Ziet er stoer uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:03 schreef Conflict het volgende:
Ze waren net aan het onderwaterrijden bij ons in de straat:
http://www.youtube.com/watch?v=Ezjk62Uv40E
![]()
Dank je welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Morgen regen, zaterdag waarschijnlijk af en toe buien en zondag veelal droog.
Even snel gekeken dus spank me niet als het anders is![]()
Op http://weather.yahoo.com/regional/EUROPEX.html kun je het land en de plaats aankliken, dan kun je daarna allerlei gegevens opvragen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:13 schreef ryan_atwood het volgende:
Weet iemand waar je langetermijnsverwachtingen van het weer kan bekijken???
Ik ben benieuwd wanneer het weer mooi weer gaat worden.
Nee hoor, nergens last aan. Ook De Lier heeft nog droge voeten volgens mij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:52 schreef Drugshond het volgende:
Kan nou niet zeggen dat ik veel merk van die wateroverlast.
Denk dat het meer van toepassing is voor het westland.
Waar werk je dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:47 schreef moemoe het volgende:
Stortregen, dat betekent dat de werkdag ERG langzaam zal gaan. De klanten komen minder langs door de regen.
Je hebt je kleur weer terugquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:47 schreef yvonne het volgende:
Dordt, regen, regen, regen, veel, hard
Dordrecht heeft naast diverse mooie balies ook nog een prachtig centrum, wat in Papendrecht toch een beetje tegen valtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dort heeft een balie?![]()
![]()
Hier in P'drecht is het droog en met een zonnetje nu. Heeft net wel iets geregend, maar niet noemenswaardig.
Godzijdank woon ik dan ook niet in Papendrecht, maar loop ik er alleen maar stagequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dordrecht heeft naast diverse mooie balies ook nog een prachtig centrum, wat in Papendrecht toch een beetje tegen valt.
Dat komt nu. Ik denk dat het tegen de avond wel minder zal worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:42 schreef Jumparound het volgende:
BE, buienradar laat zien dat er nog wel wat regen aan komt deze kant op...
ik ben dan wel geen weerman, maar denk niet dat het droog blijft
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks Jump en Nolius.
Ik heb vanavond een wedstrijd waar ik niet zo veel zin in heb. Veel regen betekent veld te nat betekent afgelast.Vandaar mijn vraag.
quote:Van tijd tot tijd trekken stevige buien over met soms onweer en lokaal kan ook veel regen vallen. Aan de kust en op het IJsselmeer staat een krachtige noordenwind, landinwaarts is het veel rustiger. In de loop van de middag breekt vanuit het westen de zon vaker door en dan is het ongeveer 21 graden. Vanavond wordt het op de meeste plaatsen droog, waarbij wolken en opklaringen elkaar afwisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |