Full Metal Alchemist moet je minstens eenmaal gezien hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:26 schreef Jay-K het volgende:
Weet iemand nog een anime serie die een beetje op Naruto/Bleach lijkt. Aangezien dat momenteel niet op schiet.
Je Moederquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:59 schreef Champloo het volgende:
[..]
is die nieuwe aflevering gesubt door WF of door YM ?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:01 schreef Champloo het volgende:
[..]
Je moeder zuigt met subben.
laten we hopen dat WF snel weer op gang komt.
FMA FTWquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:10 schreef VeX- het volgende:
[..]
Full Metal Alchemist moet je minstens eenmaal gezien hebben.
wat ik in USA heb gezien is Avatar wel zoiets... het is wat meer kinderlijk en niet zo erg japans getekend maar het is animatie en in de stijl van vechten en dergelijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:26 schreef Jay-K het volgende:
Weet iemand nog een anime serie die een beetje op Naruto/Bleach lijkt. Aangezien dat momenteel niet op schiet.
avatar valt onder anime.. ??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 06:40 schreef koffiegast het volgende:
[..]
wat ik in USA heb gezien is Avatar wel zoiets... het is wat meer kinderlijk en niet zo erg japans getekend maar het is animatie en in de stijl van vechten en dergelijk.
Heb het ook wel eens gekeken, maar komt naar mijn mening niet in de buurt van Naruto/Bleach.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 06:40 schreef koffiegast het volgende:
[..]
wat ik in USA heb gezien is Avatar wel zoiets... het is wat meer kinderlijk en niet zo erg japans getekend maar het is animatie en in de stijl van vechten en dergelijk.
Nope, zeker geen anime.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
avatar valt onder anime.. ??had ik nie gedacht in iedergeval
Deze combi krijgt geen anime stempel, ook niet van de bekende sites.quote:Produced at Nickelodeon Animation Studios in Burbank, California, and animated in South Korea (as with most modern animated series)
http://www.animenewsnetwork.com/article.php?id=7831quote:posted on 2005-11-16 19:36:43
NTT Data recently held a press conference announcing Tomoyo Linux, known as Sakura Linux during its development stages. Related to the project they have created a Syaoran file system and Cerberus certification system. All the names are names of important characters from Cardcaptor Sakura.
Ai, das kutquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:52 schreef Champloo het volgende:
Bah bah,
Heb ik net Samurai Champloo, Fruits basket en golden boy gedownload na een lange tijd, blijken ze italiaans gesubt te zijn.
echt waar, de met gepaste woede geslaakte oerkreet was door heel Limburg te horen![]()
Hier het origineel http://www.ayuweb.com/bbs(...)768_nNH9CMnLDFIm.jpgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en de reden dat ik zo weinig post is dat ik af en toe ook wat betere dingen te doen heb dan anime kijken(you may quote me on this later)
Hoe vind je die als binnenkomer![]()
betere dingen te doen dan anime kijkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:34 schreef outcast_within het volgende:
Oja en de reden dat ik zo weinig post is dat ik af en toe ook wat betere dingen te doen heb dan anime kijken(you may quote me on this later)
Looking good, feeling finequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
betere dingen te doen dan anime kijken
tss .
dan is het goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Looking good, feeling fine![]()
Ja Jij gaat em maken en de titel word Strawberry is Tof (als je het niet eens bent met de titel kun je em nog steeds maken hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe onnatuurlijk is dat!En Kroatië is lekker inderdaad.
![]()
Al ideeën voor een nieuwe OP?
Dat zou dan mijn eerste naam topic worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja Jij gaat em maken en de titel word Strawberry is Tof (als je het niet eens bent met de titel kun je em nog steeds maken hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |