Wat een schrik Moonah. Fijn dat je thuis bent. Kan me voorstellen dat je je dan wel weer even onzeker voelt.
Vanmiddag bij de vk geweest. Ze konden vrijdag niet, dus afspraak verplaatst naar vandaag. Ach ja.... bloeddruk prima, 2 kg aangekomen in een halve week door alle vocht en kindje ligt prima ingedaald.
Vanwege mijn moedeloosheid ook nog inwendig onderzoek gehad in de hoop op iets ontsluiting en dus ruimte voor strippen oid. Nou...
![]()
alles zit nog potdicht. En dat terwijl ik dus al minstens twee hele nachten oploop met voor mijn gevoel voorweeen. Dat zijn het misschien ook wel, maar ze doen geen ene
![]()
.
Wel een beetje teleurgesteld. 'k wil zo graag. ben zo enorm moedeloos en zat. Niet alleen m'n benen, maar ook m'n gewrichten in m'n handen en ook mijn knieen doen nu zo'n zeer. Ik slaap bijna niet meer 's nachts terwijl het weer eindelijk meezit.
Over een half uurtje... dan ben ik wel weer blij, heb ik besloten. Maar nu weet ik het even niet meer.
Kozakkenman doet Jonne naar bed. Kan de energie niet opbrengen om leuk, lief en fijn met hem te doen. Zo voel ik mezelf niet. Dus hoe moet ik dat dan overbrengen.
-mag nog een half uurtje van mezelf sippen-