Je wil nu natuurlijk dat iedereen dit ontkent.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef Stofje het volgende:
Mijn TietTies zijn nooit grappig. Eigenlijk ben ik maar een suf mannetje zonder een vorm van humor.
Ik ken de bewoners van BeF wel wat beter dan dat, Ch.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je wil nu natuurlijk dat iedereen dit ontkent.
Dat heb ik gemist. Post jouw tieten nog eens?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb al twee keer tieten in BeF gepost trouwens. Serieus.
Je site deed me besluiten dat ik maar weer 's ga bloggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef Stofje het volgende:
Mijn TietTies zijn nooit grappig. Eigenlijk ben ik maar een suf mannetje zonder een vorm van humor.
Anderhalf jaar en al 6 schrijfsels. Ja, ik ben een rasechte inspiratiebron.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je site deed me besluiten dat ik maar weer 's ga bloggen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zíng het "clap clap"-gedeelte ook niet, hoe kom je daar nou bij?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat weet ik, honingdropje, maar jij mij ook wel eens. En weet je wat ik dan doe? Dan zing ik luidkeels If you're happy and you know it clap your hands, clap clap! en dan vergeet ik mijn zorgen.
Dude, ik kán niet eens schrijven en geef het meestal na 3 keer op. Geloof me, het kan ergerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Anderhalf jaar en al 6 schrijfsels. Ja, ik ben een rasechte inspiratiebron.
Ik had dat dus tóch beter tussen sterretjes kunnen zetten.quote:
Taggen lukt je óók al niet!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, ik kán niet eens schrijven en geef het meestal na 3 keer op. Geloof me, het kan erger.
[urlhttp://jankwijf.blogspot.com/[/url]
Ik kan dat soort dingen niet bijhouden, uiteindelijk draait het dan uit op een reeks fictieve verhalen. Ik kan niet over mezelf schrijven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, ik kán niet eens schrijven en geef het meestal na 3 keer op. Geloof me, het kan erger.
http://jankwijf.blogspot.com/
Ik wachtte al.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:03 schreef DDude het volgende:
Goftedomme, nu ben ik die (enigszins gecensureerde) foto van jouw tieten kwijt, c_c!
Nou en? Dat is toch ook leuk? Ik heb totnutoe vrijwel alleen over mezelf geschreven, maar het is toch ook leuk om fictie te schrijven?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen niet bijhouden, uiteindelijk draait het dan uit op een reeks fictieve verhalen. Ik kan niet over mezelf schrijven.
Ik vind het fijn om dingen uit m'n echte leven zo leuk mogelijk te vertellen, alleen vind ik het nooit goed genoeg geschreven. Zelfkritiek is a bitch. Daarnaast durf ik nooit te persoonlijk te worden in openbare stukjes, maar vind het wel leuk om mensen dingen te laten lezen. Ik ben een lastig persoon.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen niet bijhouden, uiteindelijk draait het dan uit op een reeks fictieve verhalen. Ik kan niet over mezelf schrijven.
Ik heb nog wel die andere foto, van die blote meid met jouw hoofddoekje erin geshopt, maar die mocht ik volgens mij niet postenquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef Stofje het volgende:
Ik heb gereageerd op c_c's blog.
Het is op zich wel leuk, maar afwisseling is ook fijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou en? Dat is toch ook leuk? Ik heb totnutoe vrijwel alleen over mezelf geschreven, maar het is toch ook leuk om fictie te schrijven?
Inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:06 schreef DDude het volgende:
[..]
Ik heb nog wel die andere foto, van die blote meid met jouw hoofddoekje erin geshopt, maar die mocht ik volgens mij niet posten
Dat is zo'n, zo'n, zo'n... woord!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
En rpp, wat is er mis met ergo?.
Haat me niet, maar die gebruik ik wel vaker. Het spijt me.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is zo'n, zo'n, zo'n... woord!
*c_c niet haat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Haat me niet, maar die gebruik ik wel vaker. Het spijt me.
Wat coolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
*c_c niet haat.
Ik word trouwens opnieuw oom![]()
![]()
!
Jij hebt vast wel iets anders tofs.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik niet.
Ik ook!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:17 schreef DDude het volgende:
Ik heb ook een oom die Hans heet!
Waarom dl je nu M:I III al? Dan krijg je van die zwarte schimmen die door beeld lopenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:26 schreef DDude het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik die nieuwsgroepen zo tof vind.
[afbeelding]
Zijn ze nooit geweest.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:25 schreef rompompom het volgende:
Het aantal views valt tegen, c_c. Je tieten zijn niet echt gewild meer!
weut ik veul, dat doet mijn broertje denk ik. Ik was al stom verbaasd dat er uberhaupt al een Torrentprogramma op deze pc geinstalleerd stond.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waarom dl je nu M:I III al? Dan krijg je van die zwarte schimmen die door beeld lopen
ze wil het niet hebben dat ik ze post!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:18 schreef JDude het volgende:
39 posts, niet één tiet. Deceptie.
Ik had zo'n week twee jaar geleden, ik heb toen ook gezegd dat ik ging fokken. Ze vonden het bestquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef Q. het volgende:
Oh. En werk is kut. Ik ga eens kijken of ik vrijdag vrij kan krijgen, de zin om te werken is helemaal op. Geen werk hebben op je werk is helemaal kut. De hele dag naar een scherm staren en doen alsof je iets doet.
Ik heb Rammstein opstaan, imho beter dan KvKquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef DDude het volgende:
Nostalgie!
Kinderen voor kinderen 13 t/m 20 weer geluisterd en meegezongen!
Welkom. Bier.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:43 schreef Stofje het volgende:
En weer thuis.
Wat denk je dat ik de hele dag doe? Maar het blijft niet tof.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had zo'n week twee jaar geleden, ik heb toen ook gezegd dat ik ging fokken. Ze vonden het best
Nee, niet bepaald. Ik doe het nu flink tussendoor, maar dat gaat vervelen. En binnenkort toch veel minder tijd, met al die klassiekale lessen met 10 man+quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik de hele dag doe? Maar het blijft niet tof.
Komt vanzelf weer. Nu ik wat jaar ervaring heb mag ik eindelijk ook op locatie les geven. Eindelijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:22 schreef Q. het volgende:
Er komt wel weer werk aan, maar dat duurt nog even, misschien een paar weken. Mijn collega's, die allemaal meer ervaring hebben en dus lastigere dingen kunnen doen, zijn wel erg druk, maar dat werk vereist meer ervaring, tja, ik werk er nog maar een jaar..
Doe er wat aan, post foto'squote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het niet eens met de TT.
Sorry, ik hou m'n tieten voor persoonlijk gebruikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:55 schreef Stofje het volgende:
Welkom in 2006. "Technisch gezien zijn er al 3 tieten gepost".!!
Terecht. Hou ze maar lekker onder je poedeliewoepsie-kleertjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry, ik hou m'n tieten voor persoonlijk gebruik.
Laat anderen er ook eens aan voelen, materialistquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry, ik hou m'n tieten voor persoonlijk gebruik.
Daar heb je voelsprieten voor nodig. Het is aftasten op de vierkante millimeter.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat anderen er ook eens aan voelen, materialist
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar heb je voelsprieten voor nodig. Het is aftasten op de vierkante millimeter..
Goed gezien.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar heb je voelsprieten voor nodig. Het is aftasten op de vierkante millimeter..
Slottechnisch gezien?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef Stofje het volgende:
Zo, dat waren weer 30 topics, ik heb m'n maandquota alweer gehaald op 2 augustus.
Uhuh. Wat een puinzooi vanavond. En dat op zo'n kutcomputer, dat maakt het best een frustrerend taakje. Maar ach, ik heb het rustig aon gedaon en ik ga straks lekker slapen.quote:
Ik mag toch geen slotjes zetten. Dus ik ga straks maar ook eens slapenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Uhuh. Wat een puinzooi vanavond. En dat op zo'n kutcomputer, dat maakt het best een frustrerend taakje. Maar ach, ik heb het rustig aon gedaon en ik ga straks lekker slapen..
Halloquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:34 schreef JDude het volgende:
Hallo?
Kijk, even schijten, je komt terug, toch één reactie.quote:
ja, ik moet nog schijtenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Kijk, even schijten, je komt terug, toch één reactie.
Ik kan het niet lezen. Teveel caps.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:43 schreef DDude het volgende:
LA LA LA LATER ZUL JE LACHEN OM DIE DINGEN OOKAL ZAK JE NU HET LIEFSTE DOOR DE GROND!! AL ZIT JE ZWAAR IN DE PUREE, VAAK VALT HET ACHTERAF WEL MEE!! ZO ERG IS HET DAN NIET MEER EN VOOR JE 'T WEET ZIT ER ALWEER EEN HELE MOOIE NIEUWE GLIMLACH OP JE MOND! ONTHOU MAAR GOED, LACHEN IS GEZOND!!!
Neu.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:42 schreef Litso het volgende:
Zo, heb ik ook weer even genoeg geaandachthoerd voor vandaag.
Selecteren, copieren, plakken in word, weer selecteren, shift-F3.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen. Teveel caps.
Als het zó interessant is zou iemand anders het wel gezegd hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:49 schreef DDude het volgende:
[..]
Selecteren, copieren, plakken in word, weer selecteren, shift-F3.
Alles wat ik zeg is per definitie interessant.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Als het zó interessant is zou iemand anders het wel gezegd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |