Had al gekeken, maar da's de info van de organisatie waar ze gesolliciteerd heeft. Daar heb ik zo weinig aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef Megumi het volgende:
Kijk eens in de headers van het mailtje. Daar staat meer info. Meer op de volgende link.
http://www.stopspam.org/email/headers.html
Daar dachten m'n vriend en ik ook wel aan, en dat dát de reden zou zijn dat ze bij mij terecht komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
is die mail niet voor chantal uit Assen?
Moet ze wat beter d'r best doen, want het zijn allemaal afwijzigenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef DamzkoO het volgende:
Misschien heeft ze wel een ander email en krijg jij alle CC'tjes doorgemaild![]()
Da's nog leukquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef MaxPower het volgende:
Dit heb ik ook. Ik krijg steeds mail van een kerkelijk genootschap rond Zwolle op mijn mail.Prachtig, hele ruzies worden onderling via de mail uitgevochten.
En nee, ik ga ze niet vertellen dat ze een verkeerd mailadres in hun bestand hebben.
't Bestaat uit één voornaam. Dus zou niet goed weten waar die punt dan zou moeten komen te staan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan je haar mail niet forwarden naar een ail adres wat er op lijkt.
Dus met een punt er tussen, of zonder.
Nee, ik heet geen 'Dassen' van achternaam.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef bluebit het volgende:
whehehehe, altijd leuk die mensen die het verkeerde mailadres in hun outlook instellen als afzenderadres...meestal gaan ze dan de provider beschuldigen dat die hun mailadres ook aan andere mensen uitgeeft.
vaak hebben die mensen wel overeenkomsten in de naam : jij heet dus ook dassen van achteren?
Da's wel een goeie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zou eens proberen wat er gebeurt als je van de laatste l een 1 maakt.
Wat een lekker diertjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Zou het deze Chantal Dassen zijn?
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |