Ze luistert slechts naar zichzelf, dus maak je geen illusies dat ze de volgende keer in haar leven het genoemde woord met een d schrijft.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Damn, dat is dus de verkeerde aanpak?
Daar heb je me.quote:
Wat denk jij wel niet? Heb je soms vwo gedaan? Zo niet, ga dan eens gauw terug naar school, i.p.v. intelligente mensen te irriterenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rechter 8 jaar, linker 14 jaar oud?
Och, hoe meer spelfouten ze maakt, hoe minder overtuigend ze overkomt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:20 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ze luistert slechts naar zichzelf, dus maak je geen illusies dat ze de volgende keer in haar leven het genoemde woord met een d schrijft.
Maar ze blijft goed meespelen, dat moet ik je nageven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet? Heb je soms vwo gedaan? Zo niet, ga dan eens gauw terug naar school, i.p.v. intelligente mensen te irriteren![]()
Je doelt met intelligente mensen niet op jezelf neem ik aan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet? Heb je soms vwo gedaan? Zo niet, ga dan eens gauw terug naar school, i.p.v. intelligente mensen te irriteren![]()
Je voelt je te goed voor deze wereld hè.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zit je nou nog niet stoned achter je X-boxje?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je doelt met intelligente mensen niet op jezelf neem ik aan?![]()
Intelligentie meten met naar welke school een persoon gaat/heeft gedaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh, en dan nog iets. Denk je echt dat het schoolniveau alles zegt over de intelligentie van mensen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
In mijn geval welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, en dan nog iets. Denk je echt dat het schoolniveau alles zegt over de intelligentie van mensen?
Dat is haar ook al zes topics lang geprobeerd bij te brengen, maar helaas, we slagen er niet in.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, en dan nog iets. Denk je echt dat het schoolniveau alles zegt over de intelligentie van mensen?
Ja, dat denkt ze.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat verdien je per jaar? 0.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals hiervoor door Nawien gevraagd, gelieve de vorige vragenlijst even invullen...
Danku.
Ja, met zo'n instelling kom je er wel.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:22 schreef Met-Yvana het volgende:
Jullie hebben het alleen maar over die Yannickeheeft zij iets wat ik niet heb ofzo?
Ben je zelf wel rijk?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat verdien je per jaar? 0.
Welk beroep oefen je uit? Niks.
Welke opleidingen heb je doorlopen? Basisschool.
Wat voor auto heb je? Geen.
Groot huis? Nee.
Zijn je ouders rijk? Nee.
Klopt het wat ze over negers zeggen? Ja.
En? Slaag ik?
Sorry, ik heb niets teruggelezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:24 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat is haar ook al zes topics lang geprobeerd bij te brengen, maar helaas, we slagen er niet in.
En hoe wil je haar onderhouden? Jij bent een man en hoort te werken! Zij is een vrouw en hoort alleen maar kinderen te baren!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Groot huis? Nee.
En? Slaag ik?
Wat zeggen ze over negers?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Groot huis? Nee.
En? Slaag ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |