Sinds wanneer is tussen de palmbomen dansen en rollen over het strand marketing?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:36 schreef Urvin het volgende:
Paris Hilton
Maar moet toegeven het hele marketing-gebeuren om haar heen is wel zeer succesvol![]()
JE snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:49 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is tussen de palmbomen dansen en rollen over het strand marketing?
Gelukkig. Ik was al bang dat je het serieus bedoeldequote:
Lees het topic nou nog eens. Denk je nou werkelijk dat ze zelf verantwoordelijk is voor haar inkomsten? Ze is gewoon marionet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:02 schreef SubTOP het volgende:
Zij is slimer dan wij allemaal, want ze buit de hele handel erg goed uit! Zou willen dat ik zoveel verdiende...
Ik blijf gissen of het nou een act is of de realiteit.quote:Paris Hilton: Wie is Tony Blair?
LONDEN - Wie is Tony Blair? vroeg Paris Hilton toen ze door het mannentijdschrift GQ werd gevraagd naar haar mening over de Britse premier.
Paris Hilton.De rijke erfgename van de Hilton hotelketen moest toegeven dat ze geen idee heeft hoe Blair eruit ziet.
Het feestbeest zei verder dat ze prinses Diana een ,,toffe vrouw’’ vond en zich met haar kan identificeren. ,,Ik heb ook met de auto moeten vluchten voor paparazzi. Verschrikkelijk was dat,’’ aldus de 25-jarige Hilton. Diana overleed in 1997 toen ze - op de vlucht voor fotografen - met de auto verongelukte.
Waarom moet een vrouw nou weer talentvol zijn, een carriere hebben opgebouwd of kunnen acteren om neukbaarof knap te zijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Dat hoofd, dat hondje, haar single, haar acteerprestaties, haar stem, haar oprecht briljante stopwoordjes ('that's hot' bij iedere vet toffe zuurstofmolecuul die langs zweeft), het feit dat ze een hele carriere heeft gebouw op helemaal niks en dat er nog steeds klapmongolen zijn die met een serieus gezicht durven te beweren dat ze 'het op haar zouden kunnen doen' (en dan heb ik het niet eens over de excuus-josti's die haar het predikaat 'knap' gunnen)
Dat zo'n gigantisch zwarte gat van pure talentloosheid, en daar nog trots op is ook, toch in staat is om hele hordes al even intrieste fans aan te trekken. Dat maakt me best stiekem een beetje verdrietig.
Tara Reid vind ik niet geil vanwege haar sletterige uitstraling. Die heeft ze niet eens echt vind ik. Ze is gewoon leuk en heeft juist ook een leuke uitstraling ipv een sletterige.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:25 schreef JohanDaButcher het volgende:
Er zijn wel meer die geil zijn, bijv Tara Reid, en die ook nog knap zijn. Bijkomend voordeel: die ziet er niet uit alsof ze net 2 uur bezig geweest is 1 door 1 te delen, en als uitkomst 2 heeft gekregen.
Die boeien jou ook niet toch??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
rijk zijn, een beetje uitgaan, wat rondneuken en alles doen wat je hartje begeerd?
mwah zo slecht heeft ze het nog niet.
Dat de wereldproblemen haar niet boeien ach![]()
nouja knap...meer photoshopquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef JohanDaButcher het volgende:
Tara Reid idd ook niet om haar sletterige uitstraling. Zij heeft dat niet niet nodig, want zij is wel knap:
Met het airbrushtooltje van photoshop kun je zelfs van een gebochelde nog iets knaps maken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef JohanDaButcher het volgende:
Tara Reid idd ook niet om haar sletterige uitstraling. Zij heeft dat niet niet nodig, want zij is wel knap:
Ze is zo talentloos dat het een talent op zich is geworden om zo talentloos te zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Dat hoofd, dat hondje, haar single, haar acteerprestaties, haar stem, haar oprecht briljante stopwoordjes ('that's hot' bij iedere vet toffe zuurstofmolecuul die langs zweeft), het feit dat ze een hele carriere heeft gebouw op helemaal niks en dat er nog steeds klapmongolen zijn die met een serieus gezicht durven te beweren dat ze 'het op haar zouden kunnen doen' (en dan heb ik het niet eens over de excuus-josti's die haar het predikaat 'knap' gunnen)
Dat zo'n gigantisch zwarte gat van pure talentloosheid, en daar nog trots op is ook, toch in staat is om hele hordes al even intrieste fans aan te trekken. Dat maakt me best stiekem een beetje verdrietig.
En waarom is dat net bij haar zo'n groot probleem? 90% van alles wat beroemd is heeft nauwelijks talent. En Hilton neemt zichzelf tenminste niet zo serieus als de meeste andere "vedetten".quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het enige wat ze kan doen, is rijk zijn. En niet eens met eigen opgebouwd vermogen. Ze heeft zelf geen enkel talent en presteert niks. Dat zou ik absoluut niet willen. Rijk en beroemd zijn is leuk, als je het zelf hebt verdiend.
Tara Reid vind ik stiekem echt wel geilquote:
Ze wilde het toch op t-shirtjes drukken in haar eigen kledinglijn ofzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:56 schreef JohanDaButcher het volgende:
Is het bekend dat zij copyright heeft aangevraagd om haar stopwoordje? (That's Hot). Wegens een onbekende, en waarschijnlijk onbegrijpbare reden niet toegewezen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:09 schreef Megalomaniac het volgende:
[afbeelding]
eww Butters ga je handen wassen!![]()
Ignorance is a bliss. Ze weet waarschijnlijk niet beter.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n leven gelukkig maakt eigenlijk... Lijkt nogal leeg enzo.
ik vind je aardig, maar nu ga je te verquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:00 schreef 2609 het volgende:
ze is gewoon lekker en ik ga met dr trouwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |