oh god het ormi verhaal.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey ik was in iedergeval niet zo erg dat ik de man aan het doodflitsen was terwijl ie uit een raampje boven de venue zat te zwaaien...zat net onder het afdakje en was te lui om op te staan
Als ik een groupie was geweest had ik bij de zielige kindjes met hun "I *heart* Gavin" shirts gestaan
Nee wij waren diegene die volwassen mannen met een knuffelbeest op de foto laten gaan
Ormi heeft zich iig vermaakt
Ja het wordt tijd om naar bed te gaan
Waar?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Btw nog naar de grote fik wezen kijken gisteren?
Hellingweg...grote loods van v/d Zwan afgefikt.quote:
Had ie maar niet zo een grote bek tegen me moeten optrekkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hellingweg...grote loods van v/d Zwan afgefikt.
Schijnt heftig te zijn geweest. 28 wagens ingezet bijna 100 man personeel. Zelfs Deetmanneke is uit bed gerold en is even wezen komen kijken.
het brand nu nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:47 schreef soapie het volgende:
Ja, maak jij maar foto's, van een brand die gister woedde....![]()
flauw, ik weet het...
woon jij ook in scheveningen dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Weet ik, maar gister was natuurlijk mooier om te fotograferen, met vlammen enz.![]()
waarom heb ik jou nog niet in mijn msn danquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom heb ik jou nog niet in mijn msn dan![]()
hoe oud ben je en waar ga je stappen![]()
ps
ken jij veel mensen in voorburg rond de 25?
vuchtenbuurt tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |