Nee msn. 3x op rij de 100m lukt niet, maar als hij alles zet op de 200m kan hij die gouden plak pakken. We hebben er misschien weinig van gezien laatste jaren, maar als Pieter in topvorm is, is hij gewoon 1 van de beste. Als hij dan net wat geluk heeft en het beste pak etc. kan hij zelfs de 100m winnen. Voor het zelfde geld bakt die Bernard er niets van door de druk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Ericr het volgende:
Een hongerige leeuw is misschien net wat hij moest worden. Goud is dan misschien buiten bereik, 1 of meerdere medailles blijft een mooie troon op zijn carriere.
Wat jij wilquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:18 schreef franklop het volgende:
[quote]Op woensdag 26 maart 2008 13:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad. Sullivan zwemt vandaag nog de tweede tijd ooit (47.52), nadat hij gisteren al de derde tijd ooit zwom. verbeterd de tweede tijd ooit van 47.55 (gisteren) naar 47.52
Zoals gezegd is Bernard niet de enige die onder het oude WR aan het zwemmen is op het moment. Goud op de 200 gaat ook niet lukken als Phelps gewoon een normale race zwemt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:27 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nee msn. 3x op rij de 100m lukt niet, maar als hij alles zet op de 200m kan hij die gouden plak pakken. We hebben er misschien weinig van gezien laatste jaren, maar als Pieter in topvorm is, is hij gewoon 1 van de beste. Als hij dan net wat geluk heeft en het beste pak etc. kan hij zelfs de 100m winnen. Voor het zelfde geld bakt die Bernard er niets van door de druk.
of wordt hij voor die tijd geschorst
Ik ook, maar puur omdat ik dacht dat hij nu niet weer zomaar van pak kon veranderen wegens zijn sponsor verplichtingen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Pieter is bij de open NK verschillende volledige pakken aan het testen. Gisten in een merkloos pak 22.48 op de 50m vrij en vandaag 22.21 sec in het Speedo-pak, zijn snelste tijd sinds 2003
Misschien heb ik hem toch te vroeg afgeschreven
Met zo'n tijd (zelfs een seconde sneller) op de 200 komt ie niet in de buurt van Phelps, kans op een medaille is wel groot ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:03 schreef tong80 het volgende:
Nu maar hopen dat ie de 100 met de 20 kan combineren.
Met deze tijd heeft ie meer kans op de 200.
Maar ja. De 100 blijft het koningsnummer
In de series 48.37, zeker geen slechte tijd.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:32 schreef TheVulture het volgende:
48.67 sec op de 100m vrij... als ik Pieter was zou ik gewoon de 200m vrij ook zwemmen, op de 100m komt ie toch wel tekort denk ik...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |