ja maar tussen jill en mij zit een te grote afstand om te lopen zeg maar ( ben lui )quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:04 schreef Atreidez het volgende:
We wonen allemaal al dicht bij elkaarDaar draait dat hele topic om (voor internetbegrippen dan he).
nee jo gekkie. Ik zit nu bij de stevinstraat he.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Mwah volgens mij blijft de afstand hetzelfde toch?
nee jij niet een andere user dit in topic welquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoop niet dat je dacht dat ik met een hanekam liep
gezellig samen in de rij bij de kassa...quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:20 schreef ook_gek het volgende:
kunnen we straks gezamelijk boodschappen doen
Was je ook dronken dan toen je die stip op dat kaartje liet zettenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:19 schreef ook_gek het volgende:
nee jo gekkie. Ik zit nu bij de stevinstraat he.
waar ga je heen dan? Keizerstraat toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik verhuis alleen in december wel naar de andere kan van je Mark.
Nee man daar zit wel de stevinstraat. Ik zit bij de tram remize. Meer naar rechts zit ik in de duinen gekquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Was je ook dronken dan toen je die stip op dat kaartje liet zettenDaar zit echt de stevinstraat niet, dan moet je nog wel een stukje naar rechts
Op het kaartje zie ik duidelijk de alkemadelaan lopen. De tramremise zit onder de alkemadelaan, en jij staat aangegeven boven de alkemadelaan. Maargoed, je mag best doen alsof je dichter bij t strand woont dan je daadwerkelijk woont hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef ook_gek het volgende:
Nee man daar zit wel de stevinstraat. Ik zit bij de tram remize. Meer naar rechts zit ik in de duinen gek
je weet niet eens waar ik precies woon gekquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Op het kaartje zie ik duidelijk de alkemadelaan lopen. De tramremise zit onder de alkemadelaan, en jij staat aangegeven boven de alkemadelaan. Maargoed, je mag best doen alsof je dichter bij t strand woont dan je daadwerkelijk woont hoor![]()
kom op msn ik verveel mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:28 schreef bosnymfje het volgende:
Mensen wat gaat dit topic langzaam zeg....hebben we niet nog ff een blik onzin die we kunnen openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |