quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:34 schreef dennistd het volgende:
engels
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:43 schreef Frollo het volgende:
De nieuwe spelling
Nu nog minder uitzonderingen en dus nog makkelijker, duidelijker en overzichtelijker.
Wat is er dan in godsnaam veranderd voor de tigste keer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Paardenbloem, paddenstoel. Die tussen-n-regel waar alle sukkeltjes over lopen te klagen is zeker een vooruitgang.
Klagen over de tussen-n-regel is zóó 1995.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Paardenbloem, paddenstoel. Die tussen-n-regel waar alle sukkeltjes over lopen te klagen is zeker een vooruitgang.
Kun je uitleggen wat je bedoelt met 'tigste' keer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:50 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Wat is er dan in godsnaam veranderd voor de tigste keer?
Ja weet ik veel, ik let er niet op. Maar ik hoor al jaren mensen zeiken en klagen over de regel dus dan denk ik dat dit voor de zoveelste keer is veranderdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat je bedoelt met 'tigste' keer?
De laatste eeuw zijn er twee spellingwijzigingen geweest, een in 1947 en een in 1995. En in 2005 zijn wat losse probleempjes afgehandeld die men in 1995 had laten liggen. Dat is alles.
Esperanto!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Opbokken met alle talen, behalve engels, en dan ook geen fucking dialecten. 1 planeet 1 taal.
En zijne majesteit de Kerstman mag zich blijkbaar verheugen op een hoofdletter.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
Taliban mag niet meer met een hoofdletter![]()
Lekker duidelijk weer zeg. Kijk mij eens gangsta doen, Taliban![]()
Ach zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:55 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik let er niet op. Maar ik hoor al jaren mensen zeiken en klagen over de regel dus dan denk ik dat dit voor de zoveelste keer is veranderd
Die mensen zijn gewoon sneue drommels die allergisch en/of incapabel zijn voor wijzigingen en nieuwe kennis. Daar moet je niet op letten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:55 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Maar ik hoor al jaren mensen zeiken en klagen over de regel dus dan denk ik dat dit voor de zoveelste keer is veranderd
Tja. Het is natuurlijk ook Sinterklaas. Maar dan weer wel 'We vieren sinterklaas vanavond en dan komt Sinterklaas langs.'quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:56 schreef Clourhide het volgende:
[..]
En zijne majesteit de Kerstman mag zich blijkbaar verheugen op een hoofdletter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |