Ik zie nergens in de OP dat hij beweert dat het een nieuwe plaat is...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef Chriz2k het volgende:
Dat nummer is een jaar oud.
Klopt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:39 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ik zie nergens in de OP dat hij beweert dat het een nieuwe plaat is...
Jij bent stoer !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef Zyggie het volgende:
Dat nummer kende ik twee jaar geleden al.![]()
eerder: bij de tijdquote:
Daddy Yankee maakt goeie shit, ookal is Gasolina een beetje een schijtnummer. En het is reggaeton trouwens maarja..quote:
Alleeh ?!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eerder: bij de tijd.
maar goed, ik vind het nummer alleen maar leuk omdat in een club waar ik werk er een wonderschoon belgisch meisje zo enorm lekker danst op dat nummer
Of dat het me niet interesseert wat die spanjaarden brallen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Byte_Me het volgende:
die plaat gaat niet over benzine maar over coke
misschien kun je beter klagen dat je spaanstalige muziek niet begrijpt.![]()
Ik hoorde het voor de eerste keer en uit dat gebrabbel haalde ik de tekst 'wil je nog wat gas of benzine'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Byte_Me het volgende:
die plaat gaat niet over benzine maar over coke
misschien kun je beter klagen dat je spaanstalige muziek niet begrijpt.![]()
pics or it didn`t happenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eerder: bij de tijd.
maar goed, ik vind het nummer alleen maar leuk omdat in een club waar ik werk er een wonderschoon belgisch meisje zo enorm lekker danst op dat nummer
ze zingen wel degelijk gasolina, maar dat is spaanse spreektaal de naam van coke. en dat past toevallig ook nog eens goed bij de rest van het nummer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:02 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik hoorde het voor de eerste keer en uit dat gebrabbel haalde ik de tekst 'wil je nog wat gas of benzine'
Ik kan het nummer dus ook niet meer horen zonder dat erbij te denken
Dus je wilt klagen dat je des-interesses hebt?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Of dat het me niet interesseert wat die spanjaarden brallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |