Maar daar kan je dus zo langswippen zonder vergunning om ff lekker te raggen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij die schietbaan in Noord hebben ze maar een paar club wapens. Je hebt in West een wapenzaak, waar wel veel wapens liggen zoals op die fotos en ook een schietbaan. Ben alleen ff de naam vergeten. Maar in de US is everything bigger he![]()
nee, en in de US wel hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar daar kan je dus zo langswippen zonder vergunning om ff lekker te raggen?
no way dat ik ooit door die doorlichting kom he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, en in de US wel he![]()
![]()
In Montenegro kan ik ook op een militaire oefen terrein gaan schieten, alleen was die kerel elke keer weg toen ik er was![]()
In NL kan je met iemand die lid is van de vereniging mee gaan schieten als proef. Daarna kan je zelf inschrijven en als alles goed gaat (je word doorgelicht) dan kan je zelf gaan schieten.
Okay duidelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, en in de US wel he![]()
![]()
In Montenegro kan ik ook op een militaire oefen terrein gaan schieten, alleen was die kerel elke keer weg toen ik er was![]()
In NL kan je met iemand die lid is van de vereniging mee gaan schieten als proef. Daarna kan je zelf inschrijven en als alles goed gaat (je word doorgelicht) dan kan je zelf gaan schieten.
Ramboquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay duidelijkIn de US idd wel ja
Check ook die belt-fed M60 waar je gewoon achter mag kruipen als n00bZal me wel een lieve duit aan ammo kosten ook
![]()
die website heet alleen zo denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oi die is wel bruut zeg
Maar dat is een airsoft?![]()
Ik dacht alquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
die website heet alleen zo denk ik
Ging iig om de CZ 75 in het zwart.![]()
Eigen wapen is veel lekkerder, je kan hem dan helemaal naar je eigen ogen installen.![]()
veel plezierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:57 schreef Hugster het volgende:
Nou ik ben douchen, ontbijten en erwtenshietenIk zal genoeg aufmachen!! schreeuwen tijdens de bezigheid
leuke woordspelingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En jij pikt het dat Fwnk een pistool tegen je oog zet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |