OK, Yvonne. Bannen he!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:21 schreef Bendeleider het volgende:
Het land is alles behalve mooi.
Het volk is lelijk en ik bedoel écht lelijk!
Niemand wil engels op duits met je spreken en als jij je best doet om frans te spreken worden ze nog boos en ongeduldig ook!
Had Hitler het maar afgemaakt daar!
Vuil volk met hun strakke zwembroeken en ranzige kaas!
alle vrouwen die jij kan krijgen jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:22 schreef BobRooney het volgende:
Alle Franse wijven roken en hebben harige oksels en missen tanden.
Flikker op gij zwetslaars!quote:
Ik kan tenminste iemand krijgenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alle vrouwen die jij kan krijgen ja
Vrouwen krijg je niet...je moet ze bestellen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:28 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik kan tenminste iemand krijgen![]()
slechte comeback...ik weet het...maar ik wist niks anders![]()
Ik spreek een goed woordje frans maar als ik niet snel genoeg praat zijn ze heel erg ongeduldig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:29 schreef Little_Meanie het volgende:
wat zielig toch altijd, die Nederlanders die Frankrijk een kutland vinden omdat ze zelf te dom zijn om Frans te leren
ik praat juist te snel frans. dan begrijpen ze me nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:30 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik spreek een goed woordje frans maar als ik niet snel genoeg praat zijn ze heel erg ongeduldig.
Komt er een fransman in Nederland past de beste man zich totaal niet aan.
Kortom niet meer zoveel je adem inhouden!
Maar ze is wel Frans. En is getrouwd met een Franse zanger. En heeft al een kind.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:34 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Maar ze is wel Frans. En is getrouwd met een Franse zanger. En heeft al een kind.
Klote Frankrijk,.
quote:
Damn...................down boyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:39 schreef trancethrust het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-3101836263624326712&q=alizee
beetje jammer die muziekquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:39 schreef trancethrust het volgende:
[..]
THAT'S HOTquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:39 schreef trancethrust het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:21 schreef Bendeleider het volgende:
Niemand wil engels op duits met je spreken en als jij je best doet om frans te spreken worden ze nog boos en ongeduldig ook!
Sterker nog.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wat een pauper met vooroordelen ben jij
Ben je ooit je dorp wel eens uitgekomen
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Sterker nog.
Ik voel me zelfs vervreemd als ik hem uit je moeder haal.
ja man, dan moest iedereen nu Duits daar praten en als je dat niet deed werd je afgemaakt, nog beterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:21 schreef Bendeleider het volgende:
Die duitsers zullen ook die snelwegen beter heb ben geregeld!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:00 schreef misantropia het volgende:
[..]
ja man, dan moest iedereen nu Duits daar praten en als je dat niet deed werd je afgemaakt, nog beter![]()
en toen werd je wakker met je pik in je hand.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Alizee heb ik eens op een vakantie in frankrijk gepaald.
Hebt je ooit een Fransman een andere taal dan frans horen spreken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:29 schreef Little_Meanie het volgende:
wat zielig toch altijd, die Nederlanders die Frankrijk een kutland vinden omdat ze zelf te dom zijn om Frans te leren
Het is gewoon een feit dat fransen een onaangepast kutvolk zijn. Wereldvreemd tot en met. En het dan vreemd vinden dat ik je lekker buiten laat staan snachts omdat je als fransoos weigert engels te praten...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:29 schreef Little_Meanie het volgende:
Wie probeert dan dan ook Duits te praten in Frankrijk?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:21 schreef Bendeleider het volgende:
Frankrijk is prachtig. Als je het landschap eens goed bekijkt zie je pas in hoe intens lelijk Nederland is. Hoe ik dat weet? Ik woon er.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:21 schreef Bendeleider het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |