Ritva? Hmmm apartquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:53 schreef livelink het volgende:
Ritva vind ik een leuke naam bij Benthe.
dat was mijn opa die dat gevraagd hadquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef sombie het volgende:
O, en BE, ik ben niet degene wiens opa om een vernoeming had gevraagd. MIjn vader is jong overleden en ik zou het fijn vinden zijn naam te gebruiken zodat hij er toch een beetje bij is. Maar alleen als mijn partner en ik het ook echt een mooie naam vinden.
Goeie beslissing.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Popples het volgende:
dat was mijn opa die dat gevraagd had![]()
het is al opgelost ik vernoem het kind niet![]()
Ja, die zijn er wel, meestal zoek ik op: betekenis naam <naam>quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef sombie het volgende:
Jouw idee vind ik ook erg leuk, miss-dynastie, maar ik weet niet goed hoe zo'n naam kan vinden. Weet iemand of er sites zijn waar je op betekenis kunt zoeken?
ja want ik kan moeilijk een meisje hans noemenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goeie beslissing.Wel zo makkelijk.
Kijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:56 schreef Sugar het volgende:
Benthe en Geke
Benthe en Lena![]()
Benthe en Nora(h)
Geloof me, ik woon in een dorp met vrij veel ouderwetse namen en het kan welquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:00 schreef Popples het volgende:
[..]
ja want ik kan moeilijk een meisje hans noemen![]()
we hebben gisteren voor 95 % te horen gekregen dat het een meisje word![]()
dus lekker makkelijk![]()
quote:Alex Amber Anaïs Angel Aniek Ann Anouk Arwen Avril Aylin Babet Babs Balou Beau Berit Bloem Bo Brecht Brinn Britt Cato Chris Cis Cléo Colet Daan Dian Dido Dilan Dion Door Doris Eden Eef Elif Elin Elvan Eman Éowyn Erin Faith Fem Fien Fiep Finet Finn Fleur Flinn Flo Floor Guus Gwen Hajar Hazel Helin Hind Iman Inez Irem Iris Isis Jaden Jaël Jans Jarel Jazz Jet Jewel Jill Jinx Jip Jo Joann Joes Jules Julot June Juno Juul Kaat Kajol Keet Kes Kiek Kiran Kris Larou Leaf Leann Liël Lièn Linet Ling Liv Liz Loïs Lorin Lot Lotus Lou Luèn Lulu Luus Lux Luz Lynn Mabel Malin Manar Manou Maran Marel Maren Marin Marit Maud Max Mees Megan Mel Melis Merel Mexx Mick Mies Mijs Minou Mo Moon Moos Mylou Myron Niamh Nihal Nilou Noëll Noor Nouk Nour Ot Pam Parel Paris Pearl Pien Pip Pleun Pom Puck Quinn Raven Renée River Rixt Robin Robyn Rojin Roos Rosan Roxan Ruth Saar Sam Samar Selin Sem Senem Seren Shahd Sien Sil Sinem Sjuul Step Storm Suus Syl Tamar Tatum Ted Tess Teun Trix Wiep Wies Wisal Xin Yaël Yan Yanou Yaren Yen Yentl Yonit Yvet
neeee dat doen we ook niet hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geloof me, ik woon in een dorp met vrij veel ouderwetse namen en het kan wel
maar NIET doen hoor![]()
![]()
Wist niet dat je ook een stoere meidenlijst hebtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:06 schreef poemojn het volgende:
Lida
Lina
L(e)ene
Coba
Of uit de lijst 'stoere meidennamen' op www.voornamelijk.nl:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |