abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40484858
quote:

blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwe link

blaaaauwwwwwwwwwe link

blauuuuuuwe link

blauuuuuwe link

/quote

smiley
pi_40485052
Ik verveelde me.
Geen ruimte meer voor Almost Otaku/Otome helaas.
Mijn "kunstwerk" Gelukkig niet al te lang mee bezig geweest.

pi_40486707
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:00 schreef chris89 het volgende:

[..]

ah super ben je al aan het leren hoe je bas en gitaar tegelijk bespeelt??
neu... ik ben liever sociaal bezig

wel moet ik eens mijn riedels goed op kunnen nemen, en ze kunnen bewerken
pi_40486917
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik verveelde me.
Geen ruimte meer voor Almost Otaku/Otome helaas.Mijn "kunstwerk" Gelukkig niet al te lang mee bezig geweest.

pheuteau
Ik wil die van mij ook wel uitbreiden (het plaatje van het vorige topic)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_40487107
Ik wil het ook best het houden zoals het is

Heb net de Op dat lijstje geresized en alles (Tis geen rommeltje en makkelijk editbaar )

Trouwens ik heb het kapsel gevonden! (nou ja eik niet maar toch)
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:07:58 #106
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40487464
Hoe zit dat nu eigenlijk met die almost otaku plaatjes...
Daar gebeurt niets mee, tenminste ik heb de laatste x aantal delen er niets aan zien veranderen.
Is daar een soort rating voor bedacht of wordt er zo even op z'n boerenfluitjes besloten welke er naar de 'Hall of Fame' kunnen?
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_40487505
leeft hopey trouwens nog?
pi_40487676
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:52 schreef outcast_within het volgende:

Trouwens ik heb het kapsel gevonden! (nou ja eik niet maar toch)
Ik heb een vermoeden.. dat meen je niet toch?
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:44 schreef SureZal het volgende:

[..]

Ik wil die van mij ook wel uitbreiden (het plaatje van het vorige topic)
Ik kan dat plaatje niet vinden in het vorige topic, maar dat zal wel aan mij liggen ben ik bang.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:29:15 #109
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40488080
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:07 schreef MaxiTitan het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk met die almost otaku plaatjes...
Daar gebeurt niets mee, tenminste ik heb de laatste x aantal delen er niets aan zien veranderen.
Is daar een soort rating voor bedacht of wordt er zo even op z'n boerenfluitjes besloten welke er naar de 'Hall of Fame' kunnen?
goede vraag, wil ik ook wel eens weten
pi_40488222
2/3 topics terug zoeken. dat plaatje

En euh in de hall of fame kom je wanneer je gewoon een beetje actief bent en het volgende jubileum topic word je gepromoveerd (tenminste zo is het ongeveer gegaan de laatste 20 delen)
Maar bob wil mensen nogwel eens promoveren als ze een cupmaat hebben

En almost otaku ja dat word je als je een paar keer post in dit topic en opvalt. En als je niet opvalt dan moet je maar ff roepen. of zelf toevoegen bij de Wiki.

En hopey is hopey. We missen der allemaal maar geen geklaag dat zij in de hall of fame staat verdorie. Zij is Op Oma.

@aardbei: Jup mijn eerste photoshop layer productie
pi_40488509
Dat heb ik er dus echt niet voor over, zowel geld voor 1 serie. Dan maar wachten op dvd rips.
pi_40488714
Ik ga nog een betere header maken, ook wat lichter
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:03:13 #113
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40488987
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:34 schreef outcast_within het volgende:

En euh in de hall of fame kom je wanneer je gewoon een beetje actief bent en het volgende jubileum topic word je gepromoveerd (tenminste zo is het ongeveer gegaan de laatste 20 delen)
Op z'n boerenfluitjes dus.
MaxiTitan City
pi_40489692
quote:

En almost otaku ja dat word je als je een paar keer post in dit topic en opvalt. En als je niet opvalt dan moet je maar ff roepen. of zelf toevoegen bij de Wiki.

En hopey is hopey. We missen der allemaal maar geen geklaag dat zij in de hall of fame staat verdorie. Zij is Op Oma.

Heel leuk en aardig, maar als zij geen enkel aandeel meer heeft in de afgelopen 17 (?) topics, ga ik wel klagen
pi_40490684
quote:

Daarom stond ik er dus inneens in. Vandaar.

Ben het wel met Blessed eens wat Hopey betreft.. kan iemand niet even contact met haar opnemen?
Als iemand zo lang niets tot bijna niets meer post, dan kun je die eigenlijk geen Hall of Fame meer noemen. "Newbies" hebben dan zoietsvan "Kennen wij die? Waarom zij wel en wij niet!"
quote:
En wat ga jij daarmee doen, als wij het over hetzelfde hebben?
pi_40491019
Gaat 't nog een beetje over Animé en manga?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40491022
doen? Helemaal niks. zou onethisch zijn enzo. zowiezo ongevraagd jou slachtoffer laten zijn voor mijn eerste echte photoshop pro experience.

2. mensen laat hopey eens met rust.
Zie het als een veteraan die hoeft niet meer te vechten, enkel vereerd te worden. Ze heeft der strepen al verdiend en heeft een mooi plekje verdiend.

Newbies van tegenwoordig. totaal geen respect voor vroegah.

@jordy-b nee. Het gaat over afbeelding quotes. Blessed die met de broer van zoekzoek zeer onboeiend hee jij hier gesprekken heeft. photoshop, en oneerbaargedrag van noobs t.o.v de oude garde
pi_40491260
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 20:10 schreef outcast_within het volgende:
doen? Helemaal niks. zou onethisch zijn enzo. zowiezo ongevraagd jou slachtoffer laten zijn voor mijn eerste echte photoshop pro experience.

2. mensen laat hopey eens met rust.
Zie het als een veteraan die hoeft niet meer te vechten, enkel vereerd te worden. Ze heeft der strepen al verdiend en heeft een mooi plekje verdiend.

Newbies van tegenwoordig. totaal geen respect voor vroegah.

@jordy-b nee. Het gaat over afbeelding quotes. Blessed die met de broer van zoekzoek anime ongerelateerd filrt. photoshop, en oneerbaargedrag van noobs t.o.v de oude garde
ik ben geen newb maar ookal is ze een veteraan, ze heeft ons tijdens de eerste meet flink laten stikken, zonder ook maar iets te melden. toen deed ze al vrijwel niks nuttigs, maar nu helemaal niks meer!

daarom vroeg ik me af of ze uberhaupt nog leeft/aktief is op fok!
pi_40492428
quote:
Thank-You for choosing DVD Pacific!
Details of your Order ID: O425642 are provided below:
676733 | Cardcaptor Sakura: Clow Book Set 1 x $62.07

You have selected the following shipping method/status for this order:

Shipping Method - International Priority Air Mail
Shipping Status - Ship what is currently available (combine)

episodes 1-35
pi_40492800
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:33 schreef mschol het volgende:
anime is trouwens wel ontiegelijk duur voor de 3 series + 4 films die ik heb ben ik in totaal bina 400 dollar voor neergeteld
die series zijn duuur.... (oke bij love hina zat nog een douane belasting a 40 euro )
zoveel! damn!

voor 400dollar kun je een hoop andere leuke dingen kopen
broer van Kroekroek
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:16:22 #121
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40492975
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 20:56 schreef mschol het volgende:

[..]

episodes 1-35
Waarom bestel je niet bij BOL? Daar kosten Cardcaptor Sakura manga's 10 tot 20 euro en maar 1,50 euro verzendkosten.
pi_40493294
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:36 schreef blessed19 het volgende:

[..]

neu... ik ben liever sociaal bezig

wel moet ik eens mijn riedels goed op kunnen nemen, en ze kunnen bewerken
ah alle foutjes eruit halen ?
nofi
broer van Kroekroek
pi_40494506
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:16 schreef Champloo het volgende:

[..]

Waarom bestel je niet bij BOL? Daar kosten Cardcaptor Sakura manga's 10 tot 20 euro en maar 1,50 euro verzendkosten.
met dt verschil dat het manga is en wat ik bestel anime is (en manga vind ik hjeelemaal niks)
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:51:16 #124
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40498002
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 22:11 schreef mschol het volgende:

[..]

met dt verschil dat het manga is en wat ik bestel anime is (en manga vind ik hjeelemaal niks)
Foutje
pi_40499351
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:51 schreef Champloo het volgende:

[..]

Foutje
die naam is ook wel beetje bedriegelijk
"clow book set" en "sakura Book set"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:47:48 #126
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_40500069
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_40500248
Even onder de bureau kloppen.

Tot nu toe nog geen doaune-heffing gekregen van dvdpacific.
Heb weer wat besteld, dus de komende twee weken maar afwachten of de douaniers er zin in hebben.
なんだっけ
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:29:07 #128
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40501288
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:07 schreef MaxiTitan het volgende:
ik ben gepromoveerd na de meet.
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 20:10 schreef Jordy-B het volgende:
Gaat 't nog een beetje over Animé en manga?
ik heb nog 3 eps Grenadier te gaan als ik weer thuis kom na het weekend en daarna is het hertentamen tijd.
pi_40501526
Tijd voor weer een uitermate spannende aflevering van PowaaPuff Girls Zoh! _|¯|O
pi_40501537
Grenadier

Bang! Bang! Bang! *floops*
なんだっけ
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 03:22:09 #131
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40503311
Ik ben nu bij aflevering 22 van "School Rumble" echt een schitterende serie . Jammer dat ie maar 26 afleveringen heeft.

Morgen zal ik school Rumble wel afgekeken hebben en dan begin ik met "high school Girls" helaas ook maar 12 afleveringen .

Als high school girls voorbij is zal ik het eerste seizoen van Bleach wel binnen hebben

pi_40503792
Hmmmmm tapestries..

Wel duur.. Ze zijn voor 177 euro als pre-order op de site.

なんだっけ
pi_40504658
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Crashcat het volgende:
Even onder de bureau kloppen.

Tot nu toe nog geen doaune-heffing gekregen van dvdpacific.
Heb weer wat besteld, dus de komende twee weken maar afwachten of de douaniers er zin in hebben.
dit is mijn eerste order die ik bij dvd pacific plaats (zelf dan, normaal gesproken doet me broer het bestellen)
maar tot nu toe ook geen douane heffing gehad..
maar die jongens daar doen aan echte postfraude...
pi_40504678
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 03:22 schreef Champloo het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 22 van "School Rumble" echt een schitterende serie . Jammer dat ie maar 26 afleveringen heeft.

Morgen zal ik school Rumble wel afgekeken hebben en dan begin ik met "high school Girls" helaas ook maar 12 afleveringen .

Heeft die niet 2 seizoenen?
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 20:10 schreef outcast_within het volgende:
ZO erg was het ook weer niet.
maar dat ik vergeleken wordt met dat kapsel.
pi_40506482
Ik ben nu TOKKO aan het kijken en moet zeggen dat het erg gaaf aan het worden is. Iemand enig idee op welke dag de nieuwe releases zijn?
pi_40507176
TOKKO heeft maar 13 eps. Tot nu toe zijn al 12 ervan verschenen. En volgens fansub website nog dit weekend. Ik heb de manga eerst gelezen, maar helaas de laaste paar chapters zijn nooit/nog niet vertaald. Maar ik kijk de anime pas wanneer ik alle 13 eps heb.
pi_40508284
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 03:22 schreef Champloo het volgende:

Als high school girls voorbij is zal ik het eerste seizoen van Bleach wel binnen hebben

Seizoen 2 van School Rumble is nu bij aflevering 17.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2006 12:46:06 ]
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 13:21:38 #138
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40509032
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 04:04 schreef Crashcat het volgende:
Hmmmmm tapestries..

Wel duur.. Ze zijn voor 177 euro als pre-order op de site.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe groot zijn ze?
En welke site is 't?

Edit : gevonden!
~ 66 x 93
Archonia.com

[ Bericht 5% gewijzigd door Orealo op 05-08-2006 13:29:30 ]
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:44:10 #139
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40513899
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 08:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heeft die niet 2 seizoenen?
Ja, Wannabefansubs en 'Your Mom' subben het tweede seizoen van de serie, YM zit nu bij ep 17. WF heeft wat in te halen (ze zitten bij 10) omdat ze een tijdje geleden down waren door een paar mensen die het leuk vonden om een DDos los te laten op de site. Wel jammer want WF heeft betere fansubs dan YM.

WF is nooit een snelle subber geweest maar nu duurt het alleen maar langer. Intussen ben ik even op YM overgestapt en als WF de eerdere Eps uitbrengt dan download ik die om die van YM te vervangen.
MaxiTitan City
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:12:29 #140
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40514555
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:44 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Ja, Wannabefansubs en 'Your Mom' subben het tweede seizoen van de serie, YM zit nu bij ep 17. WF heeft wat in te halen (ze zitten bij 10) omdat ze een tijdje geleden down waren door een paar mensen die het leuk vonden om een DDos los te laten op de site. Wel jammer want WF heeft betere fansubs dan YM.

WF is nooit een snelle subber geweest maar nu duurt het alleen maar langer. Intussen ben ik even op YM overgestapt en als WF de eerdere Eps uitbrengt dan download ik die om die van YM te vervangen.
jep YM subs "suck monkeyballs' had ik op een site gelezen . Ik wacht met seizoen 2 te downloaden tot alle episodes uitzijn. Ook is seizoen 2 maar shaars te vinden. Allleen maar de losse afleveringen. geen bundel van 1 tot 10 ofzo.
pi_40515187
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:12 schreef Champloo het volgende:

[..]

jep YM subs "suck monkeyballs' had ik op een site gelezen . Ik wacht met seizoen 2 te downloaden tot alle episodes uitzijn. Ook is seizoen 2 maar shaars te vinden. Allleen maar de losse afleveringen. geen bundel van 1 tot 10 ofzo.
Ik verwacht pas een batch (Dat is toch het goede woord? Ik weet het echt niet XD) als alle 25 zijn gesubbed. Alleen bij overhypte series die toch nooit worden afgerond (*kuch* Bleach, Naruto */kuch*) brengen ze vaak tussendoor batches uit.

En sowieso niet alles geloven wat je leest. Wees liever blij dat IEMAND het subt.

Btw ik ben hier voor het eerst, dus ik zal snel even mededelen wat mijn favo anime is: Maria-sama ga miteru. (Shoujo-ai)

Satou Sei .
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:45:55 #142
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40517217
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:35 schreef gdbasketcase het volgende:

[..]

Ik verwacht pas een batch (Dat is toch het goede woord? Ik weet het echt niet XD) als alle 25 zijn gesubbed. Alleen bij overhypte series die toch nooit worden afgerond (*kuch* Bleach, Naruto */kuch*) brengen ze vaak tussendoor batches uit.

En sowieso niet alles geloven wat je leest. Wees liever blij dat IEMAND het subt.

Btw ik ben hier voor het eerst, dus ik zal snel even mededelen wat mijn favo anime is: Maria-sama ga miteru. (Shoujo-ai)

Satou Sei .
hallo en welkom gdbasketcase .

Over dat ik blij moet zijn dat iemand het subt daar heb je natuurlijk gelijk in.
pi_40518622
* mschol heeft z\n externe HD, nu kan ik echt massaal me anime backuppen
pi_40520463
grats
broer van Kroekroek
pi_40521050
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:45 schreef Champloo het volgende:

[..]

hallo en welkom gdbasketcase .

Over dat ik blij moet zijn dat iemand het subt daar heb je natuurlijk gelijk in.
Danke schön . Ik zal proberen af en toe even binnen te vallen, i.p.v. alleen te lezen.

Ik loop nu His and Her Circumstances te kijken, geweldige anime. Net als alles van Ganaix. Wat betreft mijn collectie is het echter een beetje leeg: ongeveer 10 manga's en een paar dvds (Flcl, NGE, Dragonball Z , Trigun en nog wat troep...) Ik ben niet echt van de action figures etc., ik groei veel te snel uit mijn obsessies.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:16:24 #146
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40521365
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:05 schreef gdbasketcase het volgende:

[..]

Danke schön . Ik zal proberen af en toe even binnen te vallen, i.p.v. alleen te lezen.

Ik loop nu His and Her Circumstances te kijken, geweldige anime. Net als alles van Ganaix. Wat betreft mijn collectie is het echter een beetje leeg: ongeveer 10 manga's en een paar dvds (Flcl, NGE, Dragonball Z , Trigun en nog wat troep...) Ik ben niet echt van de action figures etc., ik groei veel te snel uit mijn obsessies.
Welke manga's heb je?
pi_40521597
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:16 schreef Champloo het volgende:

[..]

Welke manga's heb je?
Dnangel 1 en 8 (Omdat ik de rest op internet heb gelezen , maar ik wou 8 graag in het echt hebben)
Naruto 1
Bleach 3,4 (Zie Dnangel reden)
Pretear 1
Flcl 1-2
Rurouni Kenshin 1-2
Fruit Basket 1 (Ik heb de serie voor de rest al heb gelezen)
Trigun 1 (Anime gezien, manga geen zin om af te maken)
Full Metal Alchemist 1 (Idem)
Pita Ten 1-3
Ragnarok 10 (Cadeautje van een vriend, maar hij had perongeluk de verkeerde bestelt XD)
Black Jack (Ik heb 1 en 2, is er al meer uit van de Nederlandse vertaling?)

Voor de rest lees ik alles illegaal of bij vrienden XD.
pi_40522155
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:35 schreef gdbasketcase het volgende:
[verhaal]
Welkom leeftijdsgenoot.
pi_40522317
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Welkom leeftijdsgenoot.
trek je ze aan, ofzo?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:56:32 #150
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40522528
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:25 schreef gdbasketcase het volgende:

[..]

Dnangel 1 en 8 (Omdat ik de rest op internet heb gelezen , maar ik wou 8 graag in het echt hebben)
Naruto 1
Bleach 3,4 (Zie Dnangel reden)
Pretear 1
Flcl 1-2
Rurouni Kenshin 1-2
Fruit Basket 1 (Ik heb de serie voor de rest al heb gelezen)
Trigun 1 (Anime gezien, manga geen zin om af te maken)
Full Metal Alchemist 1 (Idem)
Pita Ten 1-3
Ragnarok 10 (Cadeautje van een vriend, maar hij had perongeluk de verkeerde bestelt XD)
Black Jack (Ik heb 1 en 2, is er al meer uit van de Nederlandse vertaling?)

Voor de rest lees ik alles illegaal of bij vrienden XD.
mooie collectie

ik kan je ook de manga's van "Battle Angel Alita" aanraden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')