Hier ook!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:23 schreef Litso het volgende:
Ik las 'Liedje van Danny'
Ik kraak niet af, ik walg ervan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:30 schreef Haruhi het volgende:
Het is allang niet meer in om nederhop af te kraken hoor, kijk dan niet ofzo
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:44 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Ik kraak niet af, ik walg ervan.
Darryl nederhop?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:30 schreef Haruhi het volgende:
Het is allang niet meer in om nederhop af te kraken hoor, kijk dan niet ofzo
Dat wil je wél missen hoor. Hij breng je die beat terug jeweetsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:22 schreef descendent1 het volgende:
Iemand een link naar t nummer?Ben wel benieuwd..
ben ik het mee eensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:21 schreef 2609 het volgende:
ik vind die pokoe opzich ook wel gaar maar opzich kan ie wel goed rappen hoor kijk maar op straatremixes 3
Nou, hij heet: Darryl - Rellen en rennen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:25 schreef miss_schaapje het volgende:
liedje van darryl ken ik nog nietis die zo erg dan ?
T.I.?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:16 schreef XiChico het volgende:
Toch heeft hij wel wat weg van T.I, qua uiterlijk denk ik, of gedrag, daar ben ik nog niet helemaal uit. Of misschien zeg ik dat gewoon omdat ik dat van een of andere neger op The Box heb gehoord. Het heeft wel wat.
quote:
Vroeger was ie vet, nu niet meer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:39 schreef XiChico het volgende:
Ja, T.I. is redelijk de shit wel. Arrogant, grof, dun maar dat staat hem niet verkeerd, en de clip Why you wanne is zeer puik.
Even Bring 'em out opzetten
Sorrie hoor, maar Opgezwolle goed vinden, en dit een 'lekker nummer' vinden kan echt niet hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:05 schreef koningdavid het volgende:
Hoewel ik ook meer van de Opgezwolle ben vind ik het best een lekker nummer![]()
Tekst moet je gewoon niet teveel naar luisteren...
What You Know vind ik één van de beste beats ooit. De tekst is ook wel okequote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:02 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Vroeger was ie vet, nu niet meer.
Close-mindedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie hoor, maar Opgezwolle goed vinden, en dit een 'lekker nummer' vinden kan echt niet hoor.![]()
Ik ben niet 'close-minded'. Ik luister ook van alles, van Elvis tot Muse, van Guns&Roses tot Strauss, maar ik weet wél wanneer iets gewoon pure bagger is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Close-minded![]()
Het is een kwestie van het hebben van een brede muzieksmaak denk ik. Ik luister rock, hip hop, jazz, worship, etc. Simpel: Als iets goed is, is het goed, wat voor stickertje je er ook op plakt.
Darryl is nog een jonge rappert ben niet al te goede teksten maar ik vind het nummer wel wat hebben.
Goede keus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:30 schreef Skazminko het volgende:
*luistert nummer en krijgt kippevel*![]()
* Zet weer heel gauw beatles op.*![]()
Dat vind ik close-minded. Jij zegt: "ik weet wel wanneer iets bagger is". Je kan better zeggen: "ik weet wel wat ik bagger vind".quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben niet 'close-minded'. Ik luister ook van alles, van Elvis tot Muse, van Guns&Roses tot Strauss, maar ik weet wél wanneer iets gewoon pure bagger is.
Maar jij drinkt ook thee, draagt rare truien en je haar zit raar, dus ik weet al wat voor type jij bentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:30 schreef Skazminko het volgende:
*luistert nummer en krijgt kippevel*![]()
* Zet weer heel gauw beatles op.*![]()
Jees, dat bedoel ik toch .. Ik weet wanneer het voor mij bager is, dat vind ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat vind ik close-minded. Jij zegt: "ik weet wel wanneer iets bagger is". Je kan better zeggen: "ik weet wel wat ik bagger vind".
Kwalitatief doet Darryl misschien onder voor DAC en Opgezwolle, maar dan kan het toch nog wel 'lekker' zijn om naar te luisteren?
Jij kan het niets vinden, tuurlijk. Maar het niet vinden kunnen dat iemand, die toevallig ook Opgezwolle luistert, hier naar luistert vind ik close-minded.
Hokjes
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:04 schreef skiczukie het volgende:
Ik weet wanneer het voor mij bager is, dat vind ik.![]()
Nee, dat kankeraccent van jou verstaan wij ontwikkelde mensen 'boven de rivieren' wel zekerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
Rennen en rellen :/
Ik dacht dat ze zongden: We fenne fenne fenne benne vannacht :/
Of
We belle fenne darryl vannacht.zoeen gaar liedje wat je niet eens verstaat
Boos omdat ik zijn gare teksten niet versta ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, dat kankeraccent van jou verstaan wij ontwikkelde mensen 'boven de rivieren' wel zeker.
Wat dan.. Het lucht..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Boos omdat ik zijn gare teksten niet versta ?
En omfgals ze op hem beginnen te schieten, zo gaar he gek die "kogels" wat dan door het lucht vliegen
YESquote:
Deze zin snap ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
YESje bent erin getrapt en dacht dat ik HET LUCHT int echt ook zo zeg
Wc_tubryder is gepwnd wie unne darryl met gare kogels
Hij trapte erinquote:
Vind jij dan dat het nummer wat zegt? Dat het gevoelens brengt? Het is alleen maar commerciële bagger, en dat alleen maar het geld.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat vind ik close-minded. Jij zegt: "ik weet wel wanneer iets bagger is". Je kan better zeggen: "ik weet wel wat ik bagger vind".
Kwalitatief doet Darryl misschien onder voor DAC en Opgezwolle, maar dan kan het toch nog wel 'lekker' zijn om naar te luisteren?
Jij kan het niets vinden, tuurlijk. Maar het niet vinden kunnen dat iemand, die toevallig ook Opgezwolle luistert, hier naar luistert vind ik close-minded.
Hokjes
Het heeft me geraaktquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:32 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Vind jij dan dat het nummer wat zegt? Dat het gevoelens brengt? Het is alleen maar commerciële bagger, en dat alleen maar het geld.
Neh joh, ga toch Darryl luisteren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het heeft me geraakt![]()
Nee tuurlijk niet, het is geen diepgaand nummer. Ik vind het gewoon een lekker nummer om weleens te luisteren, moet kunnen toch?
"Commerciële bagger, en alleen maar voor het geld", allemaal van die kutclichés die mij niks zeggen. Het nummer heeft een best frisse sound, de beat vind ik best prettig en Darryl zijn flow, tja inhoudelijk niet veel, maar het heeft ook wel iets waardoor ik blijf luisteren.
Zal ik nu maar weer 'Eigen Wereld' opzetten voordat jullie boos worden?![]()
Amenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef koningdavid het volgende:
"Commerciële bagger, en alleen maar voor het geld", allemaal van die kutclichés die mij niks zeggen.
Bijna goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:08 schreef Ruuub het volgende:
Opgezwolle is de shitmaar ik zit ook "met 1 been in de techno" (lyric)
En dat zegt iemand met een Kanye avatar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Ik heb die clip daarvan gezien en die is zowat gekopieerd van Busta Rhymes - Touch it. And die snap-dansje hebben ze weer van Dem Franchize boys.
Het liedje zelf is wel luisterbaar voor een paar keer, maar kom dan op z'n minst met een originele clip als je wou gaan kopieren.
alleen jammer dat Kubus van die gare techno maaktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:02 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Bijna goed.
''En ik hang met Kubus, ja die met 1 been in de techno''
Valt trouwens ook goed te horen aan Kubus beats.. pfoe, daar moet je wel van houden.
Kubus & Sticks is wel vet album trouwens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |