Dat had IK dan weer niet gezienquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:53 schreef Belana het volgende:
Ik had je al eens eerder de credit gegeven hoor in Z&G
echt, ik zag die naam (2 weken voor ezra geboren werd...) en toen had ik die "klik" echt een prachtige naamOnze Sebastian is ook een vernoeming dus, naar iemand die officieel ook Sebastiaan heet
quote:Geboren:
Bob Marinus Bonifatius
we noemen hem Bombo
Je kunt je kind Anne-Fleur Sophie als namen mee geven, maar haar gewoon Viswijf noemenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:21 schreef poemojn het volgende:
roepnamen kunnen niet afgekeurd wordenalleen de officiele namen.
Doet mij denken aan het volgende grapje:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:38 schreef piglet het volgende:
Van de week hier in de krant als tweede naam Watte.
Net of iemand het niet helemaal verstaan heeft ofzo
Bij mij straks wel, als het een jongetje is, omdat de eerste naam die ik (momenteelquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Igraine het volgende:
Wordt Sebastian dan ook "engels" uitgesproken?
Dit hadden wij dus echt bij ons in de straat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:52 schreef ChrisJX het volgende:
Waarom je een Brabants meisje nooit Whitney moet noemen:
Ik vind Gerard niet echt een leuke naam maar ik kan ook geen leuke afleidingen bedenken. Ik kom alleen op Gert of Gerrit. Niet echt mijn favoriet. Helaas, dan vrees ik dat ik niet kan vernoemen naar mijn vader. Zou ik wel fijn hebben gevonden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:29 schreef Popples het volgende:
[..]
ik vind gerard niet ouderwets het past misschien niet zo als een kind klein is. maar een andere naam zal eens heel hard denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |