quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Dat hoofd, dat hondje, haar single, haar acteerprestaties, haar stem, haar oprecht briljante stopwoordjes ('that's hot' bij iedere vet toffe zuurstofmolecuul die langs zweeft), het feit dat ze een hele carriere heeft gebouw op helemaal niks en dat er nog steeds klapmongolen zijn die met een serieus gezicht durven te beweren dat ze 'het op haar zouden kunnen doen' (en dan heb ik het niet eens over de excuus-josti's die haar het predikaat 'knap' gunnen)
Dat zo'n gigantisch zwarte gat van pure talentloosheid, en daar nog trots op is ook, toch in staat is om hele hordes al even intrieste fans aan te trekken. Dat maakt me best stiekem een beetje verdrietig.
Jezus.quote:
[afbeelding]
Dat hoofd, dat hondje, haar single, haar acteerprestaties, haar stem, haar oprecht briljante stopwoordjes ('that's hot' bij iedere vet toffe zuurstofmolecuul die langs zweeft), het feit dat ze een hele carriere heeft gebouw op helemaal niks en dat er nog steeds klapmongolen zijn die met een serieus gezicht durven te beweren dat ze 'het op haar zouden kunnen doen' (en dan heb ik het niet eens over de excuus-josti's die haar het predikaat 'knap' gunnen)
Dat zo'n gigantisch zwarte gat van pure talentloosheid, en daar nog trots op is ook, toch in staat is om hele hordes al even intrieste fans aan te trekken. Dat maakt me best stiekem een beetje verdrietig.
Hmm, goed idee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jezus.
Dan kun je net zo goed geil worden van een zak slachtafval, met een taperecorder er aan vastgeplakt die constant 'THAT'S HAWT IHIHIHIHIH' blehrt.
Dan kom je ongeveer in de buurt van een harde krijgen van die plamuurkop en silicoonbobbels van dat verschrikkelijke wicht.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sowieso heb ik al een hekel aan alle rijkeluiskindjes ...
ik wel, bezuip me nog liever alleen... verschrikkelijk kindquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
En toch is ze neukbaar, je kan lullen wat je wil maar een avondje sex (only sex) zou ik niet afslaan
Paupertje ga toch 's janken in 'n hoekje. Maar stiekem wel bruinen in de zon op je vakantie'tje héquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
![]()
Die kunnen daar net zo weinig aan doen als negers aan hun kleurtje.![]()
Whehehehe, kansloze bonoboquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Sowieso heb ik al een hekel aan alle rijkeluiskindjes
Als ze ervoor betaald wordt is het niet gratis knul...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef MaxPower het volgende:
Het mooiste is nog dat ze betaald wordt om naar feestjes te komen omdat het zoveel gratis publiciteit genereert.
Je bedoelt zeker met een krant over die lelijke kop van d'r. En laat ze haar kleding ook maar aanhouden, want veel valt er niet te zien met al die knoken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
En toch is ze neukbaar, je kan lullen wat je wil maar een avondje sex (only sex) zou ik niet afslaan
Hier ben ik het helemaal mee eens. Wat een rotkop.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Ik mag dan wel kansloos zijn maar dat zijn de meeste rijkeluiskindjes ook. De meeste kunnen weinig, teren alleen op het succes van hun ouders en vinden zichzelf dan heel watquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Whehehehe, kansloze bonobo.
Jaloers noemen ze dat.
In jouw geval verbaast het me helemaal niets dat je dat leuk vindtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Dat nieuwe liedje is wel leuk vind ik
Waar ze een half miljoen of meer voor krijgt. Alleen al om te komen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef MaxPower het volgende:
Het mooiste is nog dat ze betaald wordt om naar feestjes te komen omdat het zoveel gratis publiciteit genereert.
Dat geeft weer een aardig beeld van het niveau ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Dat nieuwe liedje is wel leuk vind ik
Mevrouw Hilton teert vrij weinig op succes van der ouders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik mag dan wel kansloos zijn maar dat zijn de meeste rijkeluiskindjes ook. De meeste kunnen weinig, teren alleen op het succes van hun ouders en vinden zichzelf dan heel wat![]()
(Ja, generaliseren is leuk ja)
Ik heb niet de indruk dat ze dat zo gepland heeft. Daarbij gok ik dat ze gewoon een goede manager heeft, die dit soort dingen voor haar regelt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Slimme dame. Ze weet haar imago goed uit te buiten.
Ahum...ze verdient juist geld door die achternaam en die heeft ze van haar ouders. Denk ook niet dat mevrouw Hilton haar naam zal veranderen als ze ooit trouwt. Denk eerder dat haar man dan ook de naam Hilton gaat dragen. Zonder die naam was ze nix geweest omdat ze zelf vrij weinig kan. En op die manier teer je dus wel op het succes van je ouders, als ze er niet op had willen teren had ze wel een andere artiestennaam gehad hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mevrouw Hilton teert vrij weinig op succes van der ouders.
absoluut niet. zij is het absolute voorbeeld van hoe je niet wilt zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:21 schreef Shakes het volgende:
Afgunst.
rijk zijn, een beetje uitgaan, wat rondneuken en alles doen wat je hartje begeerd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
absoluut niet. zij is het absolute voorbeeld van hoe je niet wilt zijn.
Stel je niet aan watje. Heb je nog nooit gehoord van Amsterdamse humor?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Paupertje ga toch 's janken in 'n hoekje. Maar stiekem wel bruinen in de zon op je vakantie'tje hé![]()
Ik mag niet happen, ik mag niet happen.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik wordt depressief van mensen die niet goed hebben opgelet tijdens Nederlands.
Niet? Je wilt niet de hele dag doen wat je leuk vindt? Geld hebben als water en rijden in de mooiste auto's?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
absoluut niet. zij is het absolute voorbeeld van hoe je niet wilt zijn.
Het enige wat ze kan doen, is rijk zijn. En niet eens met eigen opgebouwd vermogen. Ze heeft zelf geen enkel talent en presteert niks. Dat zou ik absoluut niet willen. Rijk en beroemd zijn is leuk, als je het zelf hebt verdiend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef PLAE@ het volgende:
rijk zijn, een beetje uitgaan, wat rondneuken en alles doen wat je hartje begeerd?
Ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Je hebt een spelfout in zijn zin gezienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik mag niet happen, ik mag niet happen.....![]()
Jij bent heel grappig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Stoer he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt een spelfout in zijn zin gezien![]()
Surequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het enige wat ze kan doen, is rijk zijn. En niet eens met eigen opgebouwd vermogen. Ze heeft zelf geen enkel talent en presteert niks. Dat zou ik absoluut niet willen. Rijk en beroemd zijn is leuk, als je het zelf hebt verdiend.
Wat doe je nou quasi-intellectueel? Dat ze dom is laat me koud als een kapotte kachel.. Ik zou haar sowieso neuken, zonder berouw.. Misschien niet als eerste maar toch wel vrij gauwquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het enige wat ze kan doen, is rijk zijn. En niet eens met eigen opgebouwd vermogen. Ze heeft zelf geen enkel talent en presteert niks. Dat zou ik absoluut niet willen. Rijk en beroemd zijn is leuk, als je het zelf hebt verdiend.
Dat is totaal anders. Als je al een grote prijs wint, extreem kleine kans, dan heb je tenminste nog een deel van je leven gewerkt. Zij heeft nog nooit iets gedaan. En met geen enkele te winnen lottoprijs kun je een levensstijl zoals zij beginnen. Zij jaagt de miljoenen er echt in extreem tempo doorheen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Sure![]()
Je doet zeker ook nooit mee aan de staatsloterij?
Wat had ze volgens jou dan moeten doen? Leven als een fucking sloeber zonder poen? Als je niet hoeft te werken voor je geld is dat toch mooi meegenomen, lijkt me relaxter dan elke dag hard werken.. Om vervolgens met een fucking hongerloontje terug te komen. Nee doe jij maar niet alsof je zo'n heilig boontje bent, geef nou maar toe dat je pik van haar gaat steigeren, als een echte vent!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is totaal anders. Als je al een grote prijs wint, extreem kleine kans, dan heb je tenminste nog een deel van je leven gewerkt. Zij heeft nog nooit iets gedaan. En met geen enkele te winnen lottoprijs kun je een levensstijl zoals zij beginnen. Zij jaagt de miljoenen er echt in extreem tempo doorheen.
Dus jou boeit ook alleen maar haar kunstmatige status van celebrity en haar geld?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:34 schreef Haruhi het volgende:
Ik zou haar sowieso neuken, zonder berouw.. Misschien niet als eerste maar toch wel vrij gauw
Dude, je kan niet discussieren als je bevinding gebaseerd zijn op aannames.. Nee, omdat ze lekker is, dáárom wil ik die slet neuken in haar anus. Ik verdenk je ervan de mannenliefde te prefereren, dus als ik Paris Hilton neuk, zit jij je iele benen te scheren!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dus jou boeit ook alleen maar haar kunstmatige status van celebrity en haar geld?
Ze kan gewoon proberen iets zelf te doen. Studeren. Wil ze nou echt haar hele leven zo doorgaan? Feesten en niks doen? Genieten van aandacht die ze alleen krijgt vanwege haar geld? Blijkbaar vind zij dat ok, maar mij lijkt dat dus absoluut niksquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:39 schreef Haruhi het volgende:
Wat had ze volgens jou dan moeten doen? Leven als een fucking sloeber zonder poen? Als je niet hoeft te werken voor je geld is dat toch mooi meegenomen, lijkt me relaxter dan elke dag hard werken.. Om vervolgens met een fucking hongerloontje terug te komen.
100% nee. Zij boeit me echt 0.0. Ik vind haar niet eens mooi, ze is gewoon zo'n standaard blondje.quote:Nee doe jij maar niet alsof je zo'n heilig boontje bent, geef nou maar toe dat je pik van haar gaat steigeren, als een echte vent!
Tuurlijk jongen, droom verder.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:41 schreef Haruhi het volgende:
Nee, omdat ze lekker is, dáárom wil ik die slet neuken in haar anus. Ik verdenk je ervan de mannenliefde te prefereren, dus als ik Paris Hilton neuk, zit jij je iele benen te scheren!
was wel een erg gave aflevering, en laat dus precies zien wat ik van haar vind.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:51 schreef Isegrim het volgende:
Zelfs haar huisdieren worden trouwens depressief van haar (South Park).
Idem.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
was wel een erg gave aflevering, en laat dus precies zien wat ik van haar vind.
Ik durf al mijn spaarcentjes te wedden dat je, als ooit al een keer geneukt hebt.. Wat ik betwijfel dat ze allemaal lelijker waren/zijn dan Paris Hilton. Zeggen dat je liever een geit neukt getuigt namelijk niet van veel realisme.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idem.Ik kan me ook niet voorstellen dat er mannen zijn die zo'n triest wezen willen neuken. Waar is dan je zelfsrespect? Ik had nog liever een geit.
Smaken verschillen. Vooruit, ik ben geen man, maar ik vind PH allesbehalve 'mooi'. En al vond ik haar mooi, ik heb liever een tof wijf / toffe kerel die iets minder mooi is dan een inhoudsloze schoonheid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:03 schreef Sakura het volgende:
*verkapt "ik heb een hele lelijke vriendin en zou willen dat ze meer op Paris Hilton leek, maar wil dat niet toegeven" topic
Ik ben een vrouw en ik val op mannen, dus het is sowieso allemaal nogal hypothetisch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:05 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik durf al mijn spaarcentjes te wedden dat je, als ooit al een keer geneukt hebt.. Wat ik betwijfel dat ze allemaal lelijker waren/zijn dan Paris Hilton. Zeggen dat je liever een geit neukt getuigt namelijk niet van veel realisme.
Oh, dus je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en ik val op mannen, dus het is sowieso allemaal nogal hypothetisch.
Die was te verwachten natuurlijk. Nee, ik ben niet jaloers. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zij gelukkig is. Ik ben dat wel, ondanks dat er niet duizenden mannen met mij willen neuken. Die ene leuke die ik heb is meer dan genoeg.quote:
Wat ben jij stoer, mag ik je aanraken?quote:
Pappie heeft haar natuurlijk al van alles geschonken qua hotels en andere bedrijven. Zo doende leeft ze dus niet van zijn geld, maar van haar eigen geld, als directrice van die bedrijven. (En voelt ze zich een zelfstandige vrouw)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:29 schreef Maethor_Veleg het volgende:
haha, Paris Hilton is, net zoals teveel van dat verwende (Amerikaanse) grut een nutteloos stuk verdriet dat de wereld maar beter kwijt dan rijk kan zijn. Beetje van pappie's centjes leven, ja hoor.
maar met dat geen talent verdient ze wel meer als mij en waarschijnlijk heel fok!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ze heeft een eigen bedrijf, zie lager ......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:36 schreef PimpNLimp het volgende:
[..]
Pappie heeft haar natuurlijk al van alles geschonken qua hotels en andere bedrijven. Zo doende leeft ze dus niet van zijn geld, maar van haar eigen geld, als directrice van die bedrijven. (En voelt ze zich een zelfstandige vrouw)![]()
![]()
![]()
![]()
12000 per jaar zou ik zelf niet echt van kunnen rondkomen denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:04 schreef Isegrim het volgende:
Tja, wat moet je in godsnaam met 8,5 miljoen dollar per jaar? Ik zou van gekkigheid niet weten wat ik ermee moest. Ik heb nu ongeveer 12.000 euro per jaar en daarvan kan ik ruim leven. Het dubbele zou best tof zijn, maar 8,5 miljoen...?Dan heeft geld geen waarde of betekenis meer.
Yep, maar toch een bestsellerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:31 schreef werkeend het volgende:
je zegt het zelf-al... co-written.. wat dus inhoud dat haar hoofd op de voorkant staat en de rest erbij verzonnen is door de ghostwriter.. al haar appearances en spokesperson voor die en die doet ze allene maar omdat het geld oplevert.. je denkt toch niet serieus dat ze ook maar iets te zeggen heeft daar behalve een "pretty face" te zijn?
't Is maar net wat je vindt dat je nodig hebt. Ik ben er heel happy mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
12000 per jaar zou ik zelf niet echt van kunnen rondkomen denk ik.. of naja, rondkomen zou wel lukken, maar ruim leven? Zeker niet.
'that's hot' bij iedere vet toffe zuurstofmolecuul die langs zweeft
Ja. Net zoals BB Kelly stiekem een doctor-titel heeftquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:17 schreef dontcare het volgende:
En wat hebben alle mensen met kritiek op haar eigenlijk zelf allemaal bereikt ?
* dontcare denkt dat Paris eigenlijk helemaal niet zo dom is als ze wil dat iedereen gelooft .....
I rest my case.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is totaal anders. Als je al een grote prijs wint, extreem kleine kans, dan heb je tenminste nog een deel van je leven gewerkt. Zij heeft nog nooit iets gedaan. En met geen enkele te winnen lottoprijs kun je een levensstijl zoals zij beginnen. Zij jaagt de miljoenen er echt in extreem tempo doorheen.
Zal ze echt zelf dagen en nachtenlang hebben zitten typen in Word? Laat me niet lachen.quote:[...]En daarbij , blijkbaar denkt iedereen dat ze de heledag niets doet:
1 new york times bestseller boek (co-writer Merle Ginsberg) : Confessions of an Heiress: A Tongue-in-Chic Peek Behind the Pose
Oa die fantastische rol in Wax en niet te vergeten het hoogstandje a night in Paris mwuhahahahahaquote:10 films , meerdere rollen in tv series
Goh.....wat een indrukwekkende baanquote:spokeperson/face voor Iceberg & Guess
Je gaat me niet vertellen dat ze zelf in een witte jas in het lab bezig is geweest met combinaties van ylang ylang en bergamot om zo tot de perfecte samenstelling te komen voorquote:eigen parfum en cologne , eigen tassen, juwelen en horloge lijn , mode komt er aan geloof ik![]()
Zal ze zelf ook de inkoop doen, de boekhouding en alles wat er zoal bij komt kijken? Nee op papier kan ik ook een aantal clubs 'hebben'.quote:Een aantal nachtclubs is ook van haar nl . Club Paris in Orlando & Jacksonvill florida , binnenkort ook in Las Vegas, New York, Los Angeles, Miami en Cancun
iddquote:en dan nu ook nog zangeres![]()
Ik ben geen not-self-made-millionare zoals Paris, ben helemaal geen miljonair, maar heb wel een goeie baan, een leuke auto en huisje EN een lekkere vent die geen sextapes van me op internet plaatst. En last but not least; ik zie er stukken beter uit dan mevrouw Hilton met al haar geldquote:En wat hebben alle mensen met kritiek op haar eigenlijk zelf allemaal bereikt ?
verdomde geil jahquote:
Sinds wanneer is tussen de palmbomen dansen en rollen over het strand marketing?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:36 schreef Urvin het volgende:
Paris Hilton
Maar moet toegeven het hele marketing-gebeuren om haar heen is wel zeer succesvol![]()
JE snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:49 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is tussen de palmbomen dansen en rollen over het strand marketing?
Gelukkig. Ik was al bang dat je het serieus bedoeldequote:
Lees het topic nou nog eens. Denk je nou werkelijk dat ze zelf verantwoordelijk is voor haar inkomsten? Ze is gewoon marionet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:02 schreef SubTOP het volgende:
Zij is slimer dan wij allemaal, want ze buit de hele handel erg goed uit! Zou willen dat ik zoveel verdiende...
Ik blijf gissen of het nou een act is of de realiteit.quote:Paris Hilton: Wie is Tony Blair?
LONDEN - Wie is Tony Blair? vroeg Paris Hilton toen ze door het mannentijdschrift GQ werd gevraagd naar haar mening over de Britse premier.
Paris Hilton.De rijke erfgename van de Hilton hotelketen moest toegeven dat ze geen idee heeft hoe Blair eruit ziet.
Het feestbeest zei verder dat ze prinses Diana een ,,toffe vrouw’’ vond en zich met haar kan identificeren. ,,Ik heb ook met de auto moeten vluchten voor paparazzi. Verschrikkelijk was dat,’’ aldus de 25-jarige Hilton. Diana overleed in 1997 toen ze - op de vlucht voor fotografen - met de auto verongelukte.
Waarom moet een vrouw nou weer talentvol zijn, een carriere hebben opgebouwd of kunnen acteren om neukbaarof knap te zijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Tara Reid vind ik niet geil vanwege haar sletterige uitstraling. Die heeft ze niet eens echt vind ik. Ze is gewoon leuk en heeft juist ook een leuke uitstraling ipv een sletterige.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:25 schreef JohanDaButcher het volgende:
Er zijn wel meer die geil zijn, bijv Tara Reid, en die ook nog knap zijn. Bijkomend voordeel: die ziet er niet uit alsof ze net 2 uur bezig geweest is 1 door 1 te delen, en als uitkomst 2 heeft gekregen.
Die boeien jou ook niet toch??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
rijk zijn, een beetje uitgaan, wat rondneuken en alles doen wat je hartje begeerd?
mwah zo slecht heeft ze het nog niet.
Dat de wereldproblemen haar niet boeien ach![]()
nouja knap...meer photoshopquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef JohanDaButcher het volgende:
Tara Reid idd ook niet om haar sletterige uitstraling. Zij heeft dat niet niet nodig, want zij is wel knap:
Met het airbrushtooltje van photoshop kun je zelfs van een gebochelde nog iets knaps maken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef JohanDaButcher het volgende:
Tara Reid idd ook niet om haar sletterige uitstraling. Zij heeft dat niet niet nodig, want zij is wel knap:
Ze is zo talentloos dat het een talent op zich is geworden om zo talentloos te zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
En waarom is dat net bij haar zo'n groot probleem? 90% van alles wat beroemd is heeft nauwelijks talent. En Hilton neemt zichzelf tenminste niet zo serieus als de meeste andere "vedetten".quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Tara Reid vind ik stiekem echt wel geilquote:
Ze wilde het toch op t-shirtjes drukken in haar eigen kledinglijn ofzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:56 schreef JohanDaButcher het volgende:
Is het bekend dat zij copyright heeft aangevraagd om haar stopwoordje? (That's Hot). Wegens een onbekende, en waarschijnlijk onbegrijpbare reden niet toegewezen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:09 schreef Megalomaniac het volgende:
[afbeelding]
eww Butters ga je handen wassen!![]()
Ignorance is a bliss. Ze weet waarschijnlijk niet beter.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n leven gelukkig maakt eigenlijk... Lijkt nogal leeg enzo.
ik vind je aardig, maar nu ga je te verquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:00 schreef 2609 het volgende:
ze is gewoon lekker en ik ga met dr trouwen
Waar is je zelfrespect als je je voordoet als een josti om beroemd te worden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:31 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat ze minder dom is dan ze lijkt. Het zal voor een gedeelte een act zijn. Het is haar op die manier wel gelukt om groot nieuws te worden, een platencontract te krijgen, "actrice" te worden en in elk blad te staan.
Ik gok dat ze zo dom nog niet is.
Neemt niet weg dat het gewoon een irritant mokkel is
Het zit je wel hoog he.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:35 schreef JohanDaButcher het volgende:
De enige reden die iemand volgens mij kan hebben om met haar te trouwen is het geld, maar zelfs daar zou ik haar nog te irritant en sletterig voor vinden. Dan maar wat armer
Best slim van haar, ze is gelijk weer onderwerp op een van de bekenste radio zenders van Nederland.quote:Paris Hilton kust Nederlandse jongen
Een Nederlandse jongen heeft gezoend met Paris Hilton. Hij kwam de steenrijke Amerikaanse hotelerfgename vorige week tegen in een club in Palma de Mallorca. Dat vertelde hij vanochtend in het Radio 538-programma Evers Staat Op.
De vakantievierende Robert kreeg een kus van de zangeres, die momenteel ook in Nederland een hitje scoort met Stars Are Blind. Zijn broer maakte foto's van het tafereel. Deze staan op de site van het radioprogramma. Hilton gaf de Nederlander ook nog gratis champagne en haar telefoonnummer, zei hij.
Robert denkt desondanks niet dat er meer in zit voor hem. "Ik heb geprobeerd te bellen, maar ze neemt haar telefoon niet op. En ik hoorde dat ze afgelopen weekeinde ook weer bij haar ex-vriendje was."
wat danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik vind je aardig, maar nu ga je te ver
Heb je ooit een vrouw ontmoet die dat wel kan dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Voor degene die ooit met haar trouwen, zorg in ieder geval dat zij niet zelf achter het stuur gaat zitten, want zelfs rijden kan ze niet.
![]()
Ze zijn er wel, maar ze zijn zeldzaam, waaruit blijkt dat Hilton niet zeldzaam is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je ooit een vrouw ontmoet die dat wel kan dan?
Ik trouwde haar met plezier.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Voor degene die ooit met haar trouwen, zorg in ieder geval dat zij niet zelf achter het stuur gaat zitten, want zelfs rijden kan ze niet.
![]()
Wanneer dan ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik trouwde haar met plezier.
[afbeelding]
Die blunders die ze keer op keer maakt getuigt niet echt van haar slimheid, ik denk aan foto's waar ze met haar hand in het onderste deel van haar bikini zit en een andere waarbij ze weer net iets teveel laat zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef Ferdii het volgende:
grappige is dat ze helemala niet zo dom is als ze zich voordoet.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zou dr wel in dr kontje neuken.
quote:This phrase started when Paris Hilton was losing her virginity for the first time when she was 6. She placed her hand on Michael Jackson's infected penis which was inflamed from fever... and his STDs. She cried, "Ow! That's hot!" Jackson replied, "You know it." She then began spitting this phrase out whenever she couldn't think of anything better to say, or whenever she felt like it. Soon, a bunch of Paris clones began using this phrase a lot. Paris also said it when she set her hand on fire, to which the world replied, 'Not hot enough", and proceeded to douse her in gasoline and stab her with sporks. She also said it when asked for her thoughts on the religious disputes in the Middle East between the islamic people and the palastinines, and if she had any thoughts on wheather or not there was any logical way to solve this morbidly fatal dispute. Her exact quote is recorded as: "Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...that's hot?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |