In muziektrivia is er niet echt een regel voor. Maar als iemand als een waanzinnige begint te gokken, wordt ie wel teruggefloten, net als hier eigenlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat bij die andere trivia's eigenlijk? Weet iemand dat?
Ik heb het al een paar keer gezegd; in de filmtrivia mag je 2 gokken doen in twee aparte posts.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef AntonDingeman het volgende:
Hoe doen ze dat bij die andere trivia's eigenlijk? Weet iemand dat?
Oh, toen was ik er niet denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer gezegd; in de filmtrivia mag je 2 gokken doen in twee aparte posts.
Geeft niets. Ik hoop dat dit in de vernieuwde OP komt te staan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef AntonDingeman het volgende:
Oh, toen was ik er niet denk ik.
Echt? Er zitten 2 Brenninckmeijers in mijn voetbalteamquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef Neleos het volgende:
Brenninckmeijer
Goed! Neleos +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef Neleos het volgende:
Brenninkmeijer
Clemens en August?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:15 schreef Haruhi het volgende:
Echt? Er zitten 2 Brenninckmeijers in mijn voetbalteam
H.A. en R.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed! Neleos +1
[..]
Clemens en August?![]()
Die lui zou ik te vriend houdenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:17 schreef Haruhi het volgende:
[..]
H.A. en R.
( Ik zag het gister toen ik de nieuwe selectielijst bekeek).
Gister voor het eerst getrained dus weet niet hoe ze heten
Kutemo'squote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:20 schreef Neleos het volgende:
[afbeelding]
Even geen inspiratie voor een nieuwe vraag.
Hoe heet deze band?
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi&q=quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Plaatje komt van allmusic. Alle plaatjes zijn zo klein daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |