dat wisten we toch al jarenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat een watjes.
Dacht dat VdH wel een echte vent was, maar helaas.
Hmmm lekker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
ik wil even mededelen dat ik een zeer goede fles rode wijn uit italie geopend heb en daar nu het eerste glas van aan het nuttigen ben![]()
![]()
Wedstrijden worden niet vlak achter elkaar gezwommen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
en hier verder![]()
ben wel benieuwd hoe ze dat morgen gaan doen... halve finale en finale 200 vrij in een kort tijdsbestek lijkt me best heavy... misschien wel een voordeel voor VDH omdat hij denk ik over meer inhoud beschikt dan Magnini... of is die ook sterk over 400m?
lekker. Ik zit aan de haribo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
ik wil even mededelen dat ik een zeer goede fles rode wijn uit italie geopend heb en daar nu het eerste glas van aan het nuttigen ben![]()
![]()
ik zeg opentrekkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm lekker.
Heb hier nog steeds een erg lekere fles Champagne staan.
die zijn vies. Het zijn kersjes. Vanmiddag had ik perziken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:02 schreef snellejelle het volgende:
dropjojo's of wat anders?
Snoepjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
die zijn vies. Het zijn kersjes. Vanmiddag had ik perziken.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
die zijn vies. Het zijn kersjes. Vanmiddag had ik perziken.
lekker. Sleutels?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:05 schreef Wombcat het volgende:
Snoepjes![]()
![]()
Maar ik heb al een zak Redband op vandaag, dus zit al aan mijn tax.
Snoepmix original, die was in de aanbieding bij de AHquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
lekker. Sleutels?
Geen speedy's meer SJ, het waren achteraf gezien toch geen echte ouderwetse![]()
(Bijna) alle snoep is fijn. Nadeel is alleen dat het niet houdbaar is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
oohjaa die is ook fijn.
*honger krijgt*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:14 schreef MiLalaa het volgende:
vroeger had je van die heele lekkere zuurtjes. Kleine rozige/rode frambozen dingetjes en er waren ook sinaasappel- en citroenpartjes. Die zou ik wel weer eens willen![]()
ik denk het. Ze is trouwens jarig geweest, dat zijn jullie allemaal vergeten!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:15 schreef komrad het volgende:
Ik heb Mirri trouwens al een tijdje niet meer gezien, is zo op vakantie???
Nee hoor, niet vergeten, maar ze was er toch niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik denk het. Ze is trouwens jarig geweest, dat zijn jullie allemaal vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |