Zitten er bananen in jouw Marsen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:44 schreef Neleos het volgende:
Een Mars?
Heel goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:44 schreef Asmodian het volgende:
Waarschijnlijk een soort ijs
Bescheiden jongen inderdaad, ik heb hem nooit in 't echt gesproken, maar dit heeft hij ooit eens verteld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik heb Newbie uitvoerig gesproken op 5 Days Off en wist dat hij, net als ik, een bassist is. Nooit geweten dat z'n bend ook daadwerkelijk iets was![]()
Haha, klopt. Ja nu wil ik de smaak ook weten, als je naar de overige ingredienten kijkt moet het niet heel moeilijk zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:45 schreef Asmodian het volgende:
Door je vorige statement over een bak Ben & Jerry's gok ik iets van B&J - moet ik ook de smaak raden?
(ik heb in Israel elke dag een andere smaak B&J gegeten, dus ik kan lang doorgokken)
Carrageenan en Cream waren samen voor mij de 'giveaways' dat het om ijs ging...quote:
Ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is dat toch met dat Ben & Jerry? Is dat nou zoveel beter dan ijs van de Italiaan om de hoek?
Ja goh banaan zit er in jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:47 schreef Irakeez het volgende:
banaan en lemoen ?
Ik zweer bij Van Der Poel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is dat toch met dat Ben & Jerry? Is dat nou zoveel beter dan ijs van de Italiaan om de hoek?
Yes!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:47 schreef Asmodian het volgende:
Bananen & Walnoten = Chunkey Monkey?
B&J zijn een beetje de Starbucks in ijsland (nee, niet dat eiland).quote:
Yay!!quote:
Welterusten!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:49 schreef Irakeez het volgende:
ik ga slape.. lataah
Ja, ECHT Italiaans ijs is ook heel lekker, waar ik woonde vroeger was er zon ijsboer die alles nog handmatig deed enzo, dat is ook hemelsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
B&J zijn een beetje de Starbucks in ijsland (nee, niet dat eiland).
Persoonlijk heb ik liever ECHT Italiaans ijs (dus niet die melkbagger) dan een B&J.
laterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:49 schreef Irakeez het volgende:
ik ga slape.. lataah
True. En dan van die mannen die er zorg aan besteden voordat ze 't je geven. Zoiets dus:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
B&J zijn een beetje de Starbucks in ijsland (nee, niet dat eiland).
Persoonlijk heb ik liever ECHT Italiaans ijs (dus niet die melkbagger) dan een B&J.
Weet je zeker dat dat een man is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
True. En dan van die mannen die er zorg aan besteden voordat ze 't je geven. Zoiets dus:
[afbeelding]
Daar smaakt het niet beter door hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
True. En dan van die mannen die er zorg aan besteden voordat ze 't je geven. Zoiets dus:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |