Ja, vertel het onsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:38 schreef Sebasser het volgende:
hoezo 96 minuten .. ?
Niet altijd hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Oviedeee het volgende:
Nou het komt altijd op woensdag om 1200 uur.
Moet je horen wie pauper is... alleen je naam alquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Muhammad het volgende:
Het had er blijkbaar om 12:00 volgens hem moeten staan.... de kut-pauper
Hé ik krijg mijn salaris tenminste op tijdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Moet je horen wie pauper is... alleen je naam al![]()
Tja.. jij hebt het nodig...omdat je geen opleiding hebt gedaan. Ik doe het alleen maar om m'n tijd zinnig te vullen en na de vakantie kan ik mooi weer verder met mn studiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Hé ik krijg mijn salaris tenminste op tijd![]()
Naam = grootheid
Oké ik heb geen opleiding gedaan....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:42 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Tja.. jij hebt het nodig...omdat je geen opleiding hebt gedaan. Ik doe het alleen maar om m'n tijd zinnig te vullen en na de vakantie kan ik mooi weer verder met mn studie![]()
stage vergoeding jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:42 schreef snellejelle het volgende:
12 uur preciesdat doen ze knap
nou ja, vandaag dan niet
Neuj.. ik vind het gewooquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef miss_schaapje het volgende:
ja boeie komt van zelf wel hoor
kom je geld t ekort omdat je bij hoe hoelang het al te laat is
En toch werk je via het uitzendbureauquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:44 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Neuj.. ik vind het gewoon leuk om te kunnen patsen met m'n bankrekening.
ik ben niet zo'n kansloze uitzendbaan afhankelijke pauper als jij.
![]()
De meeste mensen ontgroeien de 'patsen met je Postbank Penny-bankrekening'-fase rond hun 8ste.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:44 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Neuj.. ik vind het gewoon leuk om te kunnen patsen met m'n bankrekening.
ik mag blij zijn dat ik niet 2 weken hoef te wachten op mijn salaris.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:38 schreef Oviedeee het volgende:
M'n salaris had 98 minuten geleden al op de bank moeten staan. Ik krijg godverdomme 250 euro van dat knake uitzendbureau....Als ik het vandaag niet krijg ga ik morgen mooi niet werken![]()
Och gossie.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:49 schreef Oviedeee het volgende:
Tja tegenwoordig zijn alle bijbaantjes voor Nederlanders al opgevuld door jouw soort volk die er fulltime werken![]()
![]()
Ff bellen dat je langskomt op de zaak...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:38 schreef Oviedeee het volgende:
M'n salaris had 98 minuten geleden al op de bank moeten staan. Ik krijg godverdomme 250 euro van dat knake uitzendbureau....Als ik het vandaag niet krijg ga ik morgen mooi niet werken![]()
Geld wordt gesteld? Doe het dan wel helemaal goed hè anders staat het zo armoedig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
De meeste mensen ontgroeien de 'patsen met je Postbank Penny-bankrekening'-fase rond hun 8ste.
Het feit dat jij er nog middenin zit én als een autistische mongool op de minuut bijhoudt hoe laat je geld wordt gesteld, doet niet echt voor je spreken.
Ja is goed.. ga ik ondertussen nog even verder met generaliserenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:52 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Och gossie.....
Joh wat denk jij veel van mij te weten zeg..... Geen opleiding, fulltime bij-baan...
Man ik kom dingen over mezelf te weten...
Maar goed.... ik ga even verder vakantie vieren, wacht jij nog even op je 250 euro van je bij-baantje?
Bedankt voor de eerste informatele respons.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:54 schreef michiel_merk het volgende:
na een paardagen kun je vertragings rente eisen (5dagen)
Wat voor respons?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Bedankt voor de eerste informatele respons.![]()
Ja, normaal gesproken zetten ze op betaaldagen de kookwekker en als die afgaat doen ze snel alle betalingen. Ik denk dat nu ofwel iemand vergeten is om de kookwekker te zetten ofwel dat er iemand met vakantie is gegaan en zijn werk niet heeft overgedragen aan een collega.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:42 schreef snellejelle het volgende:
12 uur preciesdat doen ze knap
nou ja, vandaag dan niet
Kan dit serieus? Ook bij een vaste bijbaan? Het zal toch wel niet veel zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:54 schreef michiel_merk het volgende:
na een paardagen kun je vertragings rente eisen (5dagen)
Ik ben altijd minimaal 15 minuten voor aanvang aanwezig. En maar moord en brand schreeuwen in de nieuwsbrief dat er altijd zoveel mensen te laat zijn...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:32 schreef TeChNo2 het volgende:
tsss ben je zelf wel altijd netjes op tijd
Ik vind dat als je 250 euro per dag heb niet zo moet zijken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:38 schreef Oviedeee het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |