Hier ook!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:23 schreef Litso het volgende:
Ik las 'Liedje van Danny'
Ik kraak niet af, ik walg ervan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:30 schreef Haruhi het volgende:
Het is allang niet meer in om nederhop af te kraken hoor, kijk dan niet ofzo
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:44 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Ik kraak niet af, ik walg ervan.
Darryl nederhop?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:30 schreef Haruhi het volgende:
Het is allang niet meer in om nederhop af te kraken hoor, kijk dan niet ofzo
Dat wil je wél missen hoor. Hij breng je die beat terug jeweetsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:22 schreef descendent1 het volgende:
Iemand een link naar t nummer?Ben wel benieuwd..
ben ik het mee eensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:21 schreef 2609 het volgende:
ik vind die pokoe opzich ook wel gaar maar opzich kan ie wel goed rappen hoor kijk maar op straatremixes 3
Nou, hij heet: Darryl - Rellen en rennen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:25 schreef miss_schaapje het volgende:
liedje van darryl ken ik nog nietis die zo erg dan ?
T.I.?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:16 schreef XiChico het volgende:
Toch heeft hij wel wat weg van T.I, qua uiterlijk denk ik, of gedrag, daar ben ik nog niet helemaal uit. Of misschien zeg ik dat gewoon omdat ik dat van een of andere neger op The Box heb gehoord. Het heeft wel wat.
quote:
Vroeger was ie vet, nu niet meer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:39 schreef XiChico het volgende:
Ja, T.I. is redelijk de shit wel. Arrogant, grof, dun maar dat staat hem niet verkeerd, en de clip Why you wanne is zeer puik.
Even Bring 'em out opzetten
Sorrie hoor, maar Opgezwolle goed vinden, en dit een 'lekker nummer' vinden kan echt niet hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:05 schreef koningdavid het volgende:
Hoewel ik ook meer van de Opgezwolle ben vind ik het best een lekker nummer![]()
Tekst moet je gewoon niet teveel naar luisteren...
What You Know vind ik één van de beste beats ooit. De tekst is ook wel okequote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:02 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Vroeger was ie vet, nu niet meer.
Close-mindedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie hoor, maar Opgezwolle goed vinden, en dit een 'lekker nummer' vinden kan echt niet hoor.![]()
Ik ben niet 'close-minded'. Ik luister ook van alles, van Elvis tot Muse, van Guns&Roses tot Strauss, maar ik weet wél wanneer iets gewoon pure bagger is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Close-minded![]()
Het is een kwestie van het hebben van een brede muzieksmaak denk ik. Ik luister rock, hip hop, jazz, worship, etc. Simpel: Als iets goed is, is het goed, wat voor stickertje je er ook op plakt.
Darryl is nog een jonge rappert ben niet al te goede teksten maar ik vind het nummer wel wat hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |