en dankjewel...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Godverdomme, ik klikte op je fotoboek hierdoor.
Ben je werkelijk opgebaard atm?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:19 schreef opgebaarde het volgende:
alles van mij is de waarheid. Ik heb 20 miljoen euri op mijn bankrekening, ik ben 25 jaar en met pensioen, ik ben onweerstaanbaar lekker, ik ben fantastisch, intelligent, bescheiden, gevoelig, sensueel, attent en alles waar een vrouw van droomt.
Faken is zo 2005![]()
Hallo i-spyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:19 schreef opgebaarde het volgende:
alles van mij is de waarheid. Ik heb 20 miljoen euri op mijn bankrekening, ik ben 25 jaar en met pensioen, ik ben onweerstaanbaar lekker, ik ben fantastisch, intelligent, bescheiden, gevoelig, sensueel, attent en alles waar een vrouw van droomt.
Faken is zo 2005![]()
daar mag ik geen uitspraken over doen hangende het justitioneel onderzoekquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ben je werkelijk opgebaard atm??
Het is ECHT I-spy!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
go ahead, doe ip scan bijvoorbeeld en zeg daarna sorry![]()
Nee, JIJ moet het doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
go ahead, doe ip scan bijvoorbeeld en zeg daarna sorry![]()
Waarom?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:17 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
ik vind het vrij irritant als sommigen niet eens via de webcam bewijzen wie ze zijn.
Profiel van WeirdMickey luidt: ik vind vrouwen eng.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Prototype fake opmerking door 12-jarige nerdjesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, JIJ moet het doen.
Ik ga lekker bier zuipen nu.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef Fliepke het volgende:
Ik vind het altijd maar een beetje fake als mensen wel een fotoboek nemen en dan geen goede fotos van zichzelf plaatsen of niet eens hun geboortedatum invullen.
Ik krijg dan het gevoel dat ze fake zijn.
Oh ik ben wel echt
kut, ik ook ..... en ik was net van plan te gaan eten ....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat een ongelovelijk simpele ziel moet je zijn om daar blij van te worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:27 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Profiel van WeirdMickey luidt: ik vind vrouwen eng.
Ben ik gelijk ff blij.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef WeirdMicky het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
daar mag ik geen uitspraken over doen hangende het justitioneel onderzoek
Nog zo 1 als die WeirdMickey. Stomme kabouterpik .quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
kut, ik ook ..... en ik was net van plan te gaan eten ....![]()
Iemand die vrouwen eng vind is:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:30 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijk simpele ziel moet je zijn om daar blij van te worden.
Das wel een beetje weird of niet Mickyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Bin-go.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:27 schreef snellejelle het volgende:
willen de meisjes niet met je cammen?
Kiek, jij weet hoe 't hoort. Ik adviseer je en topic te openen en je doet het ook nog. Brave userquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:17 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Weet iemand hoe het verder gesteld is met het fake-gehalte op fok?
Ik heb soms het idee dat bepaalde users vrij nep zijn, en zelfs van de mods valt het nog te betwijfelen.
Kijk een fotootje is snel geript natuurlijk, ik vind het vrij irritant als sommigen niet eens via de webcam bewijzen wie ze zijn.
Ik heb een webcamquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kiek, jij weet hoe 't hoort. Ik adviseer je en topic te openen en je doet het ook nog. Brave user
Maar goed, wat je dus eigenlijk wil zeggen is dat je niemand vertrouwt die niet zijn/haar webcam aan wil gooien om te bewijzen dat hij/zij echt bestaat?
Dan doe je jezelf tekort. Niet iedereen heeft een webcam, en 't is natuurlijk niet hun probleem dat jij hen fake vindt.
Maak ervan wat je zelf wiltquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dat is eerder een bekentenis zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door caartyaait op 02-08-2006 18:02:03 ]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:56 schreef caartyaait het volgende:
Hoe heet dat .... wanneer je denkt dat je een godsgeschenk voor vrouwen bentHmmm, narcisme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij voelde je meteen aangesproken, als jij je meteen gaat verdedigen in een algemeen gericht topic dan komt dat vreemd overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:56 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Maak ervan wat je zelf wilt
Ik ben ik en jij niet.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Same herequote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een webcam
En ik weiger dat ding aan te zetten voor iemand die ik niet erg goed IRL ken.
Ik doe het alleen veilig ...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Same here
Ik cam ook niet vreemden.
Is het beeld dan niet blurry met dat condoom om de lens?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik doe het alleen veilig ...
Wij zijn allemaal klonen van Croupouquequote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Er is maar 1 echte user op FOK....
Je wikkelt een condoom om je camquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik doe het alleen veilig ...
Of van Yvonnequote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal klonen van Croupouque
waarom zou ik in Fok!sfucking naam webcammen met je???quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:17 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Kijk een fotootje is snel geript natuurlijk, ik vind het vrij irritant als sommigen niet eens via de webcam bewijzen wie ze zijn.
Nee .... voor het zingen de kerk uit...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Is het beeld dan niet blurry met dat condoom om de lens?
Het is maar wat je veilig noemtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee .... voor het zingen de kerk uit...
en CAM-SOA dan? nou, nou? Vind je dat nou verantwoordelijk en volwassen gedrag?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
met een beetje controle en goede timing is dat veilig genoeg hoor![]()
Pas één keer een druiper gehad ..... maar dat was ook vlak na een camsessie met een echte slet ...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:18 schreef freecell het volgende:
[..]
en CAM-SOA dan? nou, nou? Vind je dat nou verantwoordelijk en volwassen gedrag?![]()
Ssst, ik ben een undercoverquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was eerst! Gij... gij.... FAKE-USER!![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal klonen van Croupouque
zeg menneke van lynne blijf je mooi af hequote:
Oh, ik dacht dat je het meende.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:00 schreef TrenTs het volgende:
Ik ben ook wel es toegevoegd op MSN door allerlei jankwijven waarvan je weet dat ze gewoon aan het lullen zijn.Gewoon meedoen en ze laten geloven dat je ze gelooft en het ene lulverhaal na het andere ophangen.
Zullen we FOK! dan maar kloon-vrij maken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:05 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het een beetje triest allemaal. Ik bedoel, wees gewoon jezelf en ga niet doen alsof je iemand anders bent. Wat schiet je daar nou mee op? En kom op zeg, ook nog eens op een internetforum? Laat het acteren aan acteurs over en zet jezelf op deze manier niet voor lul, ik kan me echt kwaad maken om die nepperds.
Dat is gewoion je username, dat mag dan wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef Dr.Death het volgende:
Goed gesproken, ik sta ook netjes bij de gemeente ingeschreven als Dr. Death
Dat moet jij zeggen met je kutklonen patty,Netsoenev,RobbieRicardo,Ali Salamiquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:05 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het een beetje triest allemaal. Ik bedoel, wees gewoon jezelf en ga niet doen alsof je iemand anders bent. Wat schiet je daar nou mee op? En kom op zeg, ook nog eens op een internetforum? Laat het acteren aan acteurs over en zet jezelf op deze manier niet voor lul, ik kan me echt kwaad maken om die nepperds.
Joh!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:12 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen met je kutklonen patty,Netsoenev,RobbieRicardo,Ali Salami![]()
Whahaha heb je zelf toegegeven op _FOK!Radioquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Joh!
Overigens zijn Patty en Ali Salami niet van mij.
Ok, we zitten hier op FOK!, sommige users daar hebben een klein beetje gezonde zelfspot.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:12 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen met je kutklonen patty,Netsoenev,RobbieRicardo,Ali Salami![]()
Herstel, ik ben absoluut niet jou!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er is er maar 1 echt en dat ben ik
echt?? hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen???quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er is er maar 1 echt en dat ben ik
Nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:16 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Whahaha heb je zelf toegegeven op _FOK!Radiobij die 5 jaar meet
Jullie zijn gewoon allemaal kloontjes van mij die een eigen leven zijn gaan leidenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:44 schreef john6 het volgende:
[..]
echt?? hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen???![]()
we zijn allemaal fugazi'squote:
Heb je de uitzending beluisterd? Luister. Als je "Swami Twelvinchalami" bedoelt in plaats van "Ali Salami", dan is het antwoord: 'Ja, dat is een kloon van mij.' Eigenlijk ook weer niet, omdat het mijn allereerste username was.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:14 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Jawel
http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3&datUitzending=2004-09-06
Ik heb het net terug geluisterdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heb je de uitzending beluisterd? Luister. Als je "Swami Twelvinchalami" bedoelt in plaats van "Ali Salami", dan is het antwoord: 'Ja, dat is een kloon van mij.' Eigenlijk ook weer niet, omdat het mijn allereerste username was.
Patty is geen kloon van mij. En ik weet zeker dat ik dat niet in die uitzending zeg, omdat het geen kloon van me is. Als dat wel zo zou zijn, dan had ik het wel gezegd omdat ik het leuk vind om onder kloons te posten en er altijd (soms achteraf) voor uitkom dat ik er achter zit omdat ik een aandachtsgeil figuur ben.
Nu is dat interview twee jaar geleden afgenomen, dus ik kan niet meer met zekerheid zeggen of Nolius (of Sunchaser) het vermeldt. Ik ga het echter niet terug luisteren,want ik heb een hekel aan mijn stem.
Is dat zo?!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal kloontjes van mij die een eigen leven zijn gaan leiden![]()
En weer een passmailer waar ik een fake-emailadres moet gebruiken want dit komt niet meer terugquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dat zo?!
Ik sta nu op de brug, fijn jullie allemaal gekend te hebben, het was een mooie liefdevolle en emotionele tijd, ik zal jullie missen. Tot nooit, doeiiiii![]()
w00t hi5555 gg lolzquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En weer een passmailer waar ik een fake-emailadres moet gebruiken want dit komt niet meer terug![]()
Eeej je bent die grote cementblok vergeten vast te maken aan je voeten zodat je niet meer boven komt.quote:
En toch trekt mijn nickname jouw aandachtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:24 schreef opgebaarde het volgende:
hey ik heb ook gevoelens hoor meneer-met-de-meest-trieste-nickname-ever![]()
jup, zo is de mens hè, aandacht trekken is niet altijd op een positieve manierquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En toch trekt mijn nickname jouw aandacht
* admiraal_anaal is geestelijk in de war want gaat in discussie met ze eigen kloon![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
jup, zo is de mens hè, aandacht trekken is niet altijd op een positieve manier
Maar we hebben het maar zwaar met onze mps conversatie, kom je zo naar bed?
i-spy24?? Is it you>??? Welkeom terug vriend! Heb je nog foto's van je geile blonde vriendin?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:26 schreef opgebaarde het volgende:
hey fakers, stop eens met dat faken, zo niet dan is het bullshit.
Dat i-spy is zeker negatief ofnie?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:37 schreef Arjann87 het volgende:
[afbeelding]
Oeh, jij hecht veel waarde aan je fotoboek!
Hier, heel topic vol met fakesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:17 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Weet iemand hoe het verder gesteld is met het fake-gehalte op fok?
Ik heb soms het idee dat bepaalde users vrij nep zijn, en zelfs van de mods valt het nog te betwijfelen.
Nope, hij is gebanned.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:04 schreef caartyaait het volgende:
TS heeft weer zijn portie ADHD gekregen
neenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:16 schreef Dickbride het volgende:
[..]
i-spy24?? Is it you>??? Welkeom terug vriend! Heb je nog foto's van je geile blonde vriendin?
Ontopic: we zijn allemaal kloons van Danny!
Je kunt als gebruiker toch wel gegevens geheim willen houden?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef Fliepke het volgende:
Ik vind het altijd maar een beetje fake als mensen wel een fotoboek nemen en dan geen goede fotos van zichzelf plaatsen of niet eens hun geboortedatum invullen.
Ik krijg dan het gevoel dat ze fake zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |