Bombie is helemaal niet eng. Hij is gewoon een willoze goedzak die door de neefjes wordt geholpen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:45 schreef DeSiever het volgende:
Beetje eng voor in de Donald Duck als u het mij zou vragen.
* Nembrionic mikt met een dubbelloops jachtgeweer op Soempie en roept: "put the fucking wine down"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:42 schreef Soempie het volgende:
omg![]()
ik heb teveel wijn gehad. Ik dacht dat het een serieuze vraag was
Soempie!quote:
Ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bombie is helemaal niet eng. Hij is gewoon een willoze goedzak die door de neefjes wordt geholpen.
Die is zo oud nog niet... En bovendien Duitser.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Heino.
Weet u ook waarom het topic nu gesloten is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, niet zo huilen he?![]()
Dat heb je al genoeg gedaan vanavond
Ja...er stonden teveel baggerreacties en dus was het topic niet meer te redden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Weet u ook waarom het topic nu gesloten is?
Kijk, DAT weet Asmo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:49 schreef Asmodian het volgende:
Is dat Heinz Herman Polzer? (Drs. P)
Heb je 'm al eens gehoord? Erg toonvast kun je 'm niet noemen. Dan is zelfs Heino beter...quote:
Jammer zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...er stonden teveel baggerreacties en dus was het topic niet meer te redden.
Hij ZINGT dan ook niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb je 'm al eens gehoord? Erg toonvast kun je 'm niet noemen. Dan is zelfs Heino beter...
't gaat om het principequote:
Bij het woord kindervriend krijg ik altijd rillingen over m'n rugquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
't gaat om het principe
En als ik had gevraagd om de schrijver van "Lees- en zangboekje voor belangstellenden door een kindervriend" dan had niemand het geweten.
Yay!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kijk, DAT weet Asmo.
Drs. P. is een geweldig tekstschrijver en doctorandus in de economie. Maar zingen kan hij helaas niet.
Asmodian +1
quote:Two roads diverged in a yellow wood,
And sorry I could not travel both
And be one traveler, long I stood
And looked down one as far as I could
To where it bent in the undergrowth;
Then took the other, as just as fair
And having perhaps the better claim,
Because it was grassy and wanted wear;
Though as for that, the passing there
Had worn them really about the same,
And both that morning equally lay