als het geen goede strip was, waarom lachte je dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:21 schreef DamzkoO het volgende:
Dus ik gauw lachen en zeggen: Jaah, hij is goed![]()
![]()
![]()
Omdat hij maar bleef wachten en hem kennende als ik niet zou lachen zou hij me tig keer vragen of ik het wel begreep en waarom ik er niet om moest lachen. Om zulke nonsens te voorkomen, maar ff gelachen en vervolgens gerend naar mn pc om er een topic over te openenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:23 schreef kollie het volgende:
[..]
als het geen goede strip was, waarom lachte je dan?
inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:26 schreef Nosh het volgende:
Meeloper, en nog te laf om je grote mond hier irl waar te maken.
Sorry, ik was je voorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:26 schreef Fokkedop het volgende:
En toen dacht je, dit zou een mooi topic zijn voor op Fok?
(iedereen Kiteless quoten ajb)
Ik zou het eerder sociaal noemen en bovendien kwam het wel goed uit gezien het feit hij een redelijk hoge functie geniet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:26 schreef Nosh het volgende:
Meeloper, en nog te laf om je grote mond hier irl waar te maken.
je bent net zo stom bezig als vrouwen die faken: de tegenpartij denkt nu dat je zijn humor deelt, en zal voortaan met meer van zulke ongein aankomen. Zo verander er nooit iets.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:23 schreef kollie het volgende:
[..]
als het geen goede strip was, waarom lachte je dan?
En nog een inlikker ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Ik zou het eerder sociaal noemen en bovendien kwam het wel goed uit gezien het feit hij een redelijk hoge functie geniet.![]()
Vanaf nu werkt ieder antwoord tegen je, vrees ik....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Ik zou het eerder sociaal noemen en bovendien kwam het wel goed uit gezien het feit hij een redelijk hoge functie geniet.![]()
Als die clown me een extra vrije dag geeft alleen maar omdat ik zijn gedelegeerde taken uitvoer, waarom nietquote:
...sulquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:35 schreef KansloosForEver het volgende:
ik vind jou geen meeloper
(yeah, nu zijn jullie allemaal een meeloper behalve ik)
Had je dit moeten zeggen:quote:Jah, hij is goed![]()
![]()
![]()
Dan had ik gezegd, respect.quote:Kneus,het was een saaie strip en wacht niet meer om te kijken of ik moet lachen debiel met je grote bril :R
dat is respectloos weetje!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:37 schreef miss_schaapje het volgende:
als je er nix aan vindt lach dan ook niej
...het is jij?....van die "stichting"??quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
*zucht* spijt van dat ik op dit topic heb geklikt
humor van de bovenste plankquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:39 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...het is jij?....van die "stichting"??
....nou...het lag gewoon voor 't oprapen/op straat...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:44 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
humor van de bovenste plank![]()
die grap was ook wel te verwachten toe je die username koosquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:44 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
humor van de bovenste plank![]()
of inlikkerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef Snuwerd het volgende:
nou je mag dus kiezen: sociaal of meeloper..
bij deze...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:22 schreef Kiteless het volgende:
Meeloper
meeloperquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:50 schreef Harry_Sack het volgende:
ik wil ook weten hoe die strip ging
...dan is 't dus eigenlijk: "de enige strippen die ik leuk vind....."quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:52 schreef Gluckskafer het volgende:
Strip?
De enige strip die ik leuk vind is wanneer een vrouw gaat strippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |