Gisteren nog gezien, en toen heb ik nog weer goed op de namen gelet. Maarja, ik mis er nog 1quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:32 schreef Haruhi het volgende:
Ik heb dat echt nog nooit gezien hé, dat Monty Python.
Ik weet wie je bedoelt maar ik kan niet op zijn naam komen.. Iets met Robert of Roberts dwaalt door mijn hoofd maar verder dan dat kom ik niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij tekende ook een groot deel van alle Donald Duck verhalen
en de veel te vroeg overleden Graham Chapman.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:32 schreef Neleos het volgende:
Terry Gilliam
Terry Jones
Eric Idle
John Cleese
Michael Palin
en...
Ohja. Graham Chapman natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:09 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
en de veel te vroeg overleden Graham Chapman.
Goed genoeg
Neleos +1
Voornaam is goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:29 schreef Soempie het volgende:
carl nog iets?
Ah, je was er al. Vette hint leek me wel nodig. Maar jij wist het wel dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:29 schreef Soempie het volgende:
carl barks!
quote:
Oh ja, dat klinkt bekend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:40 schreef EricusMaximus het volgende:
interpellatie.
Snel en juist, zo zie ik antwoorden het liefstquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:45 schreef Neleos het volgende:
Django Rheinhardt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |