Op Engelaar na natuurlijk.quote:Op zondag 26 november 2006 10:27 schreef Dos37 het volgende:
Dat is Engelaar al.
Nee, hij is in 12 wedstrijden in actie gekomen...quote:Op zondag 26 november 2006 11:06 schreef Dylan Dog het volgende:
En hij heeft er al 11 inliggen. Volgens mij loopt hij 1 op 1 in de competitie.
Had ie toch die pingel tegen Sparta moeten nemen. Smerige streek was dat, van Simons!quote:Op zondag 26 november 2006 12:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, hij is in 12 wedstrijden in actie gekomen...
Ach ja, ik gunde dat Simons welquote:Op zondag 26 november 2006 12:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Had ie toch die pingel tegen Sparta moeten nemen. Smerige streek was dat, van Simons!
Vind ik niet, in sommige wedstrijden is hij nog wel eens onzichtbaar, maar aan de andere kant zie ik hem ook zomaar vertrekken aan het eind v/h seizoenquote:Op zondag 26 november 2006 13:35 schreef Messenga het volgende:
Farfan, heerlijke voetballer, maar uitgeleerd bij PSV.
Simons wist al dat ie tegen Ajax zou scoren. Ik vond én vind het een naaistreek, alleswiller...quote:
Mwoah, op beslissende momenten staat hij er altijd. Een wedstrijd zonder Farfan bij PSV merk je in aanvallend opzicht direct.quote:Op zondag 26 november 2006 13:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Vind ik niet, in sommige wedstrijden is hij nog wel eens onzichtbaar, maar aan de andere kant zie ik hem ook zomaar vertrekken aan het eind v/h seizoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |