Ben je nou alweer jarig?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:53 schreef OFfSprngr het volgende:
En dan is er geen enkele FOK!ker die het nodig vind om zn post-philia conditie te gebruiken om te feliciteren, nou zeg..
(KLB topic?, ja, want KLB is leuker dan GC).
Ja man,.. lijkt er wel op alsof het elk jaar is..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:54 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Ben je nou alweer jarig?![]()
Gefeliciteerd he![]()
Oh, de falsetto en de contradictie, maar bedankt voor je reply. =Dquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ja man,.. lijkt er wel op alsof het elk jaar is..
Totdat ik mn schadevergoeding heb niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef opgebaarde het volgende:
godverdomme wat een ellende, gefeliciteerd en zijn nu je gekwetste gevoelens weer gefixt?
zal ik die dan straks komen brengen? (K)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Totdat ik mn schadevergoeding heb niet.![]()
![]()
Mn moeder's kut, bewijs?.. moet ik mn ID in scannen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:55 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Bron? Bewijs?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
zal ik die dan straks komen brengen? (K)
Iets zegt me: "liever niet".quote:Geslacht: Man
je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, hiermee doel ik niet op de veronderstelling dat ik een paard ben...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[..]
Iets zegt me: "liever niet".
Gelukkig maak jij het helemaal goed!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef Poncho het volgende:
Wel triest als je er dan zelf een topic over gaat maken.
Aandacht tekort?
Vieze "Emo"!11quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef SiemeN het volgende:
Huillie.
Nu nog even wat posts over emo's en al dat andere tuig wat je haat, en je zelf ook onder valt, en dit word weer een topic als vanouds.
Ik?quote:
Stond de fok! site bij de Riagg site niet bij vrienden en handige links?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef SiemeN het volgende:
Huillie.
Nu nog even wat posts over emo's en al dat andere tuig wat je haat, en je zelf ook onder valt, en dit word weer een topic als vanouds.
Mijn blaas zwelt ook maar op tot een bepaalde groote.. dan moet ik wel zeiken..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef Dickbride het volgende:
Heb je tieten? Nee? Nie zeiken dan!
ben je nou nog in leven? wat ben jij voor een mislukte emoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:53 schreef OFfSprngr het volgende:
En dan is er geen enkele FOK!ker die het nodig vind om zn post-philia conditie te gebruiken om te feliciteren, nou zeg..
Van die mensen die denken dat hun IQ gelijk is aan hun post aantal..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:03 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ben je nou nog in leven? wat ben jij voor een mislukte emo![]()
Tja, vraag me ook af waarom dat nou elk jaar moet,.. moet dat nou werkelijk?..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Rot op met je kutverjaardag, homo.
yup, goed voor de businessquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, vraag me ook af waarom dat nou elk jaar moet,.. moet dat nou werkelijk?..
HET IS EEN MULTI-NATIONAL CAPITALISTISCHE INSTELLING, VERJAARDAGEN MOETEN DOOD!11quote:
Dat Talpa ook altijd..quote:
persoonsverheelijking die liefst getoond moet met een zo duur mogelijk kadoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
HET IS EEN MULTI-NATIONAL CAPITALISTISCHE INSTELLING, VERJAARDAGEN MOETEN DOOD!11
Al zit er ergenswaar wel een kleine kern van waarheid in.
Gefelicitalpa!quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:53 schreef OFfSprngr het volgende:
The Cardigans zijn leuk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:19 schreef dwerg het volgende:
Je bent een eikel met een waardeloze muzieksmaak, maar toch gefeliciteerd.
Wel grappig dat je The Cardigans zo'n leuke band vindt. Of was dat een ongeluk met een mp3-speler?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |