Dat hogere segment mannen richt zich helaas niet op julliequote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:42 schreef Met-Yvana het volgende:
Och wat, yannicke en ik doen geen enkele moeite om voor mensen die vrouwen ,,supergeil" noemen aantrekkelijk te zijn, wij richten ons op een hoger segment mannen.
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat hogere segment mannen richt zich helaas niet op jullie.
Ik ken meerdere VMBO'ers die heel wat meer slimmer zijn dan jou, mischien niet qua leervermogen maar die wel weten hoe alles in elkaar steekt in deze wereld en er ook interesse voor hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:40 schreef Met-Yvana het volgende:
Spot maar, walgelijke vmbo'ers !
Geen idee, ik zie wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef appelsap het volgende:
Blijf je maagd tot je huwelijk?
Dat snapt ze niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ken meerdere VMBO'ers die heel wat meer slimmer zijn dan jou, mischien niet qua leervermogen maar die wel weten hoe alles in elkaar steekt in deze wereld en er ook interesse voor hebben
Dat wisten we na het 1e topic alquote:
Och nou, ik heb al meerdere malen een vriendje gehad, en yannicke wordt over het algemeen aantrekkelijk gevonden...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:44 schreef appelsap het volgende:
Och, vertel?
En die vriendjes waren van het zogenaamde hogere segment?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och nou, ik heb al meerdere malen een vriendje gehad, en yannicke wordt over het algemeen aantrekkelijk gevonden...
En je bent nog steeds maagd?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och nou, ik heb al meerdere malen een vriendje gehad, en yannicke wordt over het algemeen aantrekkelijk gevonden...
Hahahah, dan gaat een man vinden knap moeilijk zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:42 schreef Met-Yvana het volgende:
Och wat, yannicke en ik doen geen enkele moeite om voor mensen die vrouwen ,,supergeil" noemen aantrekkelijk te zijn, wij richten ons op een hoger segment mannen.
En daardoor voel je je nog beter?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja beter, het is leuk , maar ook vervelend als het uitgaat, 3 maanden duurde mijn langste relatie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef appelsap het volgende:
[..]
En daardoor voel je je nog beter?
Hoelang duurde die relaties?
Zeker allen uitgemaakt door het vriendje in kwestie?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja beter, het is leuk , maar ook vervelend als het uitgaat, 3 maanden duurde mijn langste relatie.
En wie heeft het uitgemaakt? Zijn alle jongens gillend weggerend?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja beter, het is leuk , maar ook vervelend als het uitgaat, 3 maanden duurde mijn langste relatie.
Nee, een arrogante instelling, die zich bij VWO'ers op deze manier uit. Voetballers doen het dmv hun voebalkunsten etc.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahahahahahhahahaha![]()
Dit is echt een typische VWO instelling he? Ik ken meerdere VWO'ers die zo uit de hoogte doen, maar geen verstand van zaken hebben, prachtig altijdHet enige wat ze vaak weten is de lesstof
![]()
Hij heeft het uitgemaakt, omdat hij vond dat ,,we uit elkaar groeiden" gelukkig heb ik veel steun aan mijn vriendinnen gehad toen, en hebben we hem een maand verwaand aangekeken, en bitchy gedaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wie heeft het uitgemaakt? Zijn alle jongens gillend weggerend?
Wat is er mis met VMBO?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:40 schreef Met-Yvana het volgende:
Spot maar, walgelijke vmbo'ers !
En toen waren ze blut?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Vind je dat zelf niet erg kinderachtig?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij heeft het uitgemaakt, omdat hij vond dat ,,we uit elkaar groeiden" gelukkig heb ik veel steun aan mijn vriendinnen gehad toen, en hebben we hem een maand verwaand aangekeken, en bitchy gedaan.
Logisch, jullie staan boven dat soort mensen. Ik denk dat die jongen een afwijking of een soort van stoornis had. Hij werkte zeker bij de Gamma ofzo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij heeft het uitgemaakt, omdat hij vond dat ,,we uit elkaar groeiden" gelukkig heb ik veel steun aan mijn vriendinnen gehad toen, en hebben we hem een maand verwaand aangekeken, en bitchy gedaan.
In zo'n clichématig argument trapt een meisje als jij toch niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij heeft het uitgemaakt, omdat hij vond dat ,,we uit elkaar groeiden"
Je moet toch laten merken dat je er totaal geen last van hebt, dat het uit is dan, jegens hem? Anders ben je wel zo'n slappe muts.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef appelsap het volgende:
[..]
Vind je dat zelf niet erg kinderachtig?
Omdat jij een klein kind bleef en hij nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou het zat er al een tijdje aan te komen....we hadden vaak ruzie als ik bijv. hem afblies om met mijn vriendinnen uit te gaan ofzo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In zo'n clichématig argument trapt een meisje als jij toch niet?.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je moet toch laten merken dat je er totaal geen last van hebt, dat het uit is dan, jegens hem? Anders ben je wel zo'n slappe muts.
Leg mij het verband eens uit?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat is er mis met verdriet hebben om hem?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je moet toch laten merken dat je er totaal geen last van hebt, dat het uit is dan, jegens hem? Anders ben je wel zo'n slappe muts.
Je moet ook niet blazenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou het zat er al een tijdje aan te komen....we hadden vaak ruzie als ik bijv. hem afblies om met mijn vriendinnen uit te gaan ofzo...
Je had alleen een relatie voor de status?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou het zat er al een tijdje aan te komen....we hadden vaak ruzie als ik bijv. hem afblies om met mijn vriendinnen uit te gaan ofzo...
Of gewoon een afwijking hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:55 schreef appelsap het volgende:
[..]
Wat is er mis met verdriet hebben om hem?
Juist door zo verwaand te doen maak je duidelijk dat je er wel last van hebt.
Als je helemaal gebroken, als een slons, terug op school komt, en helemaal zielig doet, lijkt het net of je er gebroken van bent dat het uit is, zo laat je het lijken alsof het je weinig doet, dan lijk je sterk.quote:
Eerder kinderachtigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als je helemaal gebroken, als een slons, terug op school komt, en helemaal zielig doet, lijkt het net of je er gebroken van bent dat het uit is, zo laat je het lijken alsof het je weinig doet, dan lijk je sterk.
Nog steeds snap ik het niet. Of wacht, denk jij dat doordat je iemand verwaand aankijkt, en bitchy (wat een enorm pauperwoord (letterlijk) ) doet, sterk lijkt?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als je helemaal gebroken, als een slons, terug op school komt, en helemaal zielig doet, lijkt het net of je er gebroken van bent dat het uit is, zo laat je het lijken alsof het je weinig doet, dan lijk je sterk.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja, zo ging dat vroeger ook. Ik weet nog wel, toen ik 14 was, onee 13 in de 1e en 2e klas. Lachen was dat toenquote:
En qua gedrag zit Yvana ook ongeveer op die leeftijdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, zo ging dat vroeger ook. Ik weet nog wel, toen ik 14 was, onee 13 in de 1e en 2e klas. Lachen was dat toen.
En jullie qua leerniveau?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En qua gedrag zit Yvana ook ongeveer op die leeftijd
6 VWOquote:
quote:
Dat is een berucht smoesje van VMBO-ersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Net alsof je wat hebt aan de dingen die je op de middelbare school leert.
Misschien 10% van wat je leert.
Dan had je moeten verdergaan met je leven, en niet zo kinderachtig doen. Nu weet ie juist dat je er kapot van wasquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef appelsap het volgende:
[..]
HBO 2e jaars.
Maar gelukkig ben ik een stuk slimmer en heb ik wel een correct beeld van hoe de wereld in elkaar steekt.
En dat is geen arrogantie, maar zelfkennis.
Net of jij er verstand van hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is een berucht smoesje van VMBO-ers
Als jij nou eens wat sterke voorbeelden geeftquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is een berucht smoesje van VMBO-ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |