Het hoeft niet bij iedereen te werkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:46 schreef Soho het volgende:
Je kan toch wel naar een stip kijken...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:25 schreef Biancavia het volgende:
Tof.
Ik hou altijd van dat soort dingen.
Die zijn engquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:29 schreef SiemeN het volgende:
Ik was eigenlijk aan het wachten op een bebloed gezicht en een hoop gegil wat plotseling in het beeld zou verschijnen, maar het viel mee dit keer.
Het is na vele keren hartkloppingen en meters de lucht invliegen, eindelijk bij mij ook een gewoonte te worden om eerst het geluid uit te zetten en er zeker van te zijn dat er geen vreemde taferelen gaan gebeuren voordat ik ga zitten staren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:29 schreef SiemeN het volgende:
Ik was eigenlijk aan het wachten op een bebloed gezicht en een hoop gegil wat plotseling in het beeld zou verschijnen, maar het viel mee dit keer.
Whehehe, ik deed ook het geluid uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het is na vele keren hartkloppingen en meters de lucht invliegen, eindelijk bij mij ook een gewoonte te worden om eerst het geluid uit te zetten en er zeker van te zijn dat er geen vreemde taferelen gaan gebeuren voordat ik ga zitten staren.
No shit, Sherlock.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:30 schreef LXIV het volgende:
Leuk.
Je kijkt eerst naar een kleurennegatief van de foto. Hier gaan je ogen (eigenlijk je hersenen) voor compenseren. Wanneer daarna de foto in zwart-wit getoont word compenseren je ogen nog steeds, en zie je alles in de (juiste) kleur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |