neu... ik ben liever sociaal bezigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:00 schreef chris89 het volgende:
[..]
ah superben je al aan het leren hoe je bas en gitaar tegelijk bespeelt??
Ik wil die van mij ook wel uitbreidenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik verveelde me.
Geen ruimte meer voor Almost Otaku/Otome helaas.Mijn "kunstwerk"Gelukkig niet al te lang mee bezig geweest.
pheuteau
Ik heb een vermoeden.. dat meen je niet toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:52 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens ik heb het kapsel gevonden!(nou ja eik niet maar toch)
Ik kan dat plaatje niet vinden in het vorige topic, maar dat zal wel aan mij liggen ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:44 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik wil die van mij ook wel uitbreiden(het plaatje van het vorige topic)
goede vraag, wil ik ook wel eens wetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:07 schreef MaxiTitan het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk met die almost otaku plaatjes...
Daar gebeurt niets mee, tenminste ik heb de laatste x aantal delen er niets aan zien veranderen.
Is daar een soort rating voor bedacht of wordt er zo even op z'n boerenfluitjes besloten welke er naar de 'Hall of Fame' kunnen?
Op z'n boerenfluitjes dus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:34 schreef outcast_within het volgende:
2/3 topics terug zoeken. dat plaatje
En euh in de hall of fame kom je wanneer je gewoon een beetje actief bent en het volgende jubileum topic word je gepromoveerd (tenminste zo is het ongeveer gegaan de laatste 20 delen)
Maar bob wil mensen nogwel eens promoveren als ze een cupmaat hebben
Heel leuk en aardig, maar als zij geen enkel aandeel meer heeft in de afgelopen 17 (?) topics, ga ik wel klagenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:34 schreef outcast_within het volgende:
En euh in de hall of fame kom je wanneer je gewoon een beetje actief bent en het volgende jubileum topic word je gepromoveerd (tenminste zo is het ongeveer gegaan de laatste 20 delen)
En almost otaku ja dat word je als je een paar keer post in dit topic en opvalt. En als je niet opvalt dan moet je maar ff roepen. of zelf toevoegen bij de Wiki.
En hopey is hopey. We missen der allemaalmaar geen geklaag dat zij in de hall of fame staat verdorie. Zij is Op Oma.
@aardbei: Jupmijn eerste photoshop layer productie
![]()
Daarom stond ik er dus inneens in. Vandaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:34 schreef outcast_within het volgende:
En wat ga jij daarmee doen, als wij het over hetzelfde hebben?quote:@aardbei: Jupmijn eerste photoshop layer productie
![]()
ik ben geen newbquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:10 schreef outcast_within het volgende:
doen? Helemaal niks. zou onethisch zijn enzo. zowiezo ongevraagd jou slachtoffer laten zijn voor mijn eerste echte photoshop pro experience.
2. mensen laat hopey eens met rust.
Zie het als een veteraan die hoeft niet meer te vechten, enkel vereerd te worden. Ze heeft der strepen al verdiend en heeft een mooi plekje verdiend.
Newbies van tegenwoordig. totaal geen respect voor vroegah.
@jordy-b nee. Het gaat over afbeelding quotes. Blessed die met de broer van zoekzoek anime ongerelateerd filrt. photoshop, en oneerbaargedrag van noobs t.o.v de oude garde
quote:Thank-You for choosing DVD Pacific!
Details of your Order ID: O425642 are provided below:
676733 | Cardcaptor Sakura: Clow Book Set 1 x $62.07
You have selected the following shipping method/status for this order:
Shipping Method - International Priority Air Mail
Shipping Status - Ship what is currently available (combine)
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:33 schreef mschol het volgende:
anime is trouwens wel ontiegelijk duur voor de 3 series + 4 films die ik heb ben ik in totaal bina 400 dollar voor neergeteld
die series zijn duuur.... (oke bij love hina zat nog een douane belasting a 40 euro)
Waarom bestel je niet bij BOL? Daar kosten Cardcaptor Sakura manga's 10 tot 20 euro en maar 1,50 euro verzendkosten.quote:
ah alle foutjes eruit halen ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
neu... ik ben liever sociaal bezig
wel moet ik eens mijn riedels goed op kunnen nemen, en ze kunnen bewerken
met dt verschil dat het manga is en wat ik bestel anime isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:16 schreef Champloo het volgende:
[..]
Waarom bestel je niet bij BOL? Daar kosten Cardcaptor Sakura manga's 10 tot 20 euro en maar 1,50 euro verzendkosten.
Foutjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
met dt verschil dat het manga is en wat ik bestel anime is(en manga vind ik hjeelemaal niks)
ik ben gepromoveerd na de meet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:07 schreef MaxiTitan het volgende:
Is daar een soort rating voor bedacht of wordt er zo even op z'n boerenfluitjes besloten welke er naar de 'Hall of Fame' kunnen?
ik heb nog 3 eps Grenadier te gaan als ik weer thuis kom na het weekend en daarna is het hertentamen tijd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:10 schreef Jordy-B het volgende:
Gaat 't nog een beetje over Animé en manga?
dit is mijn eerste order die ik bij dvd pacific plaats (zelf dan, normaal gesproken doet me broer het bestellen)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Crashcat het volgende:
Even onder de bureau kloppen.
Tot nu toe nog geen doaune-heffing gekregen van dvdpacific.
Heb weer wat besteld, dus de komende twee weken maar afwachten of de douaniers er zin in hebben.
Heeft die niet 2 seizoenen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:22 schreef Champloo het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 22 van "School Rumble" echt een schitterende serie. Jammer dat ie maar 26 afleveringen heeft.
Morgen zal ik school Rumble wel afgekeken hebben en dan begin ik met "high school Girls" helaas ook maar 12 afleveringen.
ZO erg was het ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:10 schreef outcast_within het volgende:
doen? Helemaal niks. zou onethisch zijn enzo. zowiezo ongevraagd jou slachtoffer laten zijn voor mijn eerste echte photoshop pro experience.
Seizoen 2 van School Rumble is nu bij aflevering 17.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:22 schreef Champloo het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 22 van "School Rumble" echt een schitterende serie. Jammer dat ie maar 26 afleveringen heeft.
Morgen zal ik school Rumble wel afgekeken hebben en dan begin ik met "high school Girls" helaas ook maar 12 afleveringen.
Als high school girls voorbij is zal ik het eerste seizoen van Bleach wel binnen hebben![]()
![]()
Hoe groot zijn ze?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:04 schreef Crashcat het volgende:
Hmmmmm tapestries..
Wel duur.. Ze zijn voor 177 euro als pre-order op de site.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, Wannabefansubs en 'Your Mom' subben het tweede seizoen van de serie, YM zit nu bij ep 17. WF heeft wat in te halen (ze zitten bij 10) omdat ze een tijdje geleden down waren door een paar mensen die het leuk vonden om een DDos los te laten op de site. Wel jammer want WF heeft betere fansubs dan YM.quote:
jep YM subs "suck monkeyballs' had ik op een site gelezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:44 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ja, Wannabefansubs en 'Your Mom' subben het tweede seizoen van de serie, YM zit nu bij ep 17. WF heeft wat in te halen (ze zitten bij 10) omdat ze een tijdje geleden down waren door een paar mensen die het leuk vonden om een DDos los te laten op de site. Wel jammer want WF heeft betere fansubs dan YM.
WF is nooit een snelle subber geweest maar nu duurt het alleen maar langer. Intussen ben ik even op YM overgestapt en als WF de eerdere Eps uitbrengt dan download ik die om die van YM te vervangen.
Ik verwacht pas een batch (Dat is toch het goede woord? Ik weet het echt niet XD) als alle 25 zijn gesubbed. Alleen bij overhypte series die toch nooit worden afgerond (*kuch* Bleach, Naruto */kuch*) brengen ze vaak tussendoor batches uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:12 schreef Champloo het volgende:
[..]
jep YM subs "suck monkeyballs' had ik op een site gelezen. Ik wacht met seizoen 2 te downloaden tot alle episodes uitzijn. Ook is seizoen 2 maar shaars te vinden. Allleen maar de losse afleveringen. geen bundel van 1 tot 10 ofzo.
hallo en welkom gdbasketcasequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:35 schreef gdbasketcase het volgende:
[..]
Ik verwacht pas een batch (Dat is toch het goede woord? Ik weet het echt niet XD) als alle 25 zijn gesubbed. Alleen bij overhypte series die toch nooit worden afgerond (*kuch* Bleach, Naruto */kuch*) brengen ze vaak tussendoor batches uit.
En sowieso niet alles geloven wat je leest. Wees liever blij dat IEMAND het subt.
Btw ik ben hier voor het eerst, dus ik zal snel even mededelen wat mijn favo anime is: Maria-sama ga miteru. (Shoujo-ai)
Satou Sei.
Danke schönquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:45 schreef Champloo het volgende:
[..]
hallo en welkom gdbasketcase.
Over dat ik blij moet zijn dat iemand het subt daar heb je natuurlijk gelijk in.![]()
Welke manga's heb je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:05 schreef gdbasketcase het volgende:
[..]
Danke schön. Ik zal proberen af en toe even binnen te vallen, i.p.v. alleen te lezen.
Ik loop nu His and Her Circumstances te kijken, geweldige anime. Net als alles van Ganaix. Wat betreft mijn collectie is het echter een beetje leeg: ongeveer 10 manga's en een paar dvds (Flcl, NGE, Dragonball Z, Trigun en nog wat troep...) Ik ben niet echt van de action figures etc., ik groei veel te snel uit mijn obsessies.
Dnangel 1 en 8 (Omdat ik de rest op internet heb gelezenquote:
Welkom leeftijdsgenoot.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:35 schreef gdbasketcase het volgende:
[verhaal]
mooie collectiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:25 schreef gdbasketcase het volgende:
[..]
Dnangel 1 en 8 (Omdat ik de rest op internet heb gelezen, maar ik wou 8 graag in het echt hebben)
Naruto 1
Bleach 3,4 (Zie Dnangel reden)
Pretear 1
Flcl 1-2
Rurouni Kenshin 1-2
Fruit Basket 1 (Ik heb de serie voor de rest al heb gelezen)
Trigun 1 (Anime gezien, manga geen zin om af te maken)
Full Metal Alchemist 1 (Idem)
Pita Ten 1-3
Ragnarok 10 (Cadeautje van een vriend, maar hij had perongeluk de verkeerde bestelt XD)
Black Jack (Ik heb 1 en 2, is er al meer uit van de Nederlandse vertaling?)
Voor de rest lees ik alles illegaal of bij vrienden XD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |