NK bedoel je, kijk nog eens naar de vraagquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik betwijfel het, volgens mij is ZK het enige stallinistisch gereageerde land
je zág Albaniëquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:47 schreef vanKampen het volgende:
Ik zag Albanie!
Als je het zo bedoelt dan is het Oude Pekelaquote:
Je zit heel erg in de buurtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:51 schreef Asmodian het volgende:
Nou word't interessant! Moldavie heeft ook een Commie regering, nie?
Toch niet opgezocht, vriend?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:48 schreef vanKampen het volgende:
Correctie, het stalinistisch systeem is eind jaren 90 gevallen in Albanie
Wit-Rusland?quote:
nee, overleg met collegaquote:
Nee, ook dat nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:52 schreef vanKampen het volgende:
[..]
nee, overleg met collega
mag dat wel?
ok!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet. Dat wordt binnenkort in de OP gezet, maar nu weet je het al in ieder geval
Vertel dat maar'ns aan de mensen die onder Lukashenko's bewind levenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:53 schreef theSummoner het volgende:
Nee met Moldavië bedoelde ikWit-Rusland heeft tegenwoordig een soort soft-communisme dat de naam Stalinisme niet meer waardig is
![]()
ik dacht dat het een streek in moldavie wasquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:54 schreef Asmodian het volgende:
Moldova heet in't Nederlands gewoon Moldavië
neequote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef AntonDingeman het volgende:
Myanmar dus (birma)
HET (=njet)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:56 schreef danos het volgende:
Tadjikistan of hoe je dat ook schrijft?
In't Engels wordt het onderscheid wel gemaakt, in't Nederlands nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik dacht dat het een streek in moldavie was
In de buurt, in de buuuuurtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:57 schreef AntonDingeman het volgende:
Vast een of ander raar ministaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |