Boeiendquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef mazaru het volgende:
Huilie.
Nederland is zo droog dat ze op Texel geen eens water konden vinden om een brandje te blussen
Juist. Die van mij staat buiten in de regen af te koelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:03 schreef daaaaan het volgende:
Ach ja, idd. Alle bleke fok-computernerds zullen wel blij zijn met dit weer, die komen toch nooit buiten en nu wordt hun systeemkast niet meer zo warm
Misschien wel een goed plan, dan kun je eens naar buitenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Juist. Die van mij staat buiten in de regen af te koelen![]()
Nee kan ik niet. Sommige mensen werken misschien welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Misschien wel een goed plan, dan kun je eens naar buiten![]()
Of verdamp je dan?
Een enkele reis Timboektoe lijkt mij een goed idee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:13 schreef miss_schaapje het volgende:
nou dan pak je, je koffers in en dan neem je een last minute en dan ga je naar een warm land
houdoe
Heerlijk om in de trein\bus\auto te zitten en dan van die lui met T-shirtje aan door de stromende regen te zien fietsenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:23 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben net gewoon zeik en zeik nat geregend.
Warm en droog is goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:30 schreef Sehnsucht het volgende:
het is te warm! het is te koud! het is te droog! het regent! het sneeuwt!
het is ook nooit goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |