gewoon een kwestie van goed zoeken dus?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:05 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Oh trouwens...
http://www.spanjaardmuzie(...)php?products_id=1999
http://www.muziekhandeljoosten.nl/index.html?lang=nl&target=d282.html (18e gitaar in het rijtje)
http://www.muziekwessing.nl/gitaar/egitaar.html (6e gitaar in de lijst onderaan)
Deze 3 heb ik zo al gevonden... en ik hou niet eens van Fender
Dus nergens vinden?? Misschien niet direct bij de muziekwinkel in de stad waar je woont, maar zo te zien staat ie wel te koop bij meerdere winkels in Nederland...
lijkt wel beetje op zo'n ibanez paul gilbert gitaar...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:51 schreef punchdrunk het volgende:
als we het over fender hebben: dit is mijn volgende aankoop. ik kan hem alleen in nederland nergens vinden, en in keulen moeten ze hem bestellen...:
Fender TC-90 Thinline
Wordt er nog wel eens wat met guitargeek gedaan...? Ik zie berichten uit 2004 op hun frontpage...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:19 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
lijkt wel beetje op zo'n ibanez paul gilbert gitaar...
http://guitargeek.com/gear/img/ibanex_pg.gif
ja precies, zoeken... alleen fender TC-90 was al genoeg op google...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:16 schreef triphop_war het volgende:
[..]
gewoon een kwestie van goed zoeken dus?![]()
Laatst bij de feedback gedaan:quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:32 schreef Gitarist het volgende:
Hee cut the crap en laten we het weer gewoon over gitaren en aanverwanten hebben....
===
Zijn er hier mensen die gitaargeluid in stereo hebben (bijv. d.m.v. een delay of chorus). Ik heb wat m'n effecten betreft wel de mogelijkheid, heb alleen geen geschikte amps daarvoor.
ik speel nu een les paul en een tele, maar wil iets dat er een beetje tussenin zit. de les paul is live erg vet, soms iets TE vet. daarnaast kan het bij langere gigs wel eens zwaar zijn om 2+ uur met een les paul om je nek rond te springen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:58 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Duidelijk niet hard genoeg gevallen, want het gonst nog steeds na
Ik heb die gitaar echt nog nooit gezien, ik vind 'm niet erg mooi, maar 't is mij te "strat"-achtig... misschien klinkt ie wel fantastisch, maar dat bij een semi hollowbody fender "strat"-achtige ook nog maar afwachten...
Waarom per se die gitaar?
mja, wel eens gedaan, maar eigenlijk gepriegel in de marge. leuk voor opnamens, (maar dan kan het ook achteraf, beter nog zelfs) maar live compleet onzinnig want totaal onhoorbaar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:32 schreef Gitarist het volgende:
Hee cut the crap en laten we het weer gewoon over gitaren en aanverwanten hebben....
===
Zijn er hier mensen die gitaargeluid in stereo hebben (bijv. d.m.v. een delay of chorus). Ik heb wat m'n effecten betreft wel de mogelijkheid, heb alleen geen geschikte amps daarvoor.
Ik ben een hoop dingen niet met je eens, maar je hebt in ieder geval wel voor jezelf goed op een rijtje staan waarom je deze gitaar wil, dat is vooral belangrijk... ik weet niet of je makkelijk vervoer hebt/kunt regelen, dan zou ik als ik jou was eens naar 's-Hertogenbosch rijden (de 3e link die ik gepost heb, is een winkel in 's-Hertogenbosch) en erop spelen en luisteren... kijken of die gitaar je überhaupt wel bevalt... een internetsite zegt natuurlijk niet zo heel veel...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:42 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
ik speel nu een les paul en een tele, maar wil iets dat er een beetje tussenin zit. de les paul is live erg vet, soms iets TE vet. daarnaast kan het bij langere gigs wel eens zwaar zijn om 2+ uur met een les paul om je nek rond te springen.
de combo van een semi-hollowbody (lekker licht!), tune-o-matic (les paul) dubbele cutaway en niet te vergeten de extreem goeie P-90's van seymour duncan (vintage neck, custom bridge) maken er gewoon een hele aparte, leuke en veelzijdige gitaar van. een prijskaartje waar je de bank niet voor hoeft te overvallen (570 euro), apparte en mooie looks (blikvanger op het podium) en geen gezeik met pickup-upgrades (het beste van het beste zit er al in).
me toneport doet dat vanzelf, en klinkt wel grappig... al gebruik ik geen effecten... (op reverb na)quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:32 schreef Gitarist het volgende:
===
vervoer is geen probleem en gratis zelfs. Heerlijk, leasebakkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:49 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik ben een hoop dingen niet met je eens, maar je hebt in ieder geval wel voor jezelf goed op een rijtje staan waarom je deze gitaar wil, dat is vooral belangrijk... ik weet niet of je makkelijk vervoer hebt/kunt regelen, dan zou ik als ik jou was eens naar 's-Hertogenbosch rijden (de 3e link die ik gepost heb, is een winkel in 's-Hertogenbosch) en erop spelen en luisteren... kijken of die gitaar je überhaupt wel bevalt... een internetsite zegt natuurlijk niet zo heel veel...
En wat voor versterker speel je? Met wat voor effecten? (ben benieuwd naar je sound...)
Dan bel je ze toch effe? Of je gaat er eerst heen om te spelen, kijken of het echt is wat je wil, en dan kan je 'm altijd nog in het wit laten komen, toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:24 schreef punchdrunk het volgende:
verder:.
ja, ik heb gezien dat zi hier ook wel op een paar plekken te koop staan, maar altijd de cherry red, en ik wil persee de witte.
maar ja, een winkelier weet: " met een witte blijf je zitte", dus die kopen ze nooit in. jammer, want de witte is echt veel mooier.
dankjewel..quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:45 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Dan bel je ze toch effe? Of je gaat er eerst heen om te spelen, kijken of het echt is wat je wil, en dan kan je 'm altijd nog in het wit laten komen, toch?
En ik zie op de site dat jullie 2 gitaristen hebben in de band, dus da's lastigmaar het geluid is wel duidelijk... clean met randje of zelfs (lichte tot halve) overdrive, behalve bij Looking for Answers... die beukt er wel behoorlijk in
en het klinkt best wel oke! Ben zelf zeker geen liefhebber van zulke stemmen, maar 't klinkt prima!
Dat is wel mooiquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:08 schreef Desensitized het volgende:
Gewoon jengelstengel![]()
En ik ga muziekaal aan de slag met een DJ![]()
Wat samples inspelen en waarschijnlijk binnenkort met hem optreden. Set openen enzo![]()
Nog niet helemaal rond en zeker, maar dikke kans van wel![]()
adobe audition is een leuk programmatjequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:46 schreef Sloavink het volgende:
Binnekort wil ik gaan beginnen met home-recorden. Ik wil eigenlijk alleen gitaar, bass, en zang opnemen. Wat heb ik daar allemaal voor nodig en wat voor programma's? Alvast bedankt!
kleine tip: als je begint met gitaarspelen, is tool wellicht geen goeie eerste zet. leer eerst maar eens 4 kwart maten raggen....quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef Razz_Gul het volgende:
ik heb zo'n 3jr oude stofverzamelaar Ibanez sz320 geheten, die ik na t luisteren van 10.000dys meteen ontragd en afgestoft hebt...damn wat een geil ding en nu wil ik spelen ook !! maar ik kan nietje weet hoe dat gaat, je ziet eoa pisnicht met lange manen raggen en dat wil je ook, maar als je t ijzer eenmaal hebt blijkt t scheuren toch wat lastiger dan gedacht ...
gelukkig heb ik t niet verkocht dus ben nu weer begonnen met basisakkoordjes oefenen en eelt kweken *zucht*..... maar zolang ik TooL aan mijn zijde weet moet t lukken
![]()
ps: adam jones is GEEN pisnicht ! is GOD![]()
![]()
![]()
haha, nee, zo bekend ben ik niet...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:35 schreef NiteSpeed het volgende:
Hey punchdrunk, speel je toevallig in dEUS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |