taxi of bus, trein.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
gvd, kan ik weer niet fietsen, moet ik weer met de auto uit...Geen bier dus
Bus is mogelijk afhankelijk van waar we naartoe gaan...quote:
Ga je ballonvaren in Meppel of ergens anders? Maakt niet zoveel uit trouwens maar hier kan je een 14 daagse weersverwachting vindenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:35 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga volgende week als het goed is ballonvaren, en nu wilde ik op internet even kijken of er al wat voorspeld is mbt het weer dan. Het gaat om donderdag 17 augustus. Ik kan het alleen maar vinden tot aan overmorgen en ik snap ook wel dat het na die tijd niet zo nauwkeurig voorspeld kan worden, maar als iemand al enig idee heeft hoor ik het graag.![]()
Vanaf Meppel, dus ik weet niet precies waarheen maar het zal wel niet zo ver zijn toch... Die dingen gaan altijd behoorlijk langzaam.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:45 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Ga je ballonvaren in Meppel of ergens anders? Maakt niet zoveel uit trouwens maar hier kan je een 14 daagse weersverwachting vinden
http://www.zoover.nl/dest(...)?destinationId=51597
Minimaal betekent s'nachtsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Vanaf Meppel, dus ik weet niet precies waarheen maar het zal wel niet zo ver zijn toch... Die dingen gaan altijd behoorlijk langzaam.
Maar goed minimaal 13 en maximaal 22 graden dat is nogal uiteenlopend. En die neerslagkans... Hmmm ik hoop dat het gaat lukken.
Dat klinkt wel goed. Hopelijk komt er niet te veel regen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:08 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Minimaal betekent s'nachtsHet zal dus overdag rond de 22 graden worden
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:25 schreef i2Them2 het volgende:
Nieuw: Europese radar http://www.meteox.com/
Hier?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:53 schreef aloa het volgende:
Vannacht rond 12 uur onweer gehad en momenteel weer een plensbui hier
Nee hierquote:
Ja, Noord-holland is heftig de lul vanochtend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef Againzender het volgende:
Uit Haarlem komen al meldingen van wateroverlast. Niet zo vreemd....
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:50 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier de hele ochtend al een flets zonnetje (Vriezenveen, Overijssel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |