Uch ja.. Helemaal naar wordt ik daarvan. En dan heb je eindelijk je shirtje veroverd, moet je nog lang wachten bij de paskamers en kassa's ook!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Da's een hele vooruitgang ten opzichte van die walgelijk drukke winkels van hun. Ze hebben er soms erg leuke spullen, maar ik mijd die winkel wegens de drukte die er altijd heerst. Oh, en vanwege het feit dat het er op de schappen & in de rekken altijd een teringzooi is.
Da's raar... Een blouse die ik had besteld stond eerst op begin augustus, en werd toen gewoon geleverd bij de rest van mijn bestelling die eind juli zou komen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:45 schreef Coconut het volgende:
Nou ja zeg, ik had aangegeven dat ik een deel van mijn bestelling eind juli wilde ontvangen en het andere deel begin augustus... Kijk ik net even op m'n persoonlijke pagina; staat opeens alles op half augustus![]()
lamaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:14 schreef G-SaS het volgende:
Hm ik krijg toch echt de shop online niet te zien, volgens de nederlandse site gaat de shop pas 3 augustus open. Hoe kan iedereen dan al besteld hebben hier op fok! ?
Onder het kopje shop online preview krijg ik alleen de nieuwsbrief inschrijving te zien![]()
Hehe, ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef Little_Angel het volgende:
Ik heb standaard 10 van die bonnen in mijn porto.
Op de site staat het volgende :quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef Little_Angel het volgende:
Ik heb standaard 10 van die bonnen in mijn porto.
Die site behoeft zowiezo enige studie..pfft, maar ik ben er eindelijk uit ...23.57quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:54 schreef da_micha_man het volgende:
Nou jezustering zeg, je moet verdomme 18 jaar zijn om daar nline te kunnen shoppen. Wat heb ik daaraan als 17 jarige. En er is ook nog geen H&M in maastricht.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:57 schreef G-SaS het volgende:
[..]
Die site behoeft zowiezo enige studie..pfft, maar ik ben er eindelijk uit ...23.57![]()
Snapte ik eerst ook niet, totdat ik me aanmeldde voor de nieuwsbrief, in de welkomsmail stond een forwardlinkje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Hoe komen jullie daar dan? als ik op Shop online klik, kan ik me alleen maar aanmelden voor een nieuwsbrief over de online shop?
Aha, bedankt!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Snapte ik eerst ook niet, totdat ik me aanmeldde voor de nieuwsbrief, in de welkomsmail stond een forwardlinkje.![]()
Ben ik niet zo tegen gekomen.. welke broek gaat het om dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef Matr het volgende:
Ik had een vraagje ik zie nu wel een leuke broek, maar ik zie maar 1 maar staan bijv. 33 maar je ziet nergens de 2de maat, dus die 33 is dat je taille of je lengte en waar kan je die andere selecteren??
De online shop is officieel nog niet open. Alleen de personen die zich hebben geabonneerd op de nieuwsbrief kunnen al naar binnen en bestellen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:50 schreef Steve-O het volgende:
Ik snap de site niet waar vind ik de online shop
Over 63 minuten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:55 schreef Steve-O het volgende:
Ok wanneer opent ie officieel dan ?
Ik zie het al zal wel een fout zijn, bij de andere broeken zie ik wel gewoon bijv. 31/34 staanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:46 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Ben ik niet zo tegen gekomen.. welke broek gaat het om dan?
Dan verander je je geboortedatum eventjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:54 schreef da_micha_man het volgende:
Nou jezustering zeg, je moet verdomme 18 jaar zijn om daar nline te kunnen shoppen. Wat heb ik daaraan als 17 jarige. En er is ook nog geen H&M in maastricht.
Precies, ik vind het te tricky om er zo iets te bestellen... want het zit toch altijd anders...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:00 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de H&M online shop echt niks. Bij H&M is het óf iets zit, of het zit helemaal niet goed. Al zijn de maten hetzelfde, het stofje hetzelfde, bij wijze van spreken zitten twee dezelfde shirtjes niet eens hetzelfde. Mij iets te gevaarlijk. Laat mij maar lekker de hele winkel afstruinen.
Ik kom niet eens verder dan 4900quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Matr het volgende:
Ik kom niet verder dan 8100, hoe kan die nr1 9900 halen dat is onmogelijk
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:46 schreef massy het volgende:
[afbeelding]
Laatste bon![]()
Alleen vergeet ik m steeds als ik naar de stad ga![]()
die jas is leuk!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:22 schreef Little_Angel het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze jas te bestellen, maar koop jassen toch liever irl.
[afbeelding].
Een deel van de kleding wel, die jas volgens mij ook dus, en een deel van de kleding is niet in de winkel te vinden, althans... dat is me verteld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Doe mij ook zo'n jas en een stel rokken..! Alleen wil ik ze ook eerst kunnen passen, misschien een stomme vraag maar komt al die kleding van de site ook gewoon in de winkel?
Ben altijd slecht in winkelen, ga altijd vol goede moed naar de H&M maar de leuke dingen zijn altijd al weg lijkt 't
Hm dan maar hopen dat de leuke kleding in de winkel komtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Een deel van de kleding wel, die jas volgens mij ook dus, en een deel van de kleding is niet in de winkel te vinden, althans... dat is me verteld.
Is meestal zo, in de uitverkoop hé..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hm dan maar hopen dat de leuke kleding in de winkel komtAfgelopen weekend zag ik alleen nog maar afdankertjes in de uitverkoop
![]()
Mag je het ook gewoon ruilen in de winkel?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:13 schreef Matr het volgende:
[..]
Ik dacht 4,90 en als je iets terugstuurd 1 euro, maar ik weet het niet zeker![]()
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:44 schreef ruffian het volgende:
[..]
Mag je het ook gewoon ruilen in de winkel?
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:32 schreef ruffian het volgende:
ik heb de 1ste ook maar eens wat besteld
kreeg de melding dat het midden augustus verstuurd zou worden
alleen nu staat er een track&trace nr en die vermeld me dat het pakketje al in zwolle ligt
ik heb btw dit geheel besteld
[afbeelding]
Ben benieuwd wanneer het binnen komt
Nee, je kunt gewoon overal 25% korting op krijgen. Of dat nu op een trui van 20 euro is of een jas van 100 euro. Dat staat ook op de bon zelf:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
Morgen maar eens kijken of ik zo'n kortingsbon kan gebruiken. Zit daar nog een maximaal bedrag aan vast? Straks kan je op een jas van 100 euro 25% korting krijgen
quote:25% korting op een artikel naar keuze
Die kortingsbon die hier een paar keer gepost is? Die is volgens mij maar tot 3 aug. geldig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:17 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee, je kunt gewoon overal 25% korting op krijgen. Of dat nu op een trui van 20 euro is of een jas van 100 euro. Dat staat ook op de bon zelf:
[..]
13 augustusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:22 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Die kortingsbon die hier een paar keer gepost is? Die is volgens mij maar tot 3 aug. geldig.
Hihi, jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:45 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik zag dit op het raam staan van een H&M in Utrecht, nav de nieuwe webshop.
[afbeelding]
Is de term niet "fash i onista"??
![]()
Hebben ze toch wat moeite meequote:
Het staat toch ook gewoon op de factuur, dat je het ook terug kan brengen naar de winkel?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:48 schreef ruffian het volgende:
[..]
Hebben ze toch wat moeite mee
Ik was de eerste die een bestelling terug kwam brengen
Wat trouwens niet eerlijk is, want ik kreeg 25% korting op mijn broek
en die heb ik nu terug gebracht (dus weg 25% korting)
ochtja tis voor een goed doel he
Klopt allemaalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:12 schreef Marvellous het volgende:
Je kan ze ook gewoon retourneren in de winkel. Daar krijg je dan geld voor terug. Het geld moet je dan gebruiken om alsnog de factuur van de onlineshop te betalen.
Track en trace nummer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:32 schreef ruffian het volgende:
ik heb de 1ste ook maar eens wat besteld
kreeg de melding dat het midden augustus verstuurd zou worden
alleen nu staat er een track&trace nr en die vermeld me dat het pakketje al in zwolle ligt
ik heb btw dit geheel besteld
[afbeelding]
Ben benieuwd wanneer het binnen komt
Als je inlogd en dan kijkt bij retour artikelen dan zie je je bestellingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:50 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Track en trace nummer?
Ik heb ook half augustus besteld![]()
damned, schiet op postbode ambtenarequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:50 schreef P-azz het volgende:
ik heb eergister ff een jack, vest, sweater, sjaal, blouse, nog een trui en sokken besteld. Komt zo binnen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |