Leuke compilatie inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:22 schreef appelsientje het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6855304001208940369&q=farfan
Leuk filmpje, misschien ff in de OP zetten in de volgende topic
regel maar een beterequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:13 schreef ub40_bboy het volgende:
Saaie OP btw.
Las ik ook al ja, neem toch aan dat dit een eenmalig incident isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:27 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens PSV.nl kwam het gevaar van Aachen vooral via rechts. Dat is dus waar Salcido moet dekken. Worden dat problemen?
was erg vroeg ervoor hoor, die kan nog wel bij het volgende deelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de titel dus![]()
Okeequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de titel dus![]()
Doen we ook niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:57 schreef DarkShine het volgende:
Maak jullie niet druk om die 1-1
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doen we ook niet.
Pas als er van een amateurclub verloren wordt moet je je zorgen gaan maken
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doen we ook niet.
Pas als er van een amateurclub verloren wordt moet je je zorgen gaan maken
Al vorderingen thuis?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Oh, vrije trap. Kan gebeuren. Die van Koné maak ik ook trouwens, zelfs met links.
Hoe laag?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:55 schreef cultheld het volgende:
Wel jammer om te lezen dat Aissati (waarschijnlijk) laag in de pikorde staat bij Koeman.
Bij hem is dat altijd nog maar afwachtenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Oh, vrije trap. Kan gebeuren. Die van Koné maak ik ook trouwens, zelfs met links.
Waar heb je dat gelezen dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:55 schreef cultheld het volgende:
Wel jammer om te lezen dat Aissati (waarschijnlijk) laag in de pikorde staat bij Koeman.
Moeilijker moeten ze ook niet zijn voor Konequote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Eindhovens Dagbladquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen dan?
En niet met een of ander obscure internetsite aan komen kakken.
Post dat stuk eens even hier wil je?quote:
quote:Compleet PSV kan niet overtuigen
Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF
WEGBERG-BEECK - Eindelijk had Ronald Koeman alle spelers tot zijn beschikking. Overtuigend was het spel van PSV echter allerminst, gisteren tegen Alemannia Aachen (1-1). Dus: trainer ontevreden.
De beide Brazilianen van PSV, Gomes en Alex, zitten elkaar in de weg bij een Duitse corner. Foto John Claessens
De kleine tribune op het sportpark van FC Wegberg-Beeck bood zowat meer bekijks dan het veld. Ajax-coach Henk ten Cate kwam poolshoogte nemen vanwege de aanstaande strijd om de Johan Cruijff Schaal, de vader van verdediger Alex bekeek de verrichtingen van PSV en Hans Gillhaus spioneerde naar talent namens Chelsea.
Volgens Gillhaus, ex-prof en ex-scout van PSV, was hij ter oriëntatie in Duitsland. Zijn ogen zullen hem weinig geleerd hebben. PSV speelde lange tijd ’slap en ongeconcentreerd’, zoals Koeman na afloop zei. „Ook al is de omgeving dan niet inspirerend, je moet zo'n wedstrijd toch beter beginnen dan PSV vanavond deed“, mopperde de trainer. „We waren veel te slordig en dan krijg je het moeilijk.“
De Bratwurst-sfeer op het sportpark van de Duitse amateurclub uit Wegberg-Beeck kreeg PSV gemakkelijker in zijn greep dan Alemannia Aachen. De Duitsers, net gepromoveerd naar de Bundesliga, lieten anderhalve week voor het begin van de competitie zien dat ze fysiek en mentaal geprepareerd zijn. PSV heeft nog een weekje langer te gaan in de voorbereiding en trapte een tandje zwaarder.
Voor het eerst waren alle spelers aan boord, maar daar werd Koeman dus niet veel wijzer van. De oude vaste krachten Ooijer en Cocu hadden moeite om het goede ritme te pakken. PSV speelde te laks en in een te laag tempo om de ploeg uit Aken te imponeren. Alemannia begon zelfs sterk, zette veel druk op de Eindhovense defensie en schiep zich enkele kansen. Het meeste gevaar kwam van de Duitse rechterflank, waar linksback Salcido voor rust moeite had zich te oriënteren. Binnen tien minuten liet Alemannia twee linke kopballen zien, waarvan de tweede -door Ebbers- het doel maar net miste. Ebbers kreeg later ook nog een kans, toen hij Ooijer in de loop verraste.
PSV stelde daar weinig tegenover. Het middenveld vond zijn draai niet, Koné was weer onberekenbaar in zijn acties en Farfán kwam niet los van zijn tegenstander. Een kleine kans was er voor Vennegoor of Hesselink, wiens schot gekraakt werd. Een grote kans dwong Koné af, toen hij na een dieptepass van Cocu de keeper omspeelde en het zijnet raakte.
Na de rust gooide PSV het tempo omhoog en viel al snel de eerste treffer. Culina, sterk ingevallen als rechterspits, bood Koné een niet te missen kans. Opvallend was het late invallen van Aissati, die in de hiërarchie niet bepaald vooraan lijkt te staan. PSV liet in het laatste kwartier de teugels weer vieren, waardoor het uiteindelijk nog een gelijkspel moest toestaan, omdat Pinto een vrije trap benutte: 1-1.
Alemannia Aachen-PSV 1-1 (0-0). 59. Koné 0-1, 84. Pinto 1-1. Toeschouwers: 1.800. Geel: Cocu en Farfán (PSV).
Opstelling PSV: Gomes; Reiziger, Alex, Ooijer (68. Da Costa) en Salcido; Afellay (58. Väyrynen), Simons en Cocu (76. Aissati); Farfán (76. Beerens), Vennegoor of Hesselink (46. Culina) en Koné.
Nee, inderdaad, tegen Aachen ging hij prachtig om de keeper heen om vervolgens de bal voor een leeg doel in het zijnet te trappen. Een "Lyon-momentje".quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Moeilijker moeten ze ook niet zijn voor Kone
Ach...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, tegen Aachen ging hij prachtig om de keeper heen om vervolgens de bal voor een leeg doel in het zijnet te trappen. Een "Lyon-momentje".
In het AD waren ze vrij kritisch over Salcido. Liep te vaak naar voren, uit positie. Pas na rust, toen Koeman keihard ingegrepen had, deed hij dat beter.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:27 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens PSV.nl kwam het gevaar van Aachen vooral via rechts. Dat is dus waar Salcido moet dekken. Worden dat problemen?
Ach ja, dat waren ze in het begin van 2004/2005 ook over Alex en Gomesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
In het AD waren ze vrij kritisch over Salcido. Liep te vaak naar voren, uit positie. Pas na rust, toen Koeman keihard ingegrepen had, deed hij dat beter.
En daarna is de beer weer lekker verder gaan slapen. Ik zie hem ook dit jaar geen potten breken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:48 schreef PyTh het volgende:
Ach...
Ik heb het idee dat het bij Arouna gewoon een keer een wedstrijdje of 4 achter elkaar het net vinden is en dan is de beer los.
Vorig seizoen uit Heerenveen maakte hij ook 3 prachtige goals dus hij kan het echt wel.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:20 schreef Ciscus het volgende:
ik wil Oude Kamphuis als rechtsback
Ik nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:20 schreef Ciscus het volgende:
ik wil Oude Kamphuis als rechtsback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |