whehe... en dat in die 32 dagen die ik al weg ben, dat belooft nog wat te worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:22 schreef ASroma het volgende:
het klimaat veranderd..................
Twente was the place to be gisteren. Overstromingen daar. Sommige straten hadden 10, 20 soms wel 50cm water op het wegdek staanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:17 schreef indahnesia.com het volgende:
en, is het nog een beetje weer in Nederland?
haha.. foto's inladen duur hier even, maar het wel weer genieten hoe slecht ze er in Nedand op voorbereid zijn, een paar druppels waterquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:47 schreef highway101 het volgende:
[..]
Twente was the place to be gisteren. Overstromingen daar. Sommige straten hadden 10, 20 soms wel 50cm water op het wegdek staan![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:17 schreef indahnesia.com het volgende:
en, is het nog een beetje weer in Nederland?
wel dus 23 mm in 24 uur tijd. Het heeft in het weekend zo goed als 48 uur achter elkaar geregend... Daar word je dus echt depressief vanquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:18 schreef highway101 het volgende:
Het is daar winter he. Zo extreem veel lijkt me dat ook weer niet, das 10mm per dag.
quote:Northeastern parts of the North Island took the brunt of the wind and rain over the weekend with MetService rain gauges at Whangarei Airport measuring 95 mm, Whitianga Airport 138 mm,and Whakatane Airport 105 mm. Over 200mm of rain was reported in parts of the Coromandel ranges and on the northern slopes of Mount Taranaki. Top wind gusts were 96 kilometres per hour at Cape Reinga and Tiritiri Matangi Island (off Whangaparaoa).
"This rain band came from the subtropics," commented MetService Weather Ambassador, Bob McDavitt. "The rainfall intensity occasionally reached 10 to 15 mm per hour, and that's higher than the usual winter rain."
ja, wel aardig....quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:01 schreef SilentChaos het volgende:
Kwam deze foto tegen uit de States, moest'm met jullie delen:
[afbeelding]
Hey ik heb over jouw avatar geredenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:04 schreef highway101 het volgende:
Forse regenbui net in Zwolle.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey ik heb over jouw avatar gereden
Zit zelf in Nijmegen maar hoor van een klant dat het daar inderdaad redelijk tekeer gaat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:40 schreef remlof het volgende:
Onweer in Arnhem
en ik zit nog steeds zwaarverkouden binnen, snif
Teveel zelfsquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:09 schreef Jerommeke.nl het volgende:
kan het weer wat warmer?
die boeren hebben nu wel weer genoeg regen gehad.
Ben gelukkig twee weken al in Salzburg geweest (vóór de periode van dit noodweer ...).quote:Dode en veel overlast door noodweer Oostenrijk
WENEN - Hevig noodweer heeft in Oostenrijk veel schade en overlast veroorzaakt. Een kind van twee jaar is in de omgeving van Salzburg omgekomen. De peuter overleed nadat hij was meegesleurd door een beek die door de regen in een woeste stroom was veranderd. Dat hebben de autoriteiten dinsdag gemeld.
Vooral het noorden van het land is zwaar getroffen. De rivier de Donau en een aantal zijrivieren dreigen buiten hun oevers te treden. Tientallen woningen zijn door overvloedige regenval deels onder water komen te staan. Verscheidene wegen en spoorlijnen zijn onbruikbaar geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |