronken gezien Pieter & fles Di Saronno...die btw goed te drinken was...

Dus sindsdien vind ik hem helemaal top
pi_40514494
Ik vind het wel echt mooi aan VDH dat hij puur is in zijn emoties. Als ie blij is, is ie ook echt blij.

Dat vind en vond ik nou ook zo mooi aan Wennemars en Veldkamp.
pi_40514574
Hopelijk kan hij zich dadelijk weer plaatsen voor de 50m.
Het is normaal van de drie afstanden toch wel zijn zwakste, maar in een europese strijd moet het toch zeker mogelijk zijn.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_40515191
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:13 schreef Bruce117 het volgende:
Hopelijk kan hij zich dadelijk weer plaatsen voor de 50m.
Dat zat er helaas niet voor hem in.

Maar Pieter kan toch terugkijken op een zeer geslaagd toernooi.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:45:41 #30
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40515495
had Pieter nog geen eigen topic?
pi_40515816
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:45 schreef DeTolk het volgende:
had Pieter nog geen eigen topic?
Ja, maar die stond in het inmiddels al lang gesloten Athene 2004 - themaforum.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:08:30 #32
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_40516133
Die gast is altijd zo droog kwa opmerkingen
Vind hem een super sportman zeker gezien hoe hij zijn comeback maakt na een ellendig jaar.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_42715164
Dutch pool great to quit in 2008

Van den Hoogenband is preparing for the 2007 Worlds next March
Dutch swimming star Pieter van den Hoogenband will retire after the 2008 Olympic Games in Beijing.
"I will be 30 by then, and I have had a lot of fun," he said. "But my career will be closed at the next Olympics."

The Dutchman will be chasing his third straight 100m freestyle gold in China and holds the world mark of 47.84secs.

But he warned fewer records will be broken in Beijing if the swimming finals are moved to the morning at the request of US broadcasters.

He told Melbourne's Sunday Herald newspaper: "We love our sport and to have people following you on TV is nice, but don't forget what swimming is all about.

"It's about good races and breaking records, and if we cannot do our best performance because we have to swim our finals when we should be swimming heats we are on the wrong track.

"I love tradition and I love the history of our sport. You have legends, and you know the programme in swimming, it has been there for a long time.

"I think it's very bad to do something because people are paying more money."
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:02:11 #34
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42715990
Da's mooi op tijd, z'n 30e. Maar hij zal het zelf wel het beste aanvoelen.
pi_42721227
Mooi moment om te stoppen.

Als Pieter in Beijing goud wint, is het definitief een van de allergrooste legendes. Het beste kun je dan inderdaad op je hoogtepunt stoppen, zoals Koss deed.

Maar Beijing is nog ver. Eerst nog het WK volgend jaar en het EK in zijn thuisbad. Een olympische gouden plak is weliswaar het allerhoogste, maar Pieter kennende wil hij zijn loopbaan volmaken met een wereldtitel (die dus nog ontbreekt) en een titel in de Tongelreep.
pi_42721861
Een titel in de tongelreep zal hem idd wel wat waard zijn.
pi_42722372
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 17:40 schreef Bruce117 het volgende:
Een titel in de tongelreep zal hem idd wel wat waard zijn.
Zeker.

Het is ook mede als eerbetoon aan Van Den Hoogenband dat die Europese Kampioenschappen in Eindhoven zullen worden gehouden.

Voor een zwemmer zal er bijna niets mooier zijn dan een groot kampioenschap in je thuisbad, waar je je eerste baantjes hebt getrokken, te mogen zwemmen. Voor eigen publiek zal Pieter zeker willen vlammen.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 04:28:45 #38
159652 PPAUL
.de pispot.
pi_42731472
haha ik sprak hier gister 2 australiers, en die vroegen aan mij waarom pieter zo goed was jammer voor hun..
Hesitation means masturbation…
pi_57474109
Het meest recente topic over VDH .
quote:
Pieter VDH: 'Dit is waardeloos'

EINDHOVEN - Titelverdediger Pieter van den Hoogenband is woensdag bij de Europese kampioenschappen zwemmen in Eindhoven verrassend uitgeschakeld in de series van de 200 meter vrij. Met een tijd van 1.49,99 werd hij slechts 20e in de ochtendsessie.

Van den Hoogenband verscheen niet fit op het startblok. Hij twijfelde zelfs of hij zou gaan zwemmen. Hij voert nu medisch overleg of het verstandig om dit toernooi nog in actie te komen. ,,Dit is zeer teleurstellend. In mijn lange carrière is het nog nooit gebeurd. Ik ben altijd fit geweest op het juiste moment. Ik had echt uitgekeken naar dit toernooi. Dit is echt waardeloos.’’

Achteraf was Van den Hoogenband dinsdag al niet in orde tijdens de 4x100 meter vrij. ,,Ik wilde er toen niet aan toegeven. Het zou me toch niet overkomen dat ik nu ziek zou worden. Maar helaas ging het vannacht echt goed mis. Ik voelde me te veel sportman om op de 200 vrij niet mee te doen. Maar na 115 meter was het al bekeken’’, reageerde de aangeslagen Van den Hoogenband.

,,Hij werd vannacht zwetend wakker en had braakneigingen. Achteraf hadden we hem beter niet kunnen laten zwemmen, maar hij wilde te graag,’’ lichtte zijn coach Jacco Verhaeren toe. ,,Dit is heel teleurstellend voor hem, want hij had hier graag wat willen laten zien. Maar hij blijft uit het water tot hij helemaal is opgeknapt. Ik ben geen dokter en kan niet voorspellen hoe lang het duurt. Het is afwachten of hij nog in actie kan komen.’’

De drievoudig olympisch kampioen hoopt nog wel in actie te kunnen komen. ,,Ik wil die jongens op de estafettes nog helpen om Peking te halen. Maar ik moet nu eerst aan mezelf denken. Alleen als ik weer fit ben, doe ik nog mee.’’

De drievoudig olympisch kampioen viel dinsdag ook al tegen in de finale van de 4x100 meter vrij. Na een snelle start zakte hij helemaal terug. Dankzij de diskwalificatie van de aanvankelijke winnaar Rusland pakte Nederland nog brons op de estafette.
Goed of slecht dat hij nu voor de Spelen nog even een klap te verduren krijgt? Wellicht zet het hem weer even compleet op de grond en moet ie weer keihard gaan knokken ipv dat hij veel zou winnen en wellicht overmoedig naar Peking gaat? Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel weer mooi om vol vertrouwen een OS in te gaan...

Het zou toch wel mooi zijn als weer een gouden plak kan pakken.
pi_57474152
Wat sneu voor hem in "zijn" Eindhoven
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:08:39 #41
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57477019
hmmm. Erg jammer, zoland het z'n OS voorbereidingen maar niet in de war brengt.
pi_57477321
Denk dat ie alleen maar meer motivatie krijgt, maar vrees dat Peking een lastig verhaal wordt voor een (gouden) medaille..

Maar ik hoop van harte dat ik ergens halverwege augustus smorgens erg vroeg (finales hier ergens in de nacht) op mijn woorden moet terugkomen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_57480955
Hij heeft nog wel het wereldrecord, dus het kan altijd. Hij zei zlf misselijk te zijn geweest en zijn tijd was gewoon ook ver onder het niveau dat hij eerder heeft laten zien. Als hij in topvorm is, kan het.
pi_57618579
Z'n column in de Telegraaf.
quote:
DE OUDE LEEUW LOERT OP DIE ENE KANS

ACHEL, woensdag

In november van het vorig jaar uitte ik op deze plek de nodige kritiek over het feit dat de NOS nauwelijks aandacht had besteed aan het wereldrecord dat Marleen Veldhuis tijdens de Wereldbeker kortebaan in Berlijn zwom op de 50 vrij. Als je zo flink bent om daar iets over te zeggen, moet je ook een kerel zijn op het moment dat de NOS een staaltje vakwerk aflevert. Mijn complimenten daarom voor de voortreffelijke televisiebeelden waarmee het grote publiek tijdens de EK in Eindhoven kennis heeft kunnen maken met topzwemmen van de bovenste plank. Het is een toernooi waar nog jaren over zal worden nagepraat.

Het vreemde is dat ik het voor mezelf zo’n beetje nog het minst vervelend vind dat ik al op de tweede dag moest afhaken. Ik had graag iets teruggedaan voor de organisatie, sponsors, vrijwilligers en mijn maten van de estafette door een paar banen heel hard te zwemmen. Al snel kon ik gelukkig berusten in de situatie. Gelegen onder een deken op de bank slaagde ik er op een gegeven moment zelfs in de zaak een beetje te relativeren.

Terwijl ’mijn’ toernooi aan de gang was, zag ik onbewust beelden uit het verleden voor me. Sinds ik in 1992 mijn eerste internationale wedstrijd zwom, heb ik nog nooit af moeten haken. Het is natuurlijk vervelend dat dit me uitgerekend nu heeft moeten overkomen. Maar hoe had mijn leven er vandaag de dag uitgezien als ik de EK van 1999 in Istanboel door ziekte had gemist? Wat als ik daar niet zes gouden medailles had behaald? Wat als ik Alexander Popov niet had verslagen op de 100 vrij? Nou, dan had ik de successen van de Olympische Spelen van Sydney 2000 nooit meegemaakt. En zonder die successen had het nieuwe bad er in Eindhoven er naar alle waarschijnlijkheid ook niet gestaan.

Dat Alain Bernard uitgerekend in mijn tweede huis, het bad waar ik nota bene de belijning zelf heb getest en uitgezocht, mij mijn wereldrecord op de 100 vrij heeft afgenomen, is iets dat ik tamelijk emotieloos heb ondergaan. Eigenlijk was ik op dat moment zó verzwakt, dat ik het als het ware over me heen heb laten komen. Om de waarheid te zeggen: ik verwachtte al sinds de Spelen van 2004 in Athene dat mijn wereldrecord er aan zou gaan.

Dus als een donderslag bij heldere hemel kwam het ook weer niet, al verbaast het me dat Bernard nou net degene is die me heeft onttroond. Ik ken jongens als Julien Sicot en Frederick Bousquet, maar deze nummer drie of vier in de hiërarchie van het Franse sprinten was tot vorig jaar een tamelijke onbekende. Ik heb jaren tegen hem gezwommen, zonder dat ik het wist. Je zou hem dus de Gijs Damen van Frankrijk kunnen noemen.

Ik ben te veel sportliefhebber om niet het mooie van zijn uitzonderlijke prestatie in te zien. Laat ik eerlijk zijn: ook al was ik fit geweest, dan nog had ik op mijn sodemieter gekregen van hem. Ik wist dat ik rond een tijd van 48,4 kon uitkomen, tijden die mannen als Stefan Nystrand en Filippo Magnini in Eindhoven ook zwommen. Maar Bernards tijd is een brug te ver.

Deze oermens heeft het zwemmen naar een nieuw niveau getild en met zijn 47,50 de nieuwe standaard op de 100 vrij bepaald. Maar het heeft mijn olympisch perspectief niet veranderd. Ik heb mijn ideale race nog altijd niet gezwommen. Laatst zag ik beelden van mijn wereldrecord uit 2000. De reactietijd was matig, de start was gewoon niet goed en het keerpunt ging zonder vlinderbeenslag onder water. Eigenlijk was alleen het pure zwemmen goed. Ik heb toen niet het maximale uit de situatie gehaald. In de estafette heb ik al twee keer een splittijd van 46,7 gezwommen. Tel daar het overnamevoordeel van 0,80 seconden bij op en je ziet in elke tijd waartoe ik ook in staat ben.

Je moet niet de realiteit uit het oog verliezen. Zwemt Bernard in de finale in Peking sneller dan dit wereldrecord, dan is hij de olympisch kampioen. Dat is een feit. Ik schat mijn kansen om tijdens de Spelen voor de derde maal goud te winnen op de 100 vrij klein in. Of beter: in het verleden waren die kansen vele malen groter. Maar Popov was in 2003 ook al min of meer afgeschreven, toen hij mij tijdens de WK in Barcelona toch versloeg op de 100 vrij. Wat in het zwemmen van grote finales vooral telt, is ervaring. Het is als die oude leeuw, die rustig loert op die ene kans om nog één keer zijn kans te grijpen. En trouwens: hoe vaak wordt er een wereldrecord in een olympische finale gezwommen?
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:38:19 #45
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57619300
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:38 schreef pfaf het volgende:
Ja, ik vrees ook erg voor Bernard hoor.
Niet alleen Bernard is tot deze tijden in staat is nu al gebleken. Ik denk dat er op de 200 goede kansen zijn op een medaille, al zal hij normaalgesproken Phelps niet pakken ook al omdat de 200 vrij vroeg in het programma zit. Maar dan moet hij die 200 wel zwemmen.
pi_57619934
Pieter mag al blij zijn als hij een medaille haalt, ik heb respect voor de opofferingen die hij doet om nog eenmaal te vlammen op de Spelen. Ik hoop dat het beloond wordt. Maar de concurrentie is enorm, gelukkig is hij en Verhaeren wel reeel. Niet dat hij daarom concessies doet natuurlijk, gelukkig niet.
That's all folks!
pi_57620684
Een hongerige leeuw is misschien net wat hij moest worden. Goud is dan misschien buiten bereik, 1 of meerdere medailles blijft een mooie troon op zijn carriere.
pi_57621257
Iedereen heeft het nu over Bernard. Maar even goed wordt het Eamon Sullivan of zo'n Amerkaan. Of toch Magnini.

Waarom wordt Schoeman niet meer zo vaak tot de favorieten gerekend? Focust hij zich tegenwoordig op andere onderdelen?
pi_57621681
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:37 schreef Leatherface het volgende:
Iedereen heeft het nu over Bernard. Maar even goed wordt het Eamon Sullivan of zo'n Amerkaan. Of toch Magnini.

Waarom wordt Schoeman niet meer zo vaak tot de favorieten gerekend? Focust hij zich tegenwoordig op andere onderdelen?
Inderdaad. Sullivan zwemt vandaag nog de tweede tijd ooit (47.52), nadat hij gisteren al de derde tijd ooit zwom.

Ik neem ook aan dat Magnini er als kampioenschapszwemmer wel weer zal staan en Nystrand zal ook wel in orde zijn tegen die tijd. Schoeman zal ook wel weer meedoen om de medailles, al schat ik die hoger in op de 50, en de Amerikanen zullen ook wel 2 sterke troeven naar voren schuiven.

Ondertussen is het nieuwe pak van speedo overigens voorlopig verboden in Canada en overweegt men dat ook in de VS.
pi_57622147
[quote]Op woensdag 26 maart 2008 13:58 schreef wimderon het volgende:

[..]

Inderdaad. Sullivan zwemt vandaag nog de tweede tijd ooit (47.52), nadat hij gisteren al de derde tijd ooit zwom. verbeterd de tweede tijd ooit van 47.55 (gisteren) naar 47.52
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_57622374
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Ericr het volgende:
Een hongerige leeuw is misschien net wat hij moest worden. Goud is dan misschien buiten bereik, 1 of meerdere medailles blijft een mooie troon op zijn carriere.
Nee msn. 3x op rij de 100m lukt niet, maar als hij alles zet op de 200m kan hij die gouden plak pakken. We hebben er misschien weinig van gezien laatste jaren, maar als Pieter in topvorm is, is hij gewoon 1 van de beste. Als hij dan net wat geluk heeft en het beste pak etc. kan hij zelfs de 100m winnen. Voor het zelfde geld bakt die Bernard er niets van door de druk.

of wordt hij voor die tijd geschorst
pi_57622943
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:18 schreef franklop het volgende:
[quote]Op woensdag 26 maart 2008 13:58 schreef wimderon het volgende:

[..]

Inderdaad. Sullivan zwemt vandaag nog de tweede tijd ooit (47.52), nadat hij gisteren al de derde tijd ooit zwom. verbeterd de tweede tijd ooit van 47.55 (gisteren) naar 47.52
Wat jij wil
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:27 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Nee msn. 3x op rij de 100m lukt niet, maar als hij alles zet op de 200m kan hij die gouden plak pakken. We hebben er misschien weinig van gezien laatste jaren, maar als Pieter in topvorm is, is hij gewoon 1 van de beste. Als hij dan net wat geluk heeft en het beste pak etc. kan hij zelfs de 100m winnen. Voor het zelfde geld bakt die Bernard er niets van door de druk.

of wordt hij voor die tijd geschorst
Zoals gezegd is Bernard niet de enige die onder het oude WR aan het zwemmen is op het moment. Goud op de 200 gaat ook niet lukken als Phelps gewoon een normale race zwemt.
pi_58090209
Heeft VDH niet een verkeerde beslissing genomen die hem nu de kop gaat kosten op de spelen.
Ik denk dat die pakken het verschil maken in de top, en dan staat hij zowat alleen met zijn Nike. Die zeggen nu dat ze een nieuw pak gaan maken voor hem, wat natuurlijk veel te laat is.

Hij heeft toch wel vaker een ander pak gedragen en daarmee geaccepteerd dat hij Nike moet betalen? Wellicht gaat hij op de spelen gewoon zwemmen in het Speedo pak en heeft hij schijt aan Nike.
  woensdag 16 april 2008 @ 16:40:46 #55
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_58090920
Verhaeren heeft al gezegd dat wanneer Nike geen pak heeft dat even snel is als de Speedo, dat VDH gewoon de speedo aan trekt.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 april 2008 @ 15:43:56 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_58138316
Precies

pi_59172592
Pieter is bij de open NK verschillende volledige pakken aan het testen. Gisten in een merkloos pak 22.48 op de 50m vrij en vandaag 22.21 sec in het Speedo-pak, zijn snelste tijd sinds 2003

Misschien heb ik hem toch te vroeg afgeschreven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 juni 2008 @ 19:35:57 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_59180691
Cool

pi_59190953
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Pieter is bij de open NK verschillende volledige pakken aan het testen. Gisten in een merkloos pak 22.48 op de 50m vrij en vandaag 22.21 sec in het Speedo-pak, zijn snelste tijd sinds 2003

Misschien heb ik hem toch te vroeg afgeschreven
Ik ook, maar puur omdat ik dacht dat hij nu niet weer zomaar van pak kon veranderen wegens zijn sponsor verplichtingen.
Dat merkloze pak, zou dat die Arena dan zijn of een nieuwe van Nike?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:45:38 #60
40566 Ericr
Livewrong
pi_59192997
Goede tijd van Pieter, maar eerst nu eens zien wat hij kan op de 100m. Sub 48 is gewoon nodig als je wil meedoen om de prijzen.
pi_59197482
1.45,96 op de 200m

Hij moet ook gewoon de 200m zwemmen in Bejing.... daar is de kans op een medaille veel groter dan op de 100m
  Trouwste user 2022 zondag 8 juni 2008 @ 01:02:54 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_59208652
GVD Pieter ik zie het nu pas.

Wat een tijd wat een vorm heeft ie nu al.

Dit wordt genieten in Peking

Trouwste user 2022 zondag 8 juni 2008 @ 01:03:52 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_59208676
Nu maar hopen dat ie de 100 met de 20 kan combineren.

Met deze tijd heeft ie meer kans op de 200.

Maar ja. De 100 blijft het koningsnummer

pi_59208774
quote:
Op zondag 8 juni 2008 01:03 schreef tong80 het volgende:
Nu maar hopen dat ie de 100 met de 20 kan combineren.

Met deze tijd heeft ie meer kans op de 200.

Maar ja. De 100 blijft het koningsnummer

Met zo'n tijd (zelfs een seconde sneller) op de 200 komt ie niet in de buurt van Phelps, kans op een medaille is wel groot ja.
  Trouwste user 2022 zondag 8 juni 2008 @ 01:09:52 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_59208794
Ja maar hij heeft helemaal niet getraind voor de 200

zondag 8 juni 2008 @ 10:01:31 #66
40566 Ericr
Livewrong
pi_59212017
Medaille op de 200m lijkt me de beste kansen te hebben.
pi_59216345
48.67 sec op de 100m vrij... als ik Pieter was zou ik gewoon de 200m vrij ook zwemmen, op de 100m komt ie toch wel tekort denk ik...
pi_59216697
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:32 schreef TheVulture het volgende:
48.67 sec op de 100m vrij... als ik Pieter was zou ik gewoon de 200m vrij ook zwemmen, op de 100m komt ie toch wel tekort denk ik...
In de series 48.37, zeker geen slechte tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')