En dan vraagt ze er 50 euro voor... 50 euro voor een fietsquote:EJJJ WIIE WIL DIE FIETS KOPE DANGGG? zegt:
nOmanggg inde winkel kOst soO een fiets 100 mangg
Intelligente meisjes zijn overratedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:57 schreef TheSorrow het volgende:
Je hebt wel intelligente dames in je msn zo te zien
Echt, het is dat ik het uit je topictitel kan halen, maar verder kan ik hier echt geen chocola van maken.quote:EJJJ WIIE WIL DIE FIETS KOPE DANGGG? zegt:
nOmanggg inde winkel kOst soO een fiets 100 mangg
Dangggg = danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, het is dat ik het uit je topictitel kan halen, maar verder kan ik hier echt geen chocola van maken.
Wat is DANGGGGGG?
Wat is een manggggg en een nomanggggg?
nospang ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dangggg = dan
Mangggg = man
Nomangg = Nee man
pcies. hoe dommer hoe beter in bed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Intelligente meisjes zijn overrated.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Kresj het volgende:
[..]
pcies. hoe dommer hoe beter in bed.
Of voor een fiets!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
die doet het vast voor een pakje sigaretten![]()
Kijk, was het een turkse pizza, dan ok .. maar goudquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:04 schreef Mr.Chippie het volgende:
Kwam vorige week van de supermarkt, me zooi inladen komt er zn dikke bolle turkse oude wijf ... vraagt ze heel de tijd "do you want buy gold, do you want buy gold" liet ze allemaal ringen zien, ik keihard nee zeggen en toen was ze weg![]()
Gemiste kans, die wijven kun je goed oplichten met valse geldbriefjesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:04 schreef Mr.Chippie het volgende:
Kwam vorige week van de supermarkt, me zooi inladen komt er zn dikke bolle turkse oude wijf ... vraagt ze heel de tijd "do you want buy gold, do you want buy gold" liet ze allemaal ringen zien, ik keihard nee zeggen en toen was ze weg![]()
quote:
Chriz2k benoem ik tot officiele breezer- en gangstah-vertaler 2006.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dangggg = dan
Mangggg = man
Nomangg = Nee man
Bedankt voor de erkenning manquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Chriz2k benoem ik tot officiele breezer- en gangstah-vertaler 2006.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |