Gelukkig wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:46 schreef dndiek het volgende:
The Boss is back!
Sport is een harde wereld, waarin je soms wel een bepaalde mate van egocentrisme en arrogantie moet hebben om overeind te blijven in de top.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:02 schreef tordesmonats het volgende:
Ben toch een afwijkende mening toegedaan dan de hier algemeen geldende: ik vind het een naar zelfingenomen mannetje met een beperkte woordenschat bovendien (het geblaat over koningsnummers, kicken en genieten elke keer). In een interview na z'n gouden medaille in athene met aan tafel dennis vd geest en marts meets liet ie zich na een paar biertjes wel heel erg als zodanig kennen, zelfs naar een fan die belde om 'm te feliciteren deed ie onverschillig en arrogant dus kan hij die pose van "sympathieke boy next door die gewoon gebleven is" niet meer overeind houden. Typisch gevalletje van zwaar door de mand vallen was dat.
Medaille móet 'ie winnen, goud is nog zeker niet binnen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:15 schreef Suijk het volgende:
Bepaalde mate? Je moet een enorme egoist zijn om in zulke sporten te slagen.
Zometeen voor z'n volgende medaille?
Ik denk echter niet dat de mate van arrogantie of egocentrisme in alle sporten gelijk is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:15 schreef Suijk het volgende:
Bepaalde mate? Je moet een enorme egoist zijn om in zulke sporten te slagen.
Ik vind dat dus ook wel meevallen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef tong80 het volgende:
VDH arrogant![]()
Man dat is de goedheid zelfe.
Klasse hoor 2 medailles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |