We gaan een ei bakken op de motorkap van je eend, in 2010 in de Sahara.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:36 schreef 2cv het volgende:
Ik weet nog een culinaire test voor je Alex ! Mij voor je laten koken. Overigens, dan heb jij de eer als eerste te mogen proeven. Wel vantevoren een goede verzekering nemen ...
lekker manquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:30 schreef Matness het volgende:
die ham opzich ziet er al vreselijk vies uit
Of wat ik vroeger wel eens at:quote:Op woensdag 8 november 2006 20:32 schreef Khadgar het volgende:
Culinaire Tip (dit vrat mijn broertje altijd vroegah):
Boterham met boter, paté en chocoladevlokken (die mix variant)
Boterham met boter, paté, ontbijtkoek, jam, pindakaas en vlokken (als ik het me goed herinner, kan zijn dat er nog wat op moest)
Ah, de groente en fruit afdeling was vertegenwoordigd.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Pisang Goreng (gebakken banaan)
Ja. En de prei haal ik er tussen uit voor de kat.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, de groente en fruit afdeling was vertegenwoordigd.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:30 schreef yvonne het volgende:
Die frituurpan moet je in CUL posten!!!!
Daar vinden ze dat je dat ding moet poetsen
Doen, doen, doen, gaan ze dood van ellende
Wat zit er in? Olie of vet? Het ziet er troebell uit...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:42 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
zie hier een mooie doorleefde friuutpan, enne alex je zou een keer contact moeten zoeken met De_Ananas die heeft vast nog meer mooie frituurrecepten voor je
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:36 schreef 2cv het volgende:
Ik weet nog een culinaire test voor je Alex ! Mij voor je laten koken. Overigens, dan heb jij de eer als eerste te mogen proeven. Wel vantevoren een goede verzekering nemen ...
Doorleefd ? Dat ding is brandschoon man ! Gister zag ik de frituurpan van Alex. Ik ging bijna over m'n nek toen ik het ding alleen al zag. En toen zat het deksel nog dicht ook !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:42 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
zie hier een mooie doorleefde friuutpan, enne alex je zou een keer contact moeten zoeken met De_Ananas die heeft vast nog meer mooie frituurrecepten voor je
Als ik een AH ganger was geeweest, had ik dan Aldi nasiblokken gekocht?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:45 schreef sanni het volgende:
Yo TS..ziet er niet uit voor een gemiddelde AH ganger.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |