quote:Voor ieder bezoek aan de spermabank krijgt de spermadonor een reis - of onkostenvergoeding. Dit is op dit moment een bedrag van ¤ 20,- per keer.
een kloon van jou?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:00 schreef most_wanted het volgende:
Ik denk dat de TS niet eens sperma kan produceren.
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:07 schreef Acryl het volgende:
[..]
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
Ook graag gedaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:08 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Jij ook bedankt voor het snappen, eh.
mijn topics zijn informatief..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:10 schreef Het_hupt het volgende:
Ik kan maar geen negerin als vriendin vinden.
![]()
lol en mijn topiques worden direct gesloten![]()
check vanavond de MED maar danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:35 schreef patrick11 het volgende:
[..]
mijn topics zijn informatief..
die van jou zijn puur bagger, sesamstraat topics.
Eitjes zijn ook nodig hoor, alleen wat lastiger te "produceren".quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:25 schreef Fawn het volgende:
Was ik maar een man.
Was serieus effe vergeten dat er dan wel een kind ontstaat..doordat ik aan geld dachtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:28 schreef Walek het volgende:
[..]
Eitjes zijn ook nodig hoor, alleen wat lastiger te "produceren".
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:14 schreef Walek het volgende:
Laat ik het zo zeggen, het personeel dat de donoren ontvangt heeft medelijden met de vrouwen die het sperma gaan ontvangen. Zelfs al gaat dat via een pipetje.
Ooit eens gewerkt in zo'n toko.
Het is niet altijd de man die onvruchtbaar is. Het oogsten van een donorei is alleen een stuk lastiger, vandaar dat de keuze meestal tussen een geoogst eitje van een minder vruchtbare vrouw voor IVF of een draagmoeder is. In de USA heb je wel handel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:30 schreef Fawn het volgende:
[..]
Was serieus effe vergeten dat er dan wel een kind ontstaat..doordat ik aan geld dacht![]()
Inderdaad. Bij donorenavonden mogen er slechts een paar mensen aanwezig zijn om de privacy te waarborgen. Ik ken alleen de verhalen van de zusters die de kwakjesbakjes in ontvangst nemen en die zijn niet echt positief.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:34 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dat er alleen maar lelijke mannen langskomen om hun sperma te droppen. Geen Brad Pitts dus.
whehehequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:47 schreef patrick11 het volgende:
ik heb toch liever films van de Redlight District Video filmmaatschappij...
dat zijn de beste..
daarmee produceer ik zeker wel een halve liter sperma op een dagje bij de spermabank.
dat dus weer nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef patrick11 het volgende:
[..]
ga toch lekker rukken, gozer...
jealous dat jou topics op slot gaan.
In jouw geval niks, zelfs als jij geld bijlegt willen ze het nog geeneens hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:55 schreef patrick11 het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie en heb wat extra zakcentje nodig, dus ik denk erom om even langs een spermabank te gaan en wat sperma af te staan. Mijn vraag is, hoeveel geld kan ik hier mee verdienen (hoeveel euro voor hoeveel liter sperma?) en kan ik dit bezoek onbeperkt doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |